|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-09-04, 21:59 | #46 | |
Citat:
|
||
2014-09-04, 22:08 | #47 | |
Citat:
Därefter så visar det sig att: "Kan Ha bara vinner(kan ha varit Oskar J också". Du vet alltså inte skillnaden mellan Westholm och Oskar J? Slutligen: "Har själv spikat Kan Ha om det nu kan trösta någon(ville skämta till det lite men min kollega sa att han träffat någon från stall westholm på våran Maxi parkering och denna person sa att dom trodde mycket på den idag.Ber om ursäkt om jag vilselett och drog ett dåligt skämt.Ska inte upprepas Okey.Hoppas nu att Kan Ha bara vinner" Din första kommentar kan man absolut bygga ett system på, eftersom du refererar till Westholm. Alltså är dina kunskaper inte inblandade i ditt inlägg, därav är din kunskapsnivå inom travet inte heller relevant. Tex: Fyran skrev "Låter bra, gick förbi kiosken och gjorde en V64:a och då spikade jag den... Edit: Kanske skulle läst hela tråden innan jag postade..". Alltså kunde någon bygga ett system på din information. Tycker det är bra att du ber om ursäkt, men tydligen verkar du inte inse att du ens gjort fel? Sen undrar jag vad mitt anseende har och göra med din mytomani? För faktum är att jag inte brydde mig så mycket tills ovanstående försvarsinlägg från din sida. Apropå avstängningar så har jag verkligen inget mandat för sådana åtgärder, är lika mycket lekman som du. Tillslut så ta åt dig av kritiken istället, och bli mer tydlig när du "skämtar".. För jag tror inte det var många som insåg att Westholm egentligen var en överhörd konversation från en kollega i Maxis kundvagnskö. Ha det bra du med! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+20) Senast redigerad av alle den 2014-09-04 klockan 22:09. |
||
2014-09-04, 22:10 | #48 |
Fick ett par veckor i utvisningsbåset för ett tag sedan för att jag blev lite trött på dig Melander och råkade skriva några inte så väl valda ord. Har glömt att be om ursäkt för det så jag tänkte göra det nästa gång jag såg ditt alias men så ser jag det i det här sammanhanget och då blir det lite jobbigare. Får nog suga ett tag till på den där ursäkten.
|
|
2014-09-04, 22:20 | #49 | |
Citat:
|
||
2014-09-04, 22:27 | #50 | |
Citat:
Jag, i egenskap av en vanlig användare, tycker absolut det vore rättfärdigat att stänga av dig en viss tid. Tråkigt att du fortsätter stöta ifrån dig, men det är upp till dig. Nu skall i alla fall inte jag lägga ner mer energi på detta. |
||
2014-09-04, 22:32 | #51 |
Tråkigt att du inte kan ta emot min ursäkt ,men vissa personer har svårt att gå vidare och du verkar vara 1 av dom.Lycka till.
|
|
2014-09-04, 22:59 | #52 |
Förstår att din kunskap inom trav är sådär alle,ta dig en funderare på hur du är själv som skribent.Döm inte andra är det väl en skript som säger....Har skickat hela vår konversation till sharp får dom bedömma om du eller jag går.Jag tycker du är mest otrevlig.
|
|
|