Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-06, 17:25   #241

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7617
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Vad är meningen med flerbong på v75 utan v7-alternativet?
Finns ju även faktor att ta till ger dubbla sjuor.
,
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 17:28   #242

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Jaha.. Bara på't igen då! Nya tag imorgon. Hoppas på avsevärt bättre utdelning!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 17:40   #243

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Finns ju även faktor att ta till ger dubbla sjuor.
,
Precis! Faktor är skitspännande!
Gammal 2014-09-06, 17:42   #244

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Vad är meningen med flerbong på v75 utan v7-alternativet?
Helt rätt.

Vi småspelare är drabbade av att V7 försvinner, nu tvingas vi spela högvariansspel .

Nu är förstås rader som den idag skräprader sett till EV men ändå.

Själv fick jag välja bort favoriten i första och spikade då Perfect Power vilket iofs känns bra men att behöva avstå den enkla lösningen av spelmässiga skäl är lite trist.

Spelar man "svårare" rader (högre varians implicit) så ska man förstås upp i antal rader innan man går på flerbong så helt rätt sigh !

Vi tackar för dagens utfall och dubblarna jag gjorde på trojkan Perfect Power Frozen o Standout ( @6, 5, 5 ggr) satt fint sen att jag var för fattig för att komma på tanken att spela trippeln @150 ggr var ju synd men lite svinn får man ta).

Tror jag nämnt Perfect Power o särskilt Frozen i den här tråden för den som surar för efterhandaren, Standout var ett rent sympatispel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 17:51   #245

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Helt rätt.

Vi småspelare är drabbade av att V7 försvinner, nu tvingas vi spela högvariansspel .

Nu är förstås rader som den idag skräprader sett till EV men ändå.

Själv fick jag välja bort favoriten i första och spikade då Perfect Power vilket iofs känns bra men att behöva avstå den enkla lösningen av spelmässiga skäl är lite trist.

Spelar man "svårare" rader (högre varians implicit) så ska man förstås upp i antal rader innan man går på flerbong så helt rätt sigh !

Vi tackar för dagens utfall och dubblarna jag gjorde på trojkan Perfect Power Frozen o Standout ( @6, 5, 5 ggr) satt fint sen att jag var för fattig för att komma på tanken att spela trippeln @150 ggr var ju synd men lite svinn får man ta).

Tror jag nämnt Perfect Power o särskilt Frozen i den här tråden för den som surar för efterhandaren, Standout var ett rent sympatispel
Ja, att spika Perfect Power (omgångens största skräll) var rätt självklart! *ryggdunkar oss och skrålar*
clarund (+5)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 17:52   #246

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5186
Standard

Jägersro lopp 13 - hur in i norden kan de släppa iväg 11 Nelle Atticus Jake till 24.16 - när hästen visade 13.9 i senaste starten. Fattar nada men tackar och tar emot

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 19:23   #247

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Lite nyans i galenskapen här!

För det första! Det är Derbyhelg för bövelen! Banan lär vara självspringande och Jägers är känt för "nedförsbacke" och klister i spåren. Helgen kommer massproducera nästagångare som spränger ljudvallen i spåren utan att nå fram! Spika för fan inte från bakspår även om jag tror favoriten i andra bara kör fram och vinner från dödens!

Dock känns det totalt okunnigt och oseriöst med allt gap om Carelin! Herregud vilken epidemi. Både betaltjänster och kreti och pleti! Carelin är chanslös från läget och klart överskattad här. Haugstad är heller inget plus!

Vidare sågas både Stand Out och Kadett CD som ovilliga löss?
Standout är bra! Tar spets och KAN inte springa snabbare än 08 sista 500! Hästen blir bara bättre i hårt tempo så att Ludde kolar är bara plus! Kadetten kan svepa till spets/rygg ledaren och få smörloppet! Bergh kan och vet vad han gör och besitter ren taktisk kapacitet i överflöd i förhållande till många andra kuskar i loppet.

Tänk till nu gott folk!
Jamän!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 22:01   #248

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 137
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Samma mening som att inte spela flerbong?
Ju säkrare man är på sin sak, ju mindre system behöver man och kan då istället kryssa på systemantalet istället.
Ironi?
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td