Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-12, 17:14   #121

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5202
Standard

favorithäst food money + dito kusk mercedes balogh... vunnit en del på dem...
inbjuder till spel och komb med lome brage / fm vinnare+lb vinnare och fm plats+lb vinnare/ odds food money 9.00 bet/

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2)
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 17:30   #122

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Spikar: Jeppas Maxi och Coldtown båda har bra segerchans i diverse lopp.

Dragen:

Up date hoss borde vara favorit. 19%

ANTHOLOGIE form och fart för att runda samtliga här..

Dance Photo blixtrar till ofta numera.. Toppform!

Gylden balder och hallsta lotus får ses som loppets dammsugare.

Bedövaren: the next one som är bättre än vad de flesta tror....

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 18:10   #123

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

Hej!
Nu är det superjackpott på gång Vi jagar stort.
1) 2.4.5.10
2) 1.2.3.4.11
3) Spik 5
4) Spik 6
5) 1.4.9
6) 1.3.5.6.8
7) 7.8.10.11.12
All In
Lycka till!
Mvh Chompipe
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 18:34   #124
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1782
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Ungefär som jag ogillar när du ska läxa folk hur dom ska spela tvilling.
Eller när "Melander" ljuger ihop att han träffat Westholm och sen svamlar om saker han inte vet ett skit om. Riktigt jävla fult att sprida sån skit.
Vad Fulsprit har för personliga åsikter ska vi alla ge blanka fan i. Sverige är ett fritt land, än så länge, glöm inte det melander, och ljug aldrig igen här!
hanscrispi (+1), Major (+5), Fulsprit (+5)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 18:37   #125

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2610
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Eller när "Melander" ljuger ihop att han träffat Westholm och sen svamlar om saker han inte vet ett skit om. Riktigt jävla fult att sprida sån skit.
Vad Fulsprit har för personliga åsikter ska vi alla ge blanka fan i. Sverige är ett fritt land, än så länge, glöm inte det melander, och ljug aldrig igen här!
Om Fulsprit försöker sprida sin propaganda här eller övertyga andra användare har man såklart rätt att sätta sig emot. Så sluta fåna dig.
doob (+10)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 18:44   #126
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Om Fulsprit försöker sprida sin propaganda här eller övertyga andra användare har man såklart rätt att sätta sig emot. Så sluta fåna dig.
Tycker vi ska hålla oss till ämnet och sprida relevanta uppgifter till varandra, övrigt ej värt att kommentera, det kan man göra i andra trådar eller forum.
Major (+5), Fulsprit (+1), mackpeter (+2)
Gammal 2014-09-12, 18:45   #127

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7937
Standard

Vote fulsprit for president. (Skämt såklart.) han har ju en klar att bjuda på om man håller med. Ibland måste man suga kuk om det kan gynna en själv.
Fulsprit (+5)

Senast redigerad av draken den 2014-09-12 klockan 19:16.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 19:22   #128

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4756
Standard

Citat:
Tycker vi ska hålla oss till ämnet och sprida relevanta uppgifter till varandra, övrigt ej värt att kommentera, det kan man göra i andra trådar eller forum.
Har redan nu 3ggr tror jag bett om ursäkt för mitt "övertramp,skämt) gällande Westholm.Vad vill du mer att jag ska göra DIF.Sen att jag har en åsikt om parti tillhörighet gällande en forum medlem har du inget med att göra med.Tror personen i fråga är stor nog att svara för sig själv.Har inget emot personen ifråga,känner inte han/hon,endast sympatin för "enligt mig" ett ej seriöst parti i många frågor.OBS är själv Sosse och vi är väl inte heller så jä*la bra emellanåt. OKEY nu ger jag mig av.............................................til l krogen och partar lite med vänner.Ha en trevlig helg alla.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 19:26   #129
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Har redan nu 3ggr tror jag bett om ursäkt för mitt "övertramp,skämt) gällande Westholm.Vad vill du mer att jag ska göra DIF.Sen att jag har en åsikt om parti tillhörighet gällande en forum medlem har du inget med att göra med.Tror personen i fråga är stor nog att svara för sig själv.Har inget emot personen ifråga,känner inte han/hon,endast sympatin för "enligt mig" ett ej seriöst parti i många frågor.OBS är själv Sosse och vi är väl inte heller så jä*la bra emellanåt. OKEY nu ger jag mig av.............................................til l krogen och partar lite med vänner.Ha en trevlig helg alla.
Sluta med nya övertramp då. De flesta här skiter i vad andra har för politisk inriktning. Var och en blir salig på sin tro.
Gammal 2014-09-12, 19:30   #130

