|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-03-16, 20:38 | #16 | |
Citat:
Om jag har förstått ATGs pinsamma regler rätt så kan följande situation uppstå. Antag att jag är medlem i flera lag som spelar enkelradssystem a la Strappa eller Brain. Skulle finnas flera fördelar med ett sådant upplägg. Antag att ett inlämnat system är på 3000 rader (1500 kr), enkelrader alltså, och jag har en andel av totalt 20. Min insats är alltså 75 kr. Antag att jag sedan vill vara med i ett annat bolag med precis samma upplägg. Hoppsan! Där bröt jag visst mot ATGs begränsningsregler innan jag kommit upp i 150 spänn i insatser.: Hoppas verkligen att jag missuppfattat det jag läst här. Varför kan inte ATG bara säga: -Det har skitit sig. Nu börjar vi om från scratch. |
||
2015-03-16, 20:45 | #17 | |
Citat:
2015-03-16, 20:45 | #18 |
Den frågan måste nog "ATG Antirobot Forces" svara på...
2015-03-16, 20:47 | #19 |
Sunt tänkt. Annars blir systemet helt urspårat.
|
|
2015-03-16, 20:56 | #20 |
Hehe, norra Europas mest välskötta spelbolag. En division elitövervakare hindrar spelteoretiker från att lira för mer än 100 spänn.
Hög omsättning, god lönsamhet och mycket medel till travsporten. |
|
2015-03-16, 21:05 | #21 |
Bara att anpassa spelandet efter de förutsättningar som finns. Som det är nu kan man väl inte filspela alls så borde vara en förbättring även fast det inte verkar speciellt bra. Lägg mellanskillnaden mellan hundringen och det du brukar spela för varje lördag i en burk så har du nog tjänat ganska mycket pengar på 10 år.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Strappa71 (+5) |
|
2015-03-16, 21:12 | #22 | |
Citat:
Cornelis sjöng att det "hade blivit bättre, men bra lär det aldrig bli!" Det passar nog ganska bra in på det mesta när det gäller ATG.
|