Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-12, 11:53   #31
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8312

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Såg bra ut hela vägen i Mikkeli.
Pigg som F i rygg på Surprise Lord, på väg upp i vagn ett par gånger.
Sprang och bröt lite, men såg ut som en obriserad bomb.
Bara small till när han vreds ut 300 kvar, men då ska man också komma ihåg att SL gått i dödens.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Håller helt med. Han kördes inte för vinst i Hugo Åbergs - han var hjälpryttare till stallkamraten. Formen är i zenit.
Förra året var han tvåa i båda heaten efter Save The Quick och Sebastian K. i Åby Stora.
Här vinner CC första. Kan få besvärligt i andra mot Solvato.
Revens trav i Kalmar var knackigt sista biten. Hur var det i Mikkeli?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 12:13   #32
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Såg bra ut hela vägen i Mikkeli.
Pigg som F i rygg på Surprise Lord, på väg upp i vagn ett par gånger.
Sprang och bröt lite, men såg ut som en obriserad bomb.
Bara small till när han vreds ut 300 kvar, men då ska man också komma ihåg att SL gått i dödens.
Surprise Lord har jag inte ens tänkt på med chans på Åby. Hur sätter du in honom och Reven i detta gäng?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 12:19   #33
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8312

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jag tror bägge kan vinna första loppet om de får rätt resa, och någon av dem borde få det från kanonspår.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Surprise Lord har jag inte ens tänkt på med chans på Åby. Hur sätter du in honom och Reven i detta gäng?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 12:36   #34
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Jag tror bägge kan vinna första loppet om de får rätt resa, och någon av dem borde få det från kanonspår.
Hur snabb är Surprise Lord från start? T ex jämfört med Reven?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 12:41   #35
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 50
Sharp$: 2344
Standard

Satt V4 på Bergsåker spelade 172 rader + 618 kr (se tidigare inlägg)
zarre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 12:48   #36
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8312

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Han är mycket snabb från start, men när Reven öppnar som bäst, exempelvis som när han kvalade in till Elitloppet, är det ingen som tar sig förbi.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hur snabb är Surprise Lord från start? T ex jämfört med Reven?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 13:13   #37
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Han är mycket snabb från start, men när Reven öppnar som bäst, exempelvis som när han kvalade in till Elitloppet, är det ingen som tar sig förbi.
De kommer släppa när det finns OS - till och med Goop gör ju det på Åby - när man nu såg denne speeda som han gjorde i Mikkeli, varför ödsla onödiga krafter i början...?

CC vinner!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 13:15   #38
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Han är mycket snabb från start, men när Reven öppnar som bäst, exempelvis som när han kvalade in till Elitloppet, är det ingen som tar sig förbi.
Tror faktiskt att Björn släpper och utnyttjar OP. Bara en gissning. Dt bäddar för tufft tempo oavsett , speciellt när Lutfi kör, sånt kan bädda för Solvato
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 13:16   #39
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Ibland har vi sett Reven göra osannolika lopp i ledningen, så man vet aldrig med taktiken från Björn. 50/50
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 13:20   #40
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75 1:
Putte och Robust säger att både 1 och 2 är startsnabba. Det talar för en blixtöppning.
Det är inte riktigt Örjans stil att forcera 5 till ledningen, vilket man ofta gör med CC. Ovanpå dessa har vi tokköraren Ludde med 3. Som grädde på moset har naturligtvis Veijo ställt i ordning Solvato för vinst på hemmabanan liksom han gjorde till Olympiatravet. Sparar han till andra heatet och satsar på skiljeheat?
Kanske skall man spela på kusk och inte häst. Nu rättar mig "vän av ordning" - spela på ekipage.
För mig lutar det åt att spika brorsan - Commander Crowe. Vi har samma mamma, Somack.

Ojojoj vilket lopp!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 13:29   #41
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75 1:
Putte och Robust säger att både 1 och 2 är startsnabba. Det talar för en blixtöppning.
Det är inte riktigt Örjans stil att forcera 5 till ledningen, vilket man ofta gör med CC. Ovanpå dessa har vi tokköraren Ludde med 3. Som grädde på moset har naturligtvis Veijo ställt i ordning Solvato för vinst på hemmabanan liksom han gjorde till Olympiatravet. Sparar han till andra heatet och satsar på skiljeheat?
Kanske skall man spela på kusk och inte häst. Nu rättar mig "vän av ordning" - spela på ekipage.
För mig lutar det åt att spika brorsan - Commander Crowe. Vi har samma mamma, Somack.

Ojojoj vilket lopp!
Tror att Veijo gör en pudel , och försöker vinna första heat. I dt andra har man ett innerspår , där man riskerar att bli fast
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 14:21   #42
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Angående Solvato:
"– Jag hoppas att vi kan slåss om segern, även om startspåren blev sämsta tänkbara. I första heatet måste jag köra lite avvaktande, det skulle kosta för mycket att försöka nå ledningen. I det andra lär jag ladda allt som går och förhoppningsvis räcker det för att få rygg på ledaren. Normalt sett har vi större segerchans i andra heatet, han är den typ av häst som inte ska ha några problem med att starta flera gånger samma dag, säger Veijo Heiskanen."
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 14:23   #43
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 710
Sharp$: 891
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Tror att Veijo gör en pudel , och försöker vinna första heat. I dt andra har man ett innerspår , där man riskerar att bli fast
Det är OS på Åby. T o m dubbla OS.

Sedan att han nog är tillräckligt bra för att kunna blåsa till dem från de bakre
regionerna och vinna redan i Heat A ändå är en helt annan femma.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 14:38   #44
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Angående Solvato:
"– Jag hoppas att vi kan slåss om segern, även om startspåren blev sämsta tänkbara. I första heatet måste jag köra lite avvaktande, det skulle kosta för mycket att försöka nå ledningen. I det andra lär jag ladda allt som går och förhoppningsvis räcker det för att få rygg på ledaren. Normalt sett har vi större segerchans i andra heatet, han är den typ av häst som inte ska ha några problem med att starta flera gånger samma dag, säger Veijo Heiskanen."
Tack hugotheboss för ett seriöst inlägg om Solvato. Jag tror också att hans chans ligger i andra heatet. Men vem tar ledningen i andra. De startsnabbaste har spåren längst ut på vingen. Putte - vakna nu! Det här är ditt ämne.
När startrusningen lagt sig tror jag, att Örjan kör till spets. Då blir det speeduppgörelse med Solvato och Reven. Sådana lopp brukar Örjan vinna.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 15:09   #45
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8312

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Satt i Söndags och gjorde preliminära spelförslag till hela veckan, där spikar jag CC i 2a.
Men jag måste förstås göra om allt grundligt innan jag lirar.
Svårigheten med att veta hur det blir kört i 2a, är att man först måste veta hur det blev i 1a.
Får fundera mer på det senare, nu blir det skaldjursplatå med 2 damer.



Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Tack hugotheboss för ett seriöst inlägg om Solvato. Jag tror också att hans chans ligger i andra heatet. Men vem tar ledningen i andra. De startsnabbaste har spåren längst ut på vingen. Putte - vakna nu! Det här är ditt ämne.
När startrusningen lagt sig tror jag, att Örjan kör till spets. Då blir det speeduppgörelse med Solvato och Reven. Sådana lopp brukar Örjan vinna.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3), hugotheboss (+2)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td