Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-04, 21:59   #46

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4746
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Det är extremt stor skillnad på att referera till första hands information, dvs att du SJÄLV träffat honom över en kopp kaffe mot att din kollega hade träffat någon från stall Westholm på maxis parkering?
Jag hoppas du inser skillnaden på informationen? Du säger att det var ett "skämt", men jag ser verkligen inte var det komiska skulle ligga i ditt inlägg.

Ditt anseende har verkligen sjunkit drastiskt, och du kommer verkligen få jobba för att återfå det. Tycker egentligen att du borde stängas av en vecka/månad för att få dig att inse hur korkat det är!

I framtiden, kom med relevant och framförallt KORREKT information istället för att hitta på något för att få din idé mer trovärdig! Så kan vi vinna pengar tillsammans istället för att förlora!
Jag förstår inte riktigt när du säger första hands info?Jag och min kollega är väl lika kunniga på trav bägge 2.Förklara för mig skillnaden alle
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-04, 22:08   #47

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Men min kollega gav mig denna information,jo jag ljög att jag träffat ägaren(han träffade dock vissa i travkretsen).Min kollega är en mycket bättre tippare än mig.Jag kom med relevant info,ingen kan väl bygga ett system på vad jag(kan inget om trav) säger.Jag har nu ett par gånger bett om ursäkt(fastän jag inte tycker det är befogat) MEN stäng av mig 1 mån 2 år eller livstid om du nu tycker att det är så allvarligt. BTW mitt anseende ska vi nog inte prata om,ditt älskas säkert av alla.Ha det
Det jag reagerar på är att du lämnar riktigt bra info: "Träffade Westholm för några timmar sedan,han hade STORA förhoppningar PÅ Kan Ha!". Exakt sådan info som ger oss fördelar här, när det finns grymma människor som delar med sig av sådant dom snappat upp!

Därefter så visar det sig att: "Kan Ha bara vinner(kan ha varit Oskar J också". Du vet alltså inte skillnaden mellan Westholm och Oskar J?

Slutligen: "Har själv spikat Kan Ha om det nu kan trösta någon(ville skämta till det lite men min kollega sa att han träffat någon från stall westholm på våran Maxi parkering och denna person sa att dom trodde mycket på den idag.Ber om ursäkt om jag vilselett och drog ett dåligt skämt.Ska inte upprepas Okey.Hoppas nu att Kan Ha bara vinner"

Din första kommentar kan man absolut bygga ett system på, eftersom du refererar till Westholm. Alltså är dina kunskaper inte inblandade i ditt inlägg, därav är din kunskapsnivå inom travet inte heller relevant.

Tex: Fyran skrev "Låter bra, gick förbi kiosken och gjorde en V64:a och då spikade jag den...

Edit: Kanske skulle läst hela tråden innan jag postade.."
.
Alltså kunde någon bygga ett system på din information.

Tycker det är bra att du ber om ursäkt, men tydligen verkar du inte inse att du ens gjort fel?
Sen undrar jag vad mitt anseende har och göra med din mytomani? För faktum är att jag inte brydde mig så mycket tills ovanstående försvarsinlägg från din sida.

Apropå avstängningar så har jag verkligen inget mandat för sådana åtgärder, är lika mycket lekman som du.

Tillslut så ta åt dig av kritiken istället, och bli mer tydlig när du "skämtar".. För jag tror inte det var många som insåg att Westholm egentligen var en överhörd konversation från en kollega i Maxis kundvagnskö.

Ha det bra du med!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+20)

Senast redigerad av alle den 2014-09-04 klockan 22:09.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-04, 22:10   #48

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7924
Standard

Fick ett par veckor i utvisningsbåset för ett tag sedan för att jag blev lite trött på dig Melander och råkade skriva några inte så väl valda ord. Har glömt att be om ursäkt för det så jag tänkte göra det nästa gång jag såg ditt alias men så ser jag det i det här sammanhanget och då blir det lite jobbigare. Får nog suga ett tag till på den där ursäkten.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-04, 22:20   #49

Melanders avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Det jag reagerar på är att du lämnar riktigt bra info: "Träffade Westholm för några timmar sedan,han hade STORA förhoppningar PÅ Kan Ha!". Exakt sådan info som ger oss fördelar här, när det finns grymma människor som delar med sig av sådant dom snappat upp!

Därefter så visar det sig att: "Kan Ha bara vinner(kan ha varit Oskar J också". Du vet alltså inte skillnaden mellan Westholm och Oskar J?

Slutligen: "Har själv spikat Kan Ha om det nu kan trösta någon(ville skämta till det lite men min kollega sa att han träffat någon från stall westholm på våran Maxi parkering och denna person sa att dom trodde mycket på den idag.Ber om ursäkt om jag vilselett och drog ett dåligt skämt.Ska inte upprepas Okey.Hoppas nu att Kan Ha bara vinner"

Din första kommentar kan man absolut bygga ett system på, eftersom du refererar till Westholm. Alltså är dina kunskaper inte inblandade i ditt inlägg, därav är din kunskapsnivå inom travet inte heller relevant.

Tex: Fyran skrev "Låter bra, gick förbi kiosken och gjorde en V64:a och då spikade jag den...

Edit: Kanske skulle läst hela tråden innan jag postade.."
.
Alltså kunde någon bygga ett system på din information.

Tycker det är bra att du ber om ursäkt, men tydligen verkar du inte inse att du ens gjort fel?
Sen undrar jag vad mitt anseende har och göra med din mytomani? För faktum är att jag inte brydde mig så mycket tills ovanstående försvarsinlägg från din sida.

Apropå avstängningar så har jag verkligen inget mandat för sådana åtgärder, är lika mycket lekman som du.

Tillslut så ta åt dig av kritiken istället, och bli mer tydlig när du "skämtar".. För jag tror inte det var många som insåg att Westholm egentligen var en överhörd konversation från en kollega i Maxis kundvagnskö.

Ha det bra du med!
Jag personligen skulle nog inte "spika" ett lopp oavsett vem som sa det.Jag har bett om ursäkt,och det var väl du som pratade om avstängning. Okey med mig som jag sa 1 mån eller livstid kan bry mig mindre.Sov gott nu
Gammal 2014-09-04, 22:27   #50

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Jag personligen skulle nog inte "spika" ett lopp oavsett vem som sa det.Jag har bett om ursäkt,och det var väl du som pratade om avstängning. Okey med mig som jag sa 1 mån eller livstid kan bry mig mindre.Sov gott nu
Om en tränare lämnar riktigt bra info så skulle jag absolut kunna tänka mig att spika, men kanske bara är jag!

Jag, i egenskap av en vanlig användare, tycker absolut det vore rättfärdigat att stänga av dig en viss tid.

Tråkigt att du fortsätter stöta ifrån dig, men det är upp till dig. Nu skall i alla fall inte jag lägga ner mer energi på detta.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-04, 22:32   #51

Melanders avatar

Standard

Tråkigt att du inte kan ta emot min ursäkt ,men vissa personer har svårt att gå vidare och du verkar vara 1 av dom.Lycka till.
Gammal 2014-09-04, 22:59   #52

Melanders avatar

Standard

Förstår att din kunskap inom trav är sådär alle,ta dig en funderare på hur du är själv som skribent.Döm inte andra är det väl en skript som säger....Har skickat hela vår konversation till sharp får dom bedömma om du eller jag går.Jag tycker du är mest otrevlig.
Svara

td