Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-25, 09:31   #31

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LudvigB Visa inlägg
Mycket skeptisk till Ni Talar Bra Latin... Varit borta i tre månader och går direkt ut på 2640m... Galet om han blir favorit.
Du kan ha rätt , vi får se på Tisdag.

Själv gick jag med glädje in på slutseger till 7 ggr pengarna och kände mig mallig på det men skulle något vara galet så....

Har stort förtroende för Puru som tränare och är inte speciellt orolig men kanske jag borde kollat upp lite noggrannare.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-25, 21:36   #32

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1144
Standard

Vi går igenom de som ställer upp i derby-uttagningarna på travhelvete.wordpress.com. Är vi rätt ute?
rickyfashion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-25, 21:54   #33
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Du kan ha rätt , vi får se på Tisdag.

Själv gick jag med glädje in på slutseger till 7 ggr pengarna och kände mig mallig på det men skulle något vara galet så....

Har stort förtroende för Puru som tränare och är inte speciellt orolig men kanske jag borde kollat upp lite noggrannare.
Nej, såklart DU är rätt ute i detta fall. Puro är en av de bättre på att ha vältränat, han har såklart stenkoll på vilken tidpunkt det är rätt att plocka ut hästen för att den ska ha störst chans till totalseger. & uppenbarligen var det i försöket.

Alla vi som var på valla elitloppshelgen & såg hästen samt hörde Puro i segerintervjun vet att detta är en häst utöver det vanliga.

Lång distans är dessutom bara en fördel.

Men nog faaan är det svårt att lösa 6 lopp iaf
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1), Madliksom (+1)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-25, 23:07   #34

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1470
Standard

Förutom Archangel AM´s dåliga spår ska även Luddes dåliga stallform tas in i beräkningarna imorgon....hur bra än hästen må vara så rosar inte stallet marknaden förnärvarande. Garderas!
Idre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-25, 23:11   #35

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Chanssystemet
4.7.12
10 Tiberius F.
2.7.8.12
2.10
9.10
4.8.12
1.7

144kr
AMHC (+1)
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-25, 23:24   #36

AMHCs avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 2066
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Idre Visa inlägg
Förutom Archangel AM´s dåliga spår ska även Luddes dåliga stallform tas in i beräkningarna imorgon....hur bra än hästen må vara så rosar inte stallet marknaden förnärvarande. Garderas!
Helt klart... Inte lätt vem man ska spika i morgon dock. Behöver minst en spik. Men tycker inte det finns någon spik som är självklar. Står och väljer mellan Archangel Am (som det lutar åt) eller Ni Talar Bra Latin (som dock inte startat på ett bra tag...). Eller kanske chansa på Ivar Sånna i V75-5?
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-25, 23:25   #37

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Idre Visa inlägg
Den svagaste delen i denna länk är ludde. Men inte ens han kan köra bort denna otroliga häst.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-25, 23:26   #38

AMHCs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AMHC Visa inlägg
Helt klart... Inte lätt vem man ska spika i morgon dock. Behöver minst en spik. Men tycker inte det finns någon spik som är självklar. Står och väljer mellan Archangel Am (som det lutar åt) eller Ni Talar Bra Latin (som dock inte startat på ett bra tag...). Eller kanske chansa på Ivar Sånna i V75-5?
4 Divas Revansch i V75-1 är ett spikalternativ också för min del, tror starkt på den, men samtidigt vågar jag inte riktigt ta den spiken, vill ha någon mer säker spik.
Gammal 2014-08-25, 23:28   #39

Standard

Citat:
Spika Archangel och Ni Talar..... Så kan du gardera i andra lopp. Mitt system bygger på detta.
AMHC (+1)
Gammal 2014-08-25, 23:31   #40

AMHCs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Spika Archangel och Ni Talar..... Så kan du gardera i andra lopp. Mitt system bygger på detta.
Ja, får kanske bli Archangel Am i alla fall! Känns tryggast.
Ni Talar Bra Latin har för bra motståndare i Västerbo Loveboat och Rokkakudo tycker jag, med tanke på att Ni Talar Bra Latin inte startat på så länge. Man vet inte riktigt var man har honom.
Gammal 2014-08-25, 23:44   #41