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Nu har jag glott lite mera ingående och omgången luktar verkligen lök lång väg men jag har fastnat för min frälsare. Trodde att den skulle bli väldigt betrodd då hästen har dokumenterad tokform,aldrig förlorat med kusken och nästan garanterat tar spets. Men den har bara 5% än så länge. Bör vara en bra chans över korta häcken. Spik och spel of the week.
SUPERMEDE i v75 4.
Då får det bli en TVILLING 4.5 Avd 4 V75
Någon som ser oddset på den Tvillingen nu?

Senast redigerad av Major den 2014-09-12 klockan 19:32. Anledning: odds kombination
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 19:32   #131

drakens avatar

Standard

Tror att det kan vara ett giftigt spel. Kommer själv spela den men salta med 12an. Känns tryggt till ett härligt odds. 4,5,6,12. U häst 4. hundra kr insats. 500 kr vinnare nr 4. Dagen räddad.
Major (+10)

Senast redigerad av draken den 2014-09-12 klockan 19:50.
Gammal 2014-09-12, 19:58   #132

Melanders avatar

Sharp$: 4756
Standard

Citat:
Sluta med nya övertramp då. De flesta här skiter i vad andra har för politisk inriktning. Var och en blir salig på sin tro.
Har väl inte gjort några mer övertramp DIF?.Din ton är inte okey tagga ner snälla
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 21:52   #133

drakens avatar

Standard

Sitter alla och runkar framför valdebatten eller vafan händer. Får jag klara vinnare innan jag blir förbannad på riktigt och skriker Åkesson ,Åkesson Tjalalalala. Anni nu håller du käften jävligt stängd. Jävla sopa. Bra i går, måste ha knarkat i dag. Hahaha ja jag är full såklart.
Vad göra i morgon. Maxi klar . Coldtown säkert också. Poker hmmm. Känns jobbigt
Gammal 2014-09-12, 22:04   #134

Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lägger in en tidig lapp, med idéer. Kanske blir en ytterligare om annan info inkommer...

Logo Norsk Rikstoto Kvittering print
V75 - Färjestad lørdag 13. september 2014
Avd Markeringer Antall markeringer
1 2, 4, 7, 10, 11, 12 6
2 1 Coldtown 1
3 1, 3, 4, 5 4
4 8 Twilight Magic* (DK) 1
5 1, 2, 3, 4, 5, 9 6
6 6 Lome Brage* (NO) 1
7 3, 8, 10, 11, 12 5
Total kr 365,00
720 rekker á kr 0,50 = kr 360,00
Bongavgift kr 5
Referansenr:
Gi meg beskjed dersom jeg vinner Ja takk Kvittering på E-post Kvittering på Min side Start nytt spill
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 22:07   #135
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Sitter alla och runkar framför valdebatten eller vafan händer. Får jag klara vinnare innan jag blir förbannad på riktigt och skriker Åkesson ,Åkesson Tjalalalala. Anni nu håller du käften jävligt stängd. Jävla sopa. Bra i går, måste ha knarkat i dag. Hahaha ja jag är full såklart.
Vad göra i morgon. Maxi klar . Coldtown säkert också. Poker hmmm. Känns jobbigt
Min feeling säger Pedro Bi med lopp i kroppen. Det är en snabb rackare och otroligt spelvärd. Kommer chansspika på en mindre lapp.
Kommer nog att chansa med spik på Lome Brage också, räknar med att den sitter i spets tidigt och Gunnar brukar ju lyckas att krångla till det för sig.
F.ö. inte kollat något valbjäfs idag, är nykter och full av tillförsikt.
Fulsprit (+1)
Svara

td