Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-18, 16:44   #16

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
grattis varulv .. snygg spelat igår, nån spik till idag?
Tackar, alltid skönt att sätta flerbongar..tyvärr är det ändå rätt iskallt nuförtiden när man tvingas deltaga i sidopotterna..

Bästa spik idag (Utan att veta balans) är i mina ögon Acriter. Kan inte tänka mig att någon invändigt vill ta emot honom. Han körs till ledning och sen att Trailing Edge eller någon annan plockar ner honom bakifrån finns inte i min värld. Går han med skor är han dock iskall idag...
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-18, 16:49   #17

Sharp$: 6295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Dragon Tooma från spets kan vara hur bra som helst och tror inte att det skänks någon spets till Up Up Away. Kan gå riktigt fort om Rede`n får för sig att han måste ha spets. Då kanske det står mellan fler än 2 i detta lopp. Men om Rede`n tror att Up Up är 60m bättre den här starten så borde den bli svårslagen.
Dragon var behandlad inför senast. Blev rädd för något när bilen släppte och Jennifer fick ta om, därav att han inte öppnade så explosivt som han kan. Hästen känns dunderfin i jobb och man kör självklart i ledningen idag. Hästen är dock inget lejon från ledningen, han måste få bestämma ca 500m för att samla moral, får han göra det tror jag inte Redén slår honom från dödens. Blir det däremot full körning hela vägen så kommer han att vika ner sig..Det vågar jag ta gift på...
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-18, 16:56   #18

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7937
Standard

Har redan lämnat in en. Spikade Acriter direkt. Tog för givet att det blir barfota i dag.
Ett kallblodslopp för valpiga 3 åringar borde kunna gå hur som helst. Kan också bli som på Sundbyholm i 2 åringsloppet att den mest betrodda är nästan den enda som går felfritt och bara vinner. Han är stabil men kanske kan bli hetsig av alla som kommer hoppa hit och dit runt omkring honom.Spik eller alla.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-18, 17:34   #19

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Dragon var behandlad inför senast. Blev rädd för något när bilen släppte och Jennifer fick ta om, därav att han inte öppnade så explosivt som han kan. Hästen känns dunderfin i jobb och man kör självklart i ledningen idag. Hästen är dock inget lejon från ledningen, han måste få bestämma ca 500m för att samla moral, får han göra det tror jag inte Redén slår honom från dödens. Blir det däremot full körning hela vägen så kommer han att vika ner sig..Det vågar jag ta gift på...
Redén lär väl köra hårt så positiv som han verkar på hästen!? Frågan e då om han vinner från dödens lr om någon annan kan överraska. Carambole P lr Renate Bowl främst? Är blue rocket omöjlig?
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-18, 17:45   #20

Voltstarts avatar

Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Spik PREMIER KRONOS
Jag tar rygg på den. Hästen har varit tokbra i raka starter och senaste förlusten berodde på heeeelt omöjligt loppscenario. Brutalt tung i spurten och behöver bara köras i tid, enligt min känsla för loppet.

7 Tippex har jag jagat och nu känns motståndet lämpligt. Jag går på den som eventuell chansspik. Åberg i jollen är dock ej killen att ens chansa med, eller?

7 Acriter var första tanken då den varit väldigt bra i Westholms regi(...kan ju inte bara baissa killen för jämnan! Han gör ju bra grejer med, fast det rimmar sällan med mitt streckande.) Jag är dock stort fan av 12 Reina La Caballo och det är Jorma upp...

1,4 och 12 känns lagom för mig i första. Känner mig säker på att 12 For Life vinner nåt lopp fram till nästa vår och varför inte i detta halvdana gäng?

I fjärde saknar jag känsla och ingen känns direkt het. 12 Najad Tilly och 14 Ljusterös Kiss ska med iallafall.