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Chanssystemet
4.7.12
10 Tiberius F.
2.7.8.12
2.10
9.10
4.8.12
1.7

144kr
Spalato - du är påläst och kreativ samt kan Jägersro.
Varför spikar du Tiberius F, som på 10 starter i år inte vunnit en enda?
Gammal 2014-08-25, 23:57   #42

Standard

Citat:
Ja, får kanske bli Archangel Am i alla fall! Känns tryggast.
Ni Talar Bra Latin har för bra motståndare i Västerbo Loveboat och Rokkakudo tycker jag, med tanke på att Ni Talar Bra Latin inte startat på så länge. Man vet inte riktigt var man har honom.
Petri har under sommaren byggt upp Ni Talar.... inför derbyt. Petri har tidigare ställt i ordning Commander Crowe osv och vet vad han gör inför storloppen. Dina frågetecken? kommer att bytas mot utropstecken! Spik!
Gammal 2014-08-26, 00:19   #43

AMHCs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Petri har under sommaren byggt upp Ni Talar.... inför derbyt. Petri har tidigare ställt i ordning Commander Crowe osv och vet vad han gör inför storloppen. Dina frågetecken? kommer att bytas mot utropstecken! Spik!
Ja, inte lätt detta.

Vad tycker du/ni av dessa alternativ då:

1. Spika Archangel Am, gardera Ni Talar Bra Latin med Call Me Keeper, Västerbo Loveboat, Rokkakudo.

Eller

2. Spika Ni Talar Bra Latin, gardera Archangel Am med Dominator, Drogba Bob, Boys Going In, Order To Fly.

Eller

3. Spika Ivar Sånna och gardera både Archangel Am och Ni Talar Bra Latin.

Eller

4. Spika både Archangel Am och Ni Talar Bra Latin, och då kunna gardera ännu mer i övriga lopp.

Eller

5. Spika någon annan?

Senast redigerad av AMHC den 2014-08-26 klockan 00:21.
Gammal 2014-08-26, 00:28   #44

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Jag själv tvivlar lite på Archangel AM,V75:6, den har stått i samma smittade stall som många andra av Luddes hästar. Jag kommer att spika Ni Talar Bra Latin, V75:3 som kommer att glänsa som vanligt, det är jag helt övertygad om! Sedan ska jag ha ngn mer spik till lite bättre spelvärde, funderar på Nimbus C.D V7:1 eller 10 Boys Going In i V75:6 mot Ludde då, men spelvärdet känns bäst på Boys Going In. Övriga avdelningar, än så länge..

V75:2 blir det 3,8,9
V75:4 2,7 eller många t.ex 4,5,6,9
V75:5 10 Ivar Sånna, evt spik annars 4,5,10,11
V75:7 1,2,7 bara dessa eller 1,2,3,6,7,8,10,11,12

Förhoppningsvis har jag bestämt mej innan man står i ösregnet på Jägers i morgon ;-)
Gammal 2014-08-26, 00:33   #45

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ja, inte lätt detta.

Vad tycker du/ni av dessa alternativ då:

1. Spika Archangel Am, gardera Ni Talar Bra Latin med Call Me Keeper, Västerbo Loveboat, Rokkakudo.

Eller

2. Spika Ni Talar Bra Latin, gardera Archangel Am med Dominator, Drogba Bob, Boys Going In, Order To Fly.

Eller

3. Spika Ivar Sånna och gardera både Archangel Am och Ni Talar Bra Latin.

Eller

4. Spika både Archangel Am och Ni Talar Bra Latin, och då kunna gardera ännu mer i övriga lopp.

Eller

5. Spika någon annan?
Alternativ 5

Haha, nä jag har ju svarat tror jag, Ni Talar Bra Latin och Ivar Sånna i så fall om du vill ha två som många streckar. Jag skulle aldrig spika de två största streckfavoriterna och i min värld känns Ni Talar Bra Latin säkrare än Archangel AM. Dessutom får man ju inte glömma bort att det räcker med att vara tvåa i mål för att gå vidare...

td