Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-02, 23:22   #1

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Smile

V64 Åmål

Gör mitt bidrag nu, är lite upptagen på morgonen

AVD1
Favoriten i all ära men hästen blir tok för stor favorit jag dubblar med ett fränt speldrag. A 3-1 B 4

AVD2
Digger Elias är en annan favorit till rakning men hästen ser riktigt fin ut för dagen och kan tänkas vara en spik. Jag vill dock ha lite betalt har betalar för yttligare tre drag nämligen 8 Slutspurten som kan en del i grunden trist utgångsläge men då form slår klass så varför inte? Starcane Havester är ganska rapp ut får ledningen? given.. Angelo A är spurtstark och kan få en fin resa bör inte glömmas bort i ett öppet lopp.

AVD3
Min vinnare möter enklare nu och bör ha toppchans! Vi spikar Tekno Jermin

AVD4
Tarzan är kanske bästa hästen men saknaden av lopp och dålig läge gör att jag betalar för yttligare 2 drag: Riteonspirit ser ut att bli mycket glömd, rätt läge nu och dags att kanske ta betalt? Loppet är vidöppet men här är ett annat tokdrag som jag väntat på nämligen Semb Nephi

AVD5
Mitt drag flyger fram till slut. Ta betalt gott folk QUILL PEN 5%

AVD6
Getting sånna närmar sig en seger snart. Öppet lopp, passa även nr 8 Ultevis som har farten...

Toklappen a 192 kr

avd1. 3-1 (4)
avd2. 4-8-6-10 (12-9)
avd3. 7 Tekno Jermin (11)
avd4. 3-8-10 (2)
avd5. 11-8-6-1 (7)
avd6. 7-8 (10-12)

DD1. 11
DD2. 7-8
* 100

GOD TUR!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 08:36   #2
ML2

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 1069
Standard

1: 1-2-3-4-5-6
2: 1-2-4-6-8-9-10-12
3: 1-2-3-4-6-7-9-10-11
4: 4.Wille Willow
5: 6.Eloise
6: 10.Divas R.

DD 1: 6
DD 2: 10
ML2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 10:57   #3

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1884
Standard

10 Divas möter "ingenting" i sista och även om jag först tänkte "Spika aldrig Söderkvist"...så va fan!
3 4 6
2 3 4 9
1 2 3 47 8 9 11
2
1 5
10
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 11:26   #4

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5187
Standard

7 Tekno Jermin

Visst kan den väl vinna idag. En seger på 27 starter.
P-O är dock lite försiktig med att sticka ut näbben

"7 Tekno Jerkmin V64-3) möter sämre motstånd i dag. Spåret är dåligt och distansen skulle nog vara lite längre. En outsider."

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 11:27   #5

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 565
Standard

Detta blev mitt system. Jämnt i sista mellan Womanizer och Divas så väljer jag att ta ställning då det låter på Ulf som att hästen har form och chans.

Starcane hoppas och tror jag tar spets i första och den har bästa läget för att vinna.

1, 2, 3, 4, 5, 6 (3)
6 Starcane Harvester (4)
7, 9 (2)
1, 2, 3, 4, 6, 8, 10, 12 (12)
1, 6, 11 (5)
10 Divas Revansch (9)

God tur!
jellybelly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 11:35   #6

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
7 Tekno Jermin

Visst kan den väl vinna idag. En seger på 27 starter.
P-O är dock lite försiktig med att sticka ut näbben

"7 Tekno Jerkmin V64-3) möter sämre motstånd i dag. Spåret är dåligt och distansen skulle nog vara lite längre. En outsider."
Däremot lämnar "Ludde" klart på Odins Pilea. Tycker läget blev bästa tänkbara, dom framför snabba ut och kort distans hennes bästa. Gått bra i högervarv tidigare, "håller henne som den bästa av två riktigt bra chanser idag".

SS spikar detta sto på att hon har en speed som ingen annan har här och form som är mycket bättre än vad man kan utläsa i raden.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 11:57   #7

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Idag är det HÖGERVARV på programmet på spets-och-slut-banan Åmål. Mitt minne säger mig att innerspår är svårt hålla upp i auto, men funkar i volt. Det kör jag min analys på i alla fall.

Trista V64 istället för V65, vilket inte nog kan kommenteras.

Frukostens analysvinnare blir 7 Tekno Jerkmin. Har i nuläget seglat upp som favorit och lopparkivet talar ej emot. Dagens bästa spik. 7

Visst tar 3 Victory Hill ledningen med spår innanför Tradewind, men är liksom övriga ingen hjälte till slut. Toppform och beskedligt motstånd gör att jag borde spika. Tänker ändå ta med en till häst innan spelstopp då det är avdelning 1 och sista infon blir rykande färsk inför spelstoppet. Den det låter bäst på i övrigt ramlar med. 3,?

I 4:e har jag en bestämd känsla för att ett gäng hästar rymmer vinnaren. Ett härligt "potpurri" utav troliga spetsvinnare och rejäla bedövare. Ljuv musik för en travlirare, tro? Lindblom "lovar" s&s på Pamona och mycket talar för detsamma. Gå på spik är således ett sunt alternativ. 1,2,4,6,8,10.