Då återstår kvällens begivenhet och det är mumma att läsa startlistan. 9 Corky och 6 Cool Keeper går ej att plocka bort. Topphäst på den första och toppskalle på båda, minst sagt. Stoet 2 Air Frame tar spets och varför ej testa på kort? 4 Hamdalla får ett streck, när jag ändå kört med Jorma överallt annars i garderingsloppen, typ. 1 Remote Control på Jansson blir ett lyxstreck, då garanterat spårsnål resa.

Avd I: 1,4,12
Avd II: 7 Tippex
Avd III: 7, 12
Avd IV: 8, 9, 12, 13, 14
Avd V: 1, 2, 4, 6, 9
Avd VI: 11 Premier Kronos

150 rader och basen på Jokern är härmed fastställd. Sedan blir det några c-hästar till på ramen och totalt ett par hundringar i sjön om det går illa. Givna A:n är Acriter och Corky då dessa ej är favoriter, fast de ska ses med toppbra chanser...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-18, 18:05   #21

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8341

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Tippex är bra, men har du sett Åberg driva?
Händerna o Axelhöjd, blickstilla som han håller i ett ägg och inte 500kg muskler.
Bara han...

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag tar rygg på den. Hästen har varit tokbra i raka starter och senaste förlusten berodde på heeeelt omöjligt loppscenario. Brutalt tung i spurten och behöver bara köras i tid, enligt min känsla för loppet.

7 Tippex har jag jagat och nu känns motståndet lämpligt. Jag går på den som eventuell chansspik. Åberg i jollen är dock ej killen att ens chansa med, eller?

7 Acriter var första tanken då den varit väldigt bra i Westholms regi(...kan ju inte bara baissa killen för jämnan! Han gör ju bra grejer med, fast det rimmar sällan med mitt streckande.) Jag är dock stort fan av 12 Reina La Caballo och det är Jorma upp...

1,4 och 12 känns lagom för mig i första. Känner mig säker på att 12 For Life vinner nåt lopp fram till nästa vår och varför inte i detta halvdana gäng?

I fjärde saknar jag känsla och ingen känns direkt het. 12 Najad Tilly och 14 Ljusterös Kiss ska med iallafall.

Då återstår kvällens begivenhet och det är mumma att läsa startlistan. 9 Corky och 6 Cool Keeper går ej att plocka bort. Topphäst på den första och toppskalle på båda, minst sagt. Stoet 2 Air Frame tar spets och varför ej testa på kort? 4 Hamdalla får ett streck, när jag ändå kört med Jorma överallt annars i garderingsloppen, typ. 1 Remote Control på Jansson blir ett lyxstreck, då garanterat spårsnål resa.

Avd I: 1,4,12
Avd II: 7 Tippex
Avd III: 7, 12
Avd IV: 8, 9, 12, 13, 14
Avd V: 1, 2, 4, 6, 9
Avd VI: 11 Premier Kronos

150 rader och basen på Jokern är härmed fastställd. Sedan blir det några c-hästar till på ramen och totalt ett par hundringar i sjön om det går illa. Givna A:n är Acriter och Corky då dessa ej är favoriter, fast de ska ses med toppbra chanser...
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-18, 18:14   #22

Voltstarts avatar

Sharp$: 9633
Standard

Dagens Raket:

Jag kör platsvarianten med "vinnarknorr" och arena är Örebrotravet:

Lopp 4 nr 4 Prins Alf... Brisar till ledningen och därifrån strider "Affe" till sista blodsdroppen för jämnan! PLATS

Lopp 6 nr 4 Elliot Coger är en av två jag tror sticker ut. Bättre läge än 8 Wellino Avenue... Oscar åker väl inte till Örebro för att köra gunga? PLATS

Lopp 8 Nr 8 El Cantante... bra häst som måste vara bra nog att hävda sig i gäng som detta! VP

Senast redigerad av Voltstart den 2014-09-18 klockan 18:36. Anledning: Killen heter Oscar och inte Oskar!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-18, 18:15   #23

