Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-06, 16:33   #211

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
Tack för den då Persson, varför inte ge sig när man ser att man inte får överta utan istället köra slut på både sig själv och Trust Launcher
De båda gästade Vass eller Kass och Peter var klar med att han inte skulle släppa någon ledning till Persson. Ändå kör Persson som han gör. Dårskap!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 16:35   #212

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2592
Standard

2,3,5 för 7 rätt då... Ger ju fan inte mycket, men ändå... Efter 3 avd såg allt så bra ut, 2 spikar satt, en A-häst och sen var det redigt påmålat, jag HOPPADES!
Jaja, imorgon tar jag hela potten ensam!
Gammal 2014-09-06, 16:36   #213

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1170
Standard

Undrar om spiken på Kadett C.D kommer att hålla nu :o
Posaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 16:36   #214

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8369
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Vilken JÄVLA IDIOT! DJURPLÅGERI!
Utveckla gärna. Förstår varken dig eller Nybrink i just detta.

Det är väl i så fall betydligt mer plågande och slutkörande på hästarna som deltar i två heat samma dag mot världseliten (elitloppet)? Eller som Commander Crowe vs Quid Pro Quo som fick gå 3 heat på en eftermiddag för några veckor sedan i Åbys stora pris??

Om du inte tror mig kan du testa att springa själv i maxfart, så länge det går i början, på en runda på totalt 2,6km. En annan eftermiddag kan du testa att springa i mer jämn fart men så du är helt slut när du går i mål i 3(!) löprundor på 1,6km vardera.
Gammal 2014-09-06, 16:36   #215

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
De båda gästade Vass eller Kass och Peter var klar med att han inte skulle släppa någon ledning till Persson. Ändå kör Persson som han gör. Dårskap!
Ja och hans påstående att han tyckte det såg ut som att T.L skulle börja galoppera därför fortsatta han köra, når fasiken såg det ut som att han skulle rulla över i galopp? Jag såg då iaf inte det varken under loppet eller på repriserna..
Så tråkigt när de kör så där och förstör både sina egna chanser att kunna få bra placering och även förstör för oss spelare..
Gammal 2014-09-06, 16:37   #216

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5186
Standard

Sa jag inte att Frozen var diamantklar och stod med fyra ben i mål redan ??
Att han bara vinner och vi firar Juel i september?? Bara hämta ut ??

Nä, det gjorde jag inte. Spelade den inte ens...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 16:40   #217

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Äh gnäller ni inte på det där så gnäller ni åt andra hållet på att det inte tävlas tillräckligt...

Men det är ju ingen överraskning att just Persson gör en sån katastrofstyrning, det är långt mellan de gånger han kör ett taktiskt fulländat lopp. Lärlingen hans gör ett bättre jobb i sulkyn till och med.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tamuli (+4), Om_sommaren (+1), hugotheboss (+2)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 16:42   #218

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

avrundar kontot med ett litet roligt vinnarspel, lär ju inte gå men är bara små pengar iaf så

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-09-06
Bana: Jägersro T, omg. 37
Lopp: 11
Spelform: Vinnare

Hästar: 10 Mr Picolit

Vadet gäller startnummer

1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr

Kvittonummer:
Gammal 2014-09-06, 16:42   #219

Rickarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Utveckla gärna. Förstår varken dig eller Nybrink i just detta.

Det är väl i så fall betydligt mer plågande och slutkörande på hästarna som deltar i två heat samma dag mot världseliten (elitloppet)? Eller som Commander Crowe vs Quid Pro Quo som fick gå 3 heat på en eftermiddag för några veckor sedan i Åbys stora pris??

Om du inte tror mig kan du testa att springa själv i maxfart, så länge det går i början, på en runda på totalt 2,6km. En annan eftermiddag kan du testa att springa i mer jämn fart men så du är helt slut när du går i mål i 3(!) löprundor på 1,6km vardera.
Jag var nyss ute och sprang intervaller faktiskt, missade avd 5 på det. Bästa träningen!
Men jag förstår vad du menar, elitloppet tycker jag är på gränsen, men 2x 1600 för världens absolut bästa hästar tycker jag är okej, har man häst på den nivån så vet man vad man ger sig in i och kan hantera det.
3 lopp som i Åbys tycker jag är på tok!

Anledningen till att jag tycker att det är djurplågeri är främst för att Persson krossar sin häst inte för sportens skull, inte för pengarnas skull utan för att han får ett jävla vansinne över sig. Han vet att han aldrig kommer vettigt i mål på det viset, han vet att hästen kan ta skada. Till ingen jävla nytta.
hugotheboss (+5)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 16:45   #220

Sprites avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Jag var nyss ute och sprang intervaller faktiskt, missade avd 5 på det. Bästa träningen!
Men jag förstår vad du menar, elitloppet tycker jag är på gränsen, men 2x 1600 för världens absolut bästa hästar tycker jag är okej, har man häst på den nivån så vet man vad man ger sig in i och kan hantera det.
3 lopp som i Åbys tycker jag är på tok!

Anledningen till att jag tycker att det är djurplågeri är främst för att Persson krossar sin häst inte för sportens skull, inte för pengarnas skull utan för att han får ett jävla vansinne över sig. Han vet att han aldrig kommer vettigt i mål på det viset, han vet att hästen kan ta skada. Till ingen jävla nytta.
Ungefär som när man vill ge igen med en hård tackling i fotboll efter att ha blivit fult tacklad själv precis innan? Alla kan göra dåliga beslut när det är i stridens hetta. Tycker inte det är djurplågeri för det, utan mer att man sabbar sina chanser i loppet och hästens psyke i långa loppet inte kommer prestera max efter flera sådana lopp.
Gammal 2014-09-06, 16:46   #221

2018

Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-09-06
Bana: Jägersro T
Spelform: V75, omg. 46

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 5 Perfect Power (4, 3)
2 1, 2, 6, 10 (12, 9)
3 5 Jontte Boy* (1, 10)
4 4 Going Ville (10, 5)
5 3 Monique Bråten (6, 15)
6 1, 4 (9, 2)
7 2, 6 (5, 11)

Vadet gäller startnummer

16 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 8,00 kr

Kvittonummer: 0508 4111
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3), hammmmmar (+10), Trinity (+4)
Gammal 2014-09-06, 16:48   #222

2018

Standard

Usch vad tråkigt.. Hade väl blivit 3 gånger mer utdelning med Bergh..
Gammal 2014-09-06, 16:48   #223

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2151

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sicken jävla tur... Skithäst.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 16:48   #224

Rickarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Ungefär som när man vill ge igen med en hård tackling i fotboll efter att ha blivit fult tacklad själv precis innan? Alla kan göra dåliga beslut när det är i stridens hetta. Tycker inte det är djurplågeri för det, utan mer att man sabbar sina chanser i loppet och hästens psyke i långa loppet inte kommer prestera max efter flera sådana lopp.
Eller biter någon i axeln? Eller tacklar någon bakifrån så karriären blir förstörd då man bryter nacken... Ja visst, skit händer, men har man inte huvudet med sig tycker jag man är klart klandervärd...

*edit, vadå fult tacklad själv innan?

Senast redigerad av Rickart den 2014-09-06 klockan 16:50.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 16:50   #225

Sprites avatar

Standard

Det är som alltid i guld på 1640a. Bakspår är chanslösa. Nu gick det 07,4/10,2 och trots tredje ytter och fjärde ytter samt att de kunde gå precis när de ville så var de 3-4 längder bakom ettan och tvåan i mål... Micke Nybrink spikade Mr Picolit på DD, att han kallar sig expert är ju bara skämmigt

td