Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-26, 23:10   #211

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Han måste väl tycka att sin häst också är en av fältets bästa hästar så varför ska han då hjälpa en motståndare till att nå dödens gratis? Dessutom blir han då tvungen att gå i tredjespår sista 500 som verkligen inte är gynnsamt för Maverick som har svårt i kurvorna och då även dra fram Ruhuna Tea som ligger i rygg. Han går aldrig vidare om han släpper dödens.
Jag vet att du är duktig niclas, men denna gång tror jag du har fel... jag är tämligen säker på att erik hade släppt ner honom framför sig om han gick tidigt i loppet.. man kan ju vända på det och fråga sig varför han skulle riskera krafterna i sin häst genom att lägga en speed tidigt i loppet för försvara en tung position för att sen fortsätta trava i dödens över lång distans. Sen drar han väl ändå fram Ruhuna oavsett?
Skit samma jag släpper det, jag var bara tilt då jag hade platslirat. Men tycker du har fel här, Konstigt att säga han aldrig går vidare om han släpper dödens. och du kan ju knappast veta hur erik hade agerat i den situationen om du nu inte har pratat med honom efter loppet....
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-26, 23:11   #212

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Grattis! Läckert spel som kunde gett ännu mer!

(ps när helge (minna) druckit öl och förlorat gillar hon inte alls att vi postar vinster och firar lite här... - men hon är ok annars..)

Å du är dum i hela huvet. Tack och adjö.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-26, 23:11   #213

LudvigBs avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 307
Standard

Citat:
Grattis! Läckert spel som kunde gett ännu mer!

(ps när helge (minna) druckit öl och förlorat gillar hon inte alls att vi postar vinster och firar lite här... - men hon är ok annars..)
Tack, och din dubbel var inte så tokig. :-) Grämer mig bara över att jag inte låste på Sauveur och Loveboat, och spikade Archangel AM som jag skrev när tråden startades... Hade blivit billigare och mer pengar. Men V7 är V7 och vi kan inte påverka utdelningen...

Jobba mer på V86 imorgon!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3), Kyodai (+10)

Senast redigerad av LudvigB den 2014-08-26 klockan 23:15.
LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-26, 23:34   #214

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5187
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LudvigB Visa inlägg
Tack, och din dubbel var inte så tokig. :-) Grämer mig bara över att jag inte låste på Sauveur och Loveboat, och spikade Archangel AM som jag skrev när tråden startades... Hade blivit billigare och mer pengar. Men V7 är V7 och vi kan inte påverka utdelningen...

Japp, det får vi göra! Nu brukar jag mest fokusera på DD och möjligen något
vinnarspel - men vi får se vad som dyker upp i morgon!

Helt klart piggar det upp med lite vinster...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-26, 23:40   #215

AMHCs avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 2066
Standard

6 rätt idag, dessvärre som vanligt börjar det kännas som.

2.3.4.7.12
2.3.8.9.10
2.6
2.7.10
5.10
12 Archangel Am
1.7.12

Får hoppas det blir bättre med morgondagens V86 och lördagens V75!
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-26, 23:44   #216

LudvigBs avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 307
Standard

Citat:
Japp, det får vi göra! Nu brukar jag mest fokusera på DD och möjligen något
vinnarspel - men vi får se vad som dyker upp i morgon!

Helt klart piggar det upp med lite vinster...
V86 ser dock ganska favoritbetonad och tråkig ut. Tråkigt.
LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-27, 07:26   #217

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 971
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LudvigB Visa inlägg

Att man inte kan påverka utdelningen är korrekt. Däremot så går det att påverka vinsten.

Med HPT och målvinst så kan man styra hur mycket man minst vill vinna om man får alla rätt. Systemet blir någon tia dyrare såklart och det blir inte målvinsten "på kronan".

Men nog kan man påverka hur mycket man vinner alltid.

td