Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-12, 17:06   #16
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Ett muntligt avtal är lika giltigt som ett nerskrivet avtal (att sen få rätt i rättstvist är en annan sak)
ja, som jurist kan jag säga att det är en helt annan sak
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-12, 21:54   #17

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 3120
Standard

Jag är lite förvånsd över några travvänners logik och svar....om ni läste vad jag skrev så kunde ni förstå ett och annat om mitt inlägg,dessvärre känner jag negativa vibbar ibland av mest folk som verkligen säger en sak men mår på ett annat sätt.Som sagt min vän är inte en travtippare och ett år sen frågade han mig om jag kunde ge honom tips på lördagar inför varje omgång ,jag som sagt letar efter vinnarna i varje lopp och sen är det upp till han hur han vill göra med spikharry förslaget ,därmed 10% vid ev. Vinst över 100000☺så är det i det här fallet/och jag trodde ni förstår hur jag menar utan att blir dömande😕/tack
kungiran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 00:37   #18

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 699
Standard

Tja, har ni kommit överens om 10 % på vinster över 100 k är det ju inget snack. Hade jag haft den dealen med någon så hade jag aldrig brutit vårt avtal. Då är man ju ingen sjysst vän Även om nu Harry gjorde en del jobb
nahojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 06:38   #19

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Jag tycker du absolut ska få dina 10 % oavsett överenskommelse eller inte. Tycker dt är fel av vissa som säger att man borde ge killen 10% ur egen ficka vid förlust. Det var ju han som kom för att få tips! Nej , kan låta lite bittert , men folk är generellt inte speciellt tacksamma. Ge inte ut tips i fortsättningen. Behåll dom för dig själv.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 06:44   #20

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Vadå skäligt? Det är väl helt upp till din polare?!? Finns väl ingen regel som säger att du ska ha något baraför att du är bitter över din miss i avd 5?
Skäligt är dt för att man BAD om att få tips av polaren ! Annars kunde han lika gärna spelat en Harry själv. Eller hur? Tipsen var ju en stor bidragande del till storvinsten. Hur stor är sannolikheten att Harry sätter sjuan utan hjälpen? You think about that. Har också hjälpt folk vinna på det här sättet!
Gammal 2014-10-13, 07:54   #21

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1352
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Skäligt är dt för att man BAD om att få tips av polaren ! Annars kunde han lika gärna spelat en Harry själv. Eller hur? Tipsen var ju en stor bidragande del till storvinsten. Hur stor är sannolikheten att Harry sätter sjuan utan hjälpen? You think about that. Har också hjälpt folk vinna på det här sättet!
Men slappna av! I öppningsinlägget stod det inget om att han Bad om tips eller om någon deal på 10% heller. Därav mitt svar. ¨Fråga 1: Ja, han kunde ha spelat en Harry själv. Fråga 2: Vet ej vad sannlikheten är. Fråga 3: Ja jag försöker hjälpa mina polare att vinna på travet och lägger ner att antal timmar i veckan. Men jag tycker det är så satans roligt att jag förväntar mig inget tillbaka om de vinner. Däremot gläds jag med dem.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Olsson43 (+10)
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 15:48   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Men slappna av! I öppningsinlägget stod det inget om att han Bad om tips eller om någon deal på 10% heller. Därav mitt svar. ¨Fråga 1: Ja, han kunde ha spelat en Harry själv. Fråga 2: Vet ej vad sannlikheten är. Fråga 3: Ja jag försöker hjälpa mina polare att vinna på travet och lägger ner att antal timmar i veckan. Men jag tycker det är så satans roligt att jag förväntar mig inget tillbaka om de vinner. Däremot gläds jag med dem.
Hej igen, läste inte så noga. Du har rätt där. Dt var ingen kritik mot dig iheller på dt viset. Allting är relativt
kungiran (+2), monimaker1 (+10)
Gammal 2014-10-13, 16:01   #23

Sharp$: 3120
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Jag tycker du absolut ska få dina 10 % oavsett överenskommelse eller inte. Tycker dt är fel av vissa som säger att man borde ge killen 10% ur egen ficka vid förlust. Det var ju han som kom för att få tips! Nej , kan låta lite bittert , men folk är generellt inte speciellt tacksamma. Ge inte ut tips i fortsättningen. Behåll dom för dig själv.
Jag träffade honom idag.Jag som det verkar kommer inte få någon procent el. liknande han är som en typisk nybörjare som vill glömma hur systemet blev till.Men jag skiter i ,han kommer å inte få en ända häst av mig*,!.
kungiran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 16:40   #24

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Ni verkar ha en härlig vänskap.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 16:53   #25

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2250
Standard

Finns ingen vänskap som slår pengar. Eller så har jag bara haft otur
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 16:56   #26

Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kungiran Visa inlägg
Jag träffade honom idag.Jag som det verkar kommer inte få någon procent el. liknande han är som en typisk nybörjare som vill glömma hur systemet blev till.Men jag skiter i ,han kommer å inte få en ända häst av mig*,!.
Det spelar ingen roll, om ni haft en överenskommelse eller ej. Den snåljåpen skulle åtminstone gett dig ett kuvert med 10 lakan för att visa sin tacksamhet. En pizza och en bärs är ett hån mot dig!
Snyggt av dig att hålla huvudet högt. Självfallet ger du honom inga fler tips.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 17:00   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Ni verkar ha en härlig vänskap.
Den vänskapen verkar vara ensidig. Eller är du cynisk?
Gammal 2014-10-13, 17:08   #28

sirlarssons avatar

Standard

Har man lovat 10% så får man stå för det, har man inte lovat något så kan man heller inte kräva något. Jag fattar knappt hur det är i detta fallet då meningarna från trådskaparen nästan är oläsliga och ursprungsmeddelandet sa inget om några 10%.
monimaker1 (+2)
Gammal 2014-10-13, 18:13   #29

Standard

Ju mer jag tänker på en pizza och en bärs desto mer upprörd blir jag.
Min polare skulle gladeligen langat upp 10 %. Och vara tacksam för 90 %.
Om jag tackat nej skulle skulle jag bli erbjuden en weekend i Paris med Vincennes, Lido och hela köret. Tillsammans förstås.
Vilken j-a girig, egoistisk usling!
Gammal 2014-10-13, 18:18   #30

sirlarssons avatar

Standard

Lösningen finns ju i att du mackpeter och trådskaparen blir vänner.
Jinx (+1)
Svara

td