Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-23, 07:47   #151

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 980
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Rena grekiskan för mig det där.

Det jag vet är att kusen i sista rensade till 3,32 och gav närmare 20 gånger på toton. Jag nöjer mig så.
Då tar vi den korta versionen.

Om systemen som är kvar inför sista vardera i snitt har 1.5 streck/system i sista avdelningen så kommer skrällarna i sista att rensa MYCKET.

Om systemen som är kvar inför sista vardera i snitt har 3.5 streck/system i sista avdelningen så kommer skrällarna i sista att rensa mycket dåligt.

Därför är det gamla sättet ( som ATG tragiskt nog håller fast vid ) ett dåligt och mer eller mindre meningslöst sätt att mäta rens.

Vad som är normalt eller inte är helt olika från gång till gång helt enkelt.

Att det är var just 4880 RADER kvar på de 1451 systemen på Bergsåker i torsdags räknade jag fram från eventuell utdelning. Om ATG skulle redovisa kvarvarande RADER direkt efter varje avdelning så skulle renset bli vansinnigt mycket mer logiskt än vad systemrens någonsin kan bli.

Vinnaren i sista rensade som om den skulle ha varit en 9%are. Dvs aningen sämre än de 6% som den var spelad på men inget anmärkningsvärt egentligen. Med tanke på att det var en liten grupp spelare som tog halva potten så hade det inte varit förvånande om det hade rensat ännu sämre. Nu rensade det istället förvånansvärt BRA om man räknar med att de tog halva potten.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-25, 09:55   #152

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Strappa sluta nu , jag gillar att tex Jens Sjöden , som verkligen borde veta bättre , odlar myten om att man får dåligt betalt på t.ex. favoriten i sista avdelningen (eller vad han nu mässar om), ivrigt påhejad av Nybrink mfl.

Några "speltekniska" "hemligheter" kan vi väl ha kvar

mvh

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-25, 10:08   #153

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 980
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Strappa sluta nu , jag gillar att tex Jens Sjöden , som verkligen borde veta bättre , odlar myten om att man får dåligt betalt på t.ex. favoriten i sista avdelningen (eller vad han nu mässar om), ivrigt påhejad av Nybrink mfl.

Några "speltekniska" "hemligheter" kan vi väl ha kvar

mvh

"tänkte inte på det"

td