![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() V4 Färjestad 4/8
Krisläge där just nu
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Värsta skyfallen och särskilt åskvädret är i hästväg - inte varit med om värre - blixten slog ner två ggr i närheten av där jag bor, så det måste ha slagit ner på många platser runt om i Värmland i dag...
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Usch. Stackare. Själv är jag livrädd för riktigt åskväder brrrrrr.....
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
V4 Färjestad
Avd1: 1-2-3 Avd2: 4 Avd3: 5-1-2-4 Avd4: 6-5-2-9-1 60 rader
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Ha, ha..."satt fast med lite krafter senast. Kanske att hon rent av hade kunnat vinna senast med fritt"... ur Ronden om Utac.
...Jösses! Sopan Jörgen stod ju för årets bortkörning. Fritt var ju det enda det var och jag hade fulladdat på tvilling, tyvärr. Oskar borde sagt att chefen körde bort Utac igen... Smevikens var bra som tvåa...superskräll? Pippi S&S? Sir Chic på plats? Varför släppa med Emil Tuffing? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Med risk för något tung bana imorgon så listar jag hästar som vunnit på Något tung eller Tung bana:
V4-1: Ingen V4-2: 1 ORLANDO LASER (DK) v 8 Johansson Louise (Joh St)a 3 SIR CHIC v 7 Benzon Niclas a (Nor Jö)a 4 STEVE FOURTY v 7 Lindblom Carl-Erik (Gra St) 11 LIGHTNING LOHR s 7 Andersson Mikael J (Joh Ro) 12 BARCELONA s 6 Wallin Kjell V4-3: 3 UN MOT DE STAR (FR) v 6 Andersson Oskar J (Wes Jö) 12 ETOILE GIL s 6 Nilsson Per (Iva Mo) V4-4: 2 MONTREAL h 4 Goop Björn 6 TWIST'N SHOUT s 4 Ivarsson Morgan 12 TWIGS UNIQUE s 6 Benzon Niclas a (Ska Ev)a 14 HIS PANO v 7 Berglöf Erik Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kornflex80 (+5) Senast redigerad av oggeb den 2014-08-04 klockan 00:19. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8352Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
![]()
Han hade ju inte mer än en 800m lång lucka.
De kanske menar det behövs en 900 meters lucka ? ![]() Citat:
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Helge den 2014-08-04 klockan 09:09. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Just nu sol i karlstad
Blir åka ut till luchen Spik ev. I Avd2 Lindblom och Avd3 no:5 Raggamuffin måste snart få vinna
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av capone den 2014-08-04 klockan 10:04. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
ingen som vet vad TT har för spik i avd 2 ?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Confess Arn visade toppform på Axevalla senast. Fint läge idag.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
TT spikar 7 Mon Petit Cheval i 2:a
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oggeb (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Dags för Handy Sund i första! Favoriten med björn har galloperat i 2/3 starter. Jag har ingen koll på startsnabbheten. Björns måste vara snabbare ut o drf favorit? När i loppen har galloperna kommit för 1 an?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Han säger själv att det är i kurvorna den har lätt för att galoppera
|
|
![]() |
![]() ![]() |