![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() V75 Romme jackpotomgång
5 Navigator Sib fast med krafter senast
2.9 Dags för Hultmans nu? 2 Occhione Jet Inga Hugo Åbergs-motståndare nu alla tolv olösligt 5 Paparazzi starkast över lång distans 2.3 Stig H: s häst utmanar 2.4.5.7.8.12 Westholm får gärna skrälla 144kr Senast redigerad av spalato den 2014-08-19 klockan 03:15. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Känns som det är värt att vänta tills SMHI bestämt sig för om det blir regn eller inte...oddsen för att man ska ha ett klart besked innan lördag klockan 14 är rätt högt
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
avd1 narold vox
avd2 dimaond river avd3 bon frecia avd4 Exeed em avd5 buba boko avd6 emmet brown avd7 mellby vargtass lite hästar som snurrar i mina tankar vad tror ni om vinstchanserna för dessa?? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Stannar Julio De Lux under 10 blir det spik!
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Någon som vet om 1:an i första kan öppna? Isåfall är det ju en solklar vinnare.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8352Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
![]()
Av det jag sett kan den öppna hyfsat, men jag tror ändå den får svårt att svara 3,4,8 om någon av dem laddar.
Mitt tips är alltså att den inte håller spets, men det är alltid lite svårt att säga hur den öppnar med ny kusk.
![]() |
#8 |
Sharp$: 8352Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
![]()
Helt magisk omgång.
Massor med kanoner under 10% och jackpot. Med lite flyt tar jag potten ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
Vad tror du om Julio De Luxe?
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Här är min första tanke på att spika (om man nu vill hoppa över Occhione Jet och Al Dente, det är ju jackpot!). Tyvärr har Expressen också valt att spika honom, men det tror jag inte spelar så stor roll med två så stora spikar att välja på, dessutom finns ju Goop i V75:2 och Takter i V75:1 som alternativ!
V75:5 Häst nr 4 "Lucky Luke Zens trivs även han över distansen och han utmanade Poker Kronos för tre starter sedan. Här lär det bli ett offensivt upplägg och det kan bli ledningen efter en bit av loppet. Det bir dessutom barfota runt om och jänkarvagn den här gången."
Även en blind höna...går in i väggen! Senast redigerad av hugotheboss den 2014-08-21 klockan 17:06. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Om Al Dente inte blir 95%are så spikar jag! Bara galopp emot.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
![]()
Den funderar jag också på att spika, och faktiskt av samma skäl.
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Känns som det är läge för ett system med krav på många A-hästar typ 3 av 5. Inte så kul om man siktar på att ro hem jackpoten, men det finns många bra spikalternativ tycker jag!
![]() ![]() |
![]() |
|