Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-29, 12:07   #61

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 906
Standard

Tror på Bra utdelning på Åkern!Många drag som kan vinna...Men säkra kort borde månprins o bra lås på två i silver 1-3!Roliga i denna omgång Avd1. 2an avd2. 10an. avd4. 4an. avd5. 11an. och sista canaka borde kunna räcka med lite över pace säker 20 m bättre i form till denna start!!
roadan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 12:50   #62

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8369
Standard

Robert Bergh är inte dum. Han kommer vinna sista loppet med antingen barfota-Nahar eller Ed You.

Sen får man bara hoppas att antingen Poker Kronos eller Månprinsen förlorar så det blir över en fyrsiffrig utdelning.

Jag har svårt att se Bret Boko vinna mot Underpaid Hanover, antingen blir det spetskörning eller så kommer UH förbi och rinner undan i ledningen.

Like Lightning i fjärde hade tokdåliga spår flera gånger i rad innan de två senaste loppen som den vunnit i lättare konkurrens. Hästen har mest pengar och bästa spåret, chansspik i ett väldigt öppet lopp.

Stoloppet är lätt. De på tillägg är totalt chanslösa och sen garderar man med de mer spelade som samtidigt har bra lärlingar bakom sig.

Tokdraget är Helge Zonett som jag inte har en aning om hur jag tänkte men systemet är på 96 rader så det är inte hela världen

Registrerat spel

V7 - endast vinst vid 7 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 2, 5, 7, 8
2 5 Helge Zonett
3 1, 2, 8
4 5 Like Lightning
5 3, 7, 9, 11
6 3 Underpaid Hanover*
7 5, 7
Gammal 2014-08-29, 13:14   #63

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Underpaid Hanover ska tydligen (enligt Ronden) gå med skor runt om...kanske blir Overplayed Hanover i stället?
Gammal 2014-08-29, 13:38   #64

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Ska det bli något mer än fyrsiffrigt imorgon måste ju de stora fällas så har knopat ihop ett chanssystem med 2 chansspikar istället för de 3 stora

För ju mer jag har suttit och kikat igenom omgången (det är tur man är sjuk då har man gott om tid till det) så har jag fastnat för två hästar Like Lightning i 4:e och Hankypanky Pagan i 5:e

1) Poker Kronos borde ju vinna detta men vill ändå försöka fälla. Tar med både Polar L.B och Rebellion. Goop brukar ju kunna på något magiskt sätt hitta ut så vill inte lämna Polar utanför kupongen och skrällen Checco Boko

2) Svårt men får hoppas det räcker med 5 hästar här
Raz Mackenzie, Helge Zonett och Alfas Dimitri var rätt självklara för mig att ha med, sen tar vi och fyller på med två mindre betrodda Masquerade Face och Electrifying. Bergh vet man ju aldrig var man har så.

3) Nu blir man väl idiotförklarad och visst det är säkert med all rätt. Visst Månprinsen borde vinna detta i 99% av fallen men kan inte spika när han är på 83% så garderar med Hallsta och Hulte Magnus. Har säkert slösat bort två streck här men vill man ha upp värdet så måste Månprinsen fällas så vi provar med det. (Han spikas på mitt lilla för enbart 7 rätt)

4) Här kommer den ena av de två som jag bara fastnat för. Och har vid flera tillfällen förbannat mig själv att man varit för feg att spika en låg procentare som man har feeling för så nu gör jag det. 5 Like Lightning.

5) Samma som föregående lopp, gillar Hankypanky och vill man vinna stort så måste man våga så blir min andra spik på systemet helt enkelt. 9 Hankypanky Pagan

6) Har hela veckan varit inne på att spika Bret Boko, men ju mer jag kikar på omgången ju mer funderar jag på hur Goop kommer göra med Underpaid, så övergår min tanke på spik på Bret och tar med Goop och även Västerbo Collect som kan vara en rolig spik.

7) Svårlöst men 5 hästar borde räcka iaf hoppas jag.
Bägge Berghs hästar ska ju med så klart, tror dock mer på Ed You än Nahar av någon konstig anledning, Orecchietti tror jag inte vinner men kan inte lämnas utanför. Sen kan jag inte lämna min favorit Canaka B.F även om hon inte borde kunna ro på dem så vet man aldrig, snabb spurtare så får en plats tillsammans med Oasis Bi och Goop.

Så ser det ut just nu, endast ev strykningar kommer få mig att ändra.

Senast redigerad av Tamuli den 2014-08-29 klockan 13:44.
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 15:24   #65

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Mr Chicago kan bli struken, hostar och kollas upp under dagen.

SAMTLIGA stora betaltjänster spikar Månprinsen och Bret Boko (SS, TT, Spelvärde och Stora Vinster)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+15), hugotheboss (+10), Tobbe-Travkarl (+1), Sprite (+2)

Senast redigerad av Helge den 2014-08-29 klockan 15:41.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 16:54   #66

Tobbe-Travkarls avatar

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 36
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Då får folk lära sig fylla i V7 till att börja med, det är i den potten extra pengarna ligger. Men kanske lite sent att lära sig nu när det snart är över..

Lycka till!
Jag är småspelare som precis fattat att det är V7 som gäller. Då plockar dom bort det :( är det sista gången imorgon?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
hugotheboss (+5)
Tobbe-Travkarl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 16:54   #67

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Mr Chicago kan bli struken, hostar och kollas upp under dagen.

SAMTLIGA stora betaltjänster spikar Månprinsen och Bret Boko (SS, TT, Spelvärde och Stora Vinster)
Precis som Sjöstrand (Bjertorp trav) då:

1,2,5,7,8,9
1,3 R6,?
2 R1,?
Alla
2,3,6,7,9,11,13,15
1 R 3,?
3 R 5,?