I sista avdelningen tror jag Pilevallas blir att räkna med ifrån ett bra spår. Spets? Quantum Firefox är en bra häst jag måste ha med. Blir en hoper kusar. Jag hoppas det räcker, då jag valt bort de flesta med vettiga spår på svåra Åmål? 5,7,8,9,10,11,12.

I 2:a avdelningen känner jag mig trygg med trion: 4,6,12.

Spik 2 hamnar i 5:e och gäller en häst jag gillar och som mött bra krabater flera gånger om på slutet. Hästen visar härlig inställning och borrar ned sig tilltalande över upploppet för jämnan. Uselt spår dock enligt min syn på banan. Har sin bästa bit i slutet av loppen. Hästen har endast gjort bra insatser många starter(8 senaste) tillbaka, frånsett de två galopperna. Idag är motståndet det rätta igen och vid senaste vinsten slogs Ave Amazon. I sulkyn sitter i mitt tycke välkörande Josefin Ivehag och hennes uppgift blir till att hitta ut i god tid innan sista sväng, annars är det för sent på Åmål. Hästen är naturligtvis, startande ifrån innern, nr 1 Twins Divigaflinga, ett underbart härligt namn uppå allt!

3,?
4,6,12
7 (Tekno Jerkmin)
1,2,4,6,8,10
1 (Tvins Divigaflinga)
5,7,8,9,10,11,12

Det blir 252 rader. (Idag e en polare medlurad för att täcka kostnader!)

V64 är skit, så jag är i princip tvungen att gå på V6. Det är det trista: Att sitter analys och chansspiken, men endast ett lopp missas i övrigt en svår omgång, så blir det ändå inte lönt att ha åstadkommit ett förnämligt system. En massa misslyckade tippare för dagen ska snylta på 80% av det som skulle utgjort 5-rättspotten inom det förnämliga V65-spelet! Byt huvudspelform ögonblickligen! Det måste vara lönsamt att lyckas ta sig in i vinstpoolerna. Det är ju själva grundidén spel bygger på. Jag propagerar!

V64 med vinstpooler 40-20-40. (6r-5r-4r)
V65 med vinstpooler 50-50-00. (6r-5r-4r)

Från och med idag ska jag endast delta i V64-spelet på Jackpottdagar uteslutande, såvida jag inte befinner mig på banan förstås. Endast V6 ska vara ikryssat. Jag är så trött på spelet och kommer minska min omsättning många gånger om. Det ska vara skoj att lira huvudspelet. Övrigt travspelande håller jag kvar enligt pågående plan, förstås. Trav e ju skoj!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 11:59   #8

Kyodais avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Däremot lämnar "Ludde" klart på Odins Pilea. Tycker läget blev bästa tänkbara, dom framför snabba ut och kort distans hennes bästa. Gått bra i högervarv tidigare, "håller henne som den bästa av två riktigt bra chanser idag".

SS spikar detta sto på att hon har en speed som ingen annan har här och form som är mycket bättre än vad man kan utläsa i raden.
Visst - det räcker att kolla lite på tiderna så ser man att Odins Pilea har en helt annan fart än konkurenterna.
den andra riktigt goda chansen som "Perra" nämner är förståss Womanizer i avd 6. (Hmmm.. kör ju eloise också..)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Kyodai den 2014-08-03 klockan 12:06.
Gammal 2014-08-03, 12:09   #9

Voltstarts avatar

Standard

Citat:

Odins kan säkert vara rätt. Vann plättlätt vid vinsten på Åmål, men bakspår över kort på Åmål?

Jag går på 7:an efter gedigen insats mot grymma Mino. Kajkade i dödens sista biten men höll strålande med intrycket i behåll. På Arvika fina tiden : 25,1!

Jag tror Tekno väger tyngst och Odins får svårt hitta fram...

Ett bra lås? Både Pamona och Victory kan ju användas som spikar istället, sett till mitt systemupplägg ovan. Gäller ju gå kort i rätt lopp!

Våga vinn och lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+1)
Gammal 2014-08-03, 12:19   #10

Helges avatar

Standard

Citat:
Visst - det räcker att kolla lite på tiderna så ser man att Odins Pilea har en helt annan fart än konkurenterna.
den andra riktigt goda chansen som "Perra" nämner är förståss Womanizer i avd 6. (Hmmm.. kör ju eloise också..)

Ja, Womanizer avser han (bra vinstchans) men tycker inte Eloise är borta heller.

Två till som tycker sig ha en vinnare idag.

Victory Hill - "toppchans".

Pamona U.S - "väldigt fin uppgift, en bra spik".

Samt Eric som varnar för sin, Quantum Firefox. Hoppas få draghjälp av dom andra bra bakspårhästarna.

Josefine laddar vad hon kan med Twins Divigaflinga idag, aldrig gjort innan och försöker ta sig ut i andraspår.
Byter det öppna huvudlaget mot helstängt. Siktar på bra pengar främst med tanke på spåret och distansen.
Gammal 2014-08-03, 12:27   #11

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Odins kan säkert vara rätt. Vann plättlätt vid vinsten på Åmål, men bakspår över kort på Åmål?