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
Redén lär väl köra hårt så positiv som han verkar på hästen!? Frågan e då om han vinner från dödens lr om någon annan kan överraska. Carambole P lr Renate Bowl främst? Är blue rocket omöjlig?
Tyckte Blue Rocket höll bra senast,o värmningen idag var grymt bra,men plats kanske den kan ta iaf med tanke på hur den såg ut minus läge,kusk
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+2)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-18, 18:35   #24

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Finns några väldigt dåliga favoriter idag:

Trailing Edge hur ska den från bakspår slå Acriter om den hittar ledningen? Finns ju inte...de andra i loppet på framspår är ju inga värre stjärnor men heller inte alls dåliga. Kan smälla här tror jag men grundtipset är ju att Acriter spårar största delen av loppet.

Sen är ju Cool Keeper en väldigt bra häst, men det är ju bara en faktor. Kusken platsar nog inte på topp 20-listan och 1600 mot stenhårt motstånd med aggressiva och bra kuskar med bra hästar emot kan vi lägga till. Nej här kan det hända grejer! Corky också överspelad men borde ha bättre chans än Keepern med tanke på potentiell körning. Skulle förvåna mig storligen om de skänker det här loppet till Witasp!

Litet fält i kallblodsloppet, men borde ändå vara svårt för favoriten att plocka tillägg över kort distans.

I övrigt tror jag att Redén kör till med Rascal Zet i avslutningen nu när han är nedstruken. Är det bara någorlunda form borde han ta det här!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-18, 18:46   #25

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3273
Standard

Omgångens Rubrikhästar skriver dom bästa spik 7 TIPPEX på SS???!!! Tryckfelsnisse
Utgångshäst Dragon??
Gammal 2014-09-18, 18:50   #26

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Omgångens Rubrikhästar skriver dom bästa spik 7 TIPPEX på SS???!!! Tryckfelsnisse
Utgångshäst Dragon??
Inga konstigheter, är väl knappa favoriter båda två? Men jag håller Upup och Gott Olle först.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2014-09-18, 18:56   #27

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Inga konstigheter, är väl knappa favoriter båda två? Men jag håller Upup och Gott Olle först.
Enligt deras ranking om är utlagd spikar dom dragon men bland rubrikshästarna spikar dom Tippex
Gammal 2014-09-18, 19:07   #28

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 617
Standard

Så kör vi

Registrerat spel

Datum: Torsdag 2014-09-18
Bana: Gävle
Spelform: V64, omg. 176

V6 - endast vinst vid 6 rätt

Avd Ordinarie hästar
1.... 1, 3, 4, 10
2.... 7 Tippex
3.... 2, 4, 6, 7, 8, 9, 11, 12
4.... 8, 12
5.... 2, 4, 5, 6
6.... 3 B.B.S.Pelleshan

Vadet gäller startnummer

256 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 256,00 kr
kornflex80 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-18, 19:09   #29

Stekels avatar

Standard

1,(4)
6,7,9
2,4,5,6,(7),9,11,12
1,4,5,(6),(8),(9),11,12,13,14,15
2,3,4,7,9
3,(8),11,12
Krav: Minst 2 parentesvinnare
3330 rader

Osså den lilla:

Avd Ordinarie hästar
1 1, 4
2 6, 7
3 7 Acriter
4 6, 8, 9
5 2, 3, 4, 9
6 8 Rascal Zet
48 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 48,00 kr

God tur alla, nu blir det semester från travet fram tills onsdag för min del!

Gammal 2014-09-18, 19:13   #30

Sharp$: 21445
Standard

Jackpot. Då provar vi

1) 1,3,4 (Hans G vann derbyt för över 20 år sedan, kanonkusk)
2) 6,7,9 (JOP tror han vinner)
3) 1,7,9 (Acriter vinner)
4) 8
5) 4,6,9
6) 3

81:-. Endast 6 rätt.

1) 1,3,4
2) 6,7,9
3) 7 spik
4) 6,8,9,12,13
5) 4,6,9
6) 3,8,11,12