Ser inte alla reserverna!
Gammal 2014-08-29, 17:03   #68

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe-Travkarl Visa inlägg
Jag är småspelare som precis fattat att det är V7 som gäller. Då plockar dom bort det :( är det sista gången imorgon?
Japp, sista gången så det är bara att chansa på! :-)
Gammal 2014-08-29, 17:34   #69

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7916
Standard

V7 eller inte V7 beror väl mest på hur systemet ser ut. Jag tänker inte spela V7 hur mycket folk än gapar om att jag ska göra det i morgon. Har endast 2 anledningar. Den ena är att min träffsäkerhet för 7 rätt är alltför dålig för det. Den andra är att min utgångsrad betyder ensam vinnare och oavsett om den går in eller inte så missar jag en hel del pengar på 5 och 6 rätt.
Rebellion första jänkarvagn i morgon. Öppnade rejält på Sundbyholm. Leder väldigt länge.
Bret Boko spikas av alla i morgon. De kan såklart ha rätt men jag kommer inte att betala för den fast mycket talar för spets och slut. Blir en rak DD till 300ggr i morgon
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 17:40   #70

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
V7 eller inte V7 beror väl mest på hur systemet ser ut. Jag tänker inte spela V7 hur mycket folk än gapar om att jag ska göra det i morgon. Har endast 2 anledningar. Den ena är att min träffsäkerhet för 7 rätt är alltför dålig för det. Den andra är att min utgångsrad betyder ensam vinnare och oavsett om den går in eller inte så missar jag en hel del pengar på 5 och 6 rätt.
Rebellion första jänkarvagn i morgon. Öppnade rejält på Sundbyholm. Leder väldigt länge.
Bret Boko spikas av alla i morgon. De kan såklart ha rätt men jag kommer inte att betala för den fast mycket talar för spets och slut. Blir en rak DD till 300ggr i morgon
Instämmer, att köra V7 när man har en rad där sex rätt kan ge 100000 och uppåt är ju dumt! Tyvärr så kommer dubbeln att ge 500 ggr i morgon
Gammal 2014-08-29, 17:52   #71

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Jag har varit en av dem, som klagat på att Bergh inte ger pålitlig info om skor och utrustning. Idag hade han skärpt sig vid intervjun under tävlingarna på Solvalla.

Om V75-7 sa han, att Ed You går med skor bak och Nahar bfro.
Putte och andra, som kan! Är Ed You snabb nog att ta spets? Skor bak ger bättre grepp från start. I så fall släpper Tobbe aldrig till någon. Förrän det är dags för Nahar. Senast Nahar gick bfro vann han 1 mkr i Boden i juni och slog Raja Mirchi.
Jag tror det är lavat från Bergh. Detta lopp vill han så gärna vinna. Med eller utan hjälp av stallkamraten. Bara att spika denna 17 %-are!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 17:57   #72

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg

Vad var det du inte förstod i detta?

"V7 är väl självklart om man jagar dom slantarna och tror på favorit/favoriter."

Nu tror du ju inte på favoritrad och därmed faller du inte enligt mig i det som avsågs.
Gammal 2014-08-29, 17:57   #73

hugothebosss avatar

Standard

Problemet med Bergh är väl att det ändras. Det var ju inte längesedan det var bf runt om tills V75:3 var avklarat då hette det helt plötsligt skor på och Jansson vann med Berghs andra häst! Det är svårt att lita på kuskar som tycker om att spela på trav...
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 17:59   #74

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1367
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-08-30
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 45

V7 - endast vinst vid 7 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 1, 5
2 1 Raz Mackenzie
3 2 Månprinsen A.M.
4 1 Kemas Winnie
5 7 Fortuna Sund
6 1, 3
7 3, 5, 7

Vadet gäller startnummer

12 rader x 100 x 0,50 kr Totalt: 600,00 kr

Kvittonummer: FINN SJUL TOMT EN??
Tittade igår igenom V75an och ser vi har samma tro, En omgång med betrodda vinnare och spelar då flerbong med V7 ikryssad.

V7

1: 1,5
2: 1,6
3: 2
4: 1,5,11
5: 7 ( Ej helt säker, Då det är lärlingar. )
6: 1,3
7: 3,5,7 ( Funderar på att lägga till skrällen Canaka B.F, 3% känns lite väl lågt och blir det överdriven körning i loppet, Fan vet! )
Såg nu att det blir bakskor bak på och tror då ej att han räcker till i detta sällskap.

Är inne på att Nahar vinner men spår 7 kan häxa till det för Bergh, Som många gånger förr i detta loppet...
Fast nu är Bergharen själv en Häxdoktor och ger Torbjörn order att ge Orecchietti en ordentlig tryckare med Ed You och sedan kan Nahar dansa förbi på upploppet.

Senast redigerad av Trinity den 2014-08-29 klockan 18:23. Anledning: Missat sätta med Like lightning...
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 18:04   #75

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Problemet med Bergh är väl att det ändras. Det var ju inte längesedan det var bf runt om tills V75:3 var avklarat då hette det helt plötsligt skor på och Jansson vann med Berghs andra häst! Det är svårt att lita på kuskar som tycker om att spela på trav...
Det har varit skarp kritik mot Bergh om detta (på Twitter) och nu finns ren statistik på det med. Bergh har bättrat sig och även fått beröm för det på Twitter. Hoppas det fortsätter så.
Trinity (+1), hugotheboss (+2)
Svara

td