Jag går på 7:an efter gedigen insats mot grymma Mino. Kajkade i dödens sista biten men höll strålande med intrycket i behåll. På Arvika fina tiden : 25,1!

Jag tror Tekno väger tyngst och Odins får svårt hitta fram...

Ett bra lås? Både Pamona och Victory kan ju användas som spikar istället, sett till mitt systemupplägg ovan. Gäller ju gå kort i rätt lopp!

Våga vinn och lycka till!
Din Tekno Jerkmin vinner ju inte ihjäl sig precis, 5 vinster på 60 starter, inget jag skulle spika. Favorit i loppet med , det tackar jag för.
Nej, tror faktiskt både Ludde och SS har rätt idag, att Odins Pilea växlar ned detta gäng lätt. Har två startsnabba framför sig och hamnar bra på det direkt.
Voltstart (+1), crossbow (+1)
Gammal 2014-08-03, 12:28   #12

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat från Voltstarts inlägg
"Trista V64 istället för V65, vilket inte nog kan kommenteras.

V64 är skit, så jag är i princip tvungen att gå på V6. Det är det trista: Att sitter analys och chansspiken, men endast ett lopp missas i övrigt en svår omgång, så blir det ändå inte lönt att ha åstadkommit ett förnämligt system. En massa misslyckade tippare för dagen ska snylta på 80% av det som skulle utgjort 5-rättspotten inom det förnämliga V65-spelet! Byt huvudspelform ögonblickligen! Det måste vara lönsamt att lyckas ta sig in i vinstpoolerna. Det är ju själva grundidén spel bygger på. Jag propagerar!

V64 med vinstpooler 40-20-40. (6r-5r-4r)
V65 med vinstpooler 50-50-00. (6r-5r-4r)

Från och med idag ska jag endast delta i V64-spelet på Jackpottdagar uteslutande, såvida jag inte befinner mig på banan förstås. Endast V6 ska vara ikryssat. Jag är så trött på spelet och kommer minska min omsättning många gånger om. Det ska vara skoj att lira huvudspelet. Övrigt travspelande håller jag kvar enligt pågående plan, förstås. Trav e ju skoj![/QUOTE]"

-Verkligen tråkigt med V64 och alla dessa jackpot omgångar.
Drömmer mig tillbaka i V65 tider där man kunnde gå plus fast man fick 5 rätt.
Nu är det nästan aldrig så, därför kör jag V6 oavsett jackpot eller ej
Voltstart (+1), Helge (+3)

Senast redigerad av Dahle den 2014-08-03 klockan 12:31.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 12:31   #13

Kyodais avatar

Standard

Citat:
Din Tekno Jerkmin vinner ju inte ihjäl sig precis, 5 vinster på 60 starter, inget jag skulle spika. Favorit i loppet med , det tackar jag för.
Nej, tror faktiskt både Ludde och SS har rätt idag, att Odins Pilea växlar ned detta gäng lätt. Har två startsnabba framför sig och hamnar bra på det direkt.
är också inne på det - gör v4 med odins pilea spik + ett kompl v4 med spik pomona i v4:2 --- visst kan tekno jerkmin vinna större under har väl skett - men nån riktig vinstmaskin är han knappast med 1 vinst på senaste 27 starter...

Helge (+3)
Gammal 2014-08-03, 12:41   #14

Standard

Min rad ser ut så här idag

3
6
9
2,4
6,7
5,6,7,9,10,11,12

28 rader x 5=140kr

Första två avd SOS på 3 och 6
Tredje går på Odins P som "Ludde" lämnar klart på
I fjärde Pomona eller Wille sos, lås
I V64-5 tror mest på Ave, men tar med Eloise som troligtvis spetsar
Sista garderas
Gammal 2014-08-03, 12:42   #15

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ja, Womanizer avser han (bra vinstchans) men tycker inte Eloise är borta heller.

Två till som tycker sig ha en vinnare idag.

Victory Hill - "toppchans".

Pamona U.S - "väldigt fin uppgift, en bra spik".

Samt Eric som varnar för sin, Quantum Firefox. Hoppas få draghjälp av dom andra bra bakspårhästarna.

Josefine laddar vad hon kan med Twins Divigaflinga idag, aldrig gjort innan och försöker ta sig ut i andraspår.
Byter det öppna huvudlaget mot helstängt. Siktar på bra pengar främst med tanke på spåret och distansen.
Kul med all info Helge! Josefine ska ladda och köra med helstängt...

Idén e lockande, men jag tror det är meningslöst på Åmål ifrån innern kontra 1000m-banor. Har för mig att innern brukar vara chanslösa på spets utan att ha rullat några lopp alls ifrån arkivet.

Roligt att ha medhåll av Eric om Q.F..

Känns som om du kan fånga fler rätt än mig idag, Helge! Jag måste dock gå på mina idéer i grunden. Eventuellt kör jag en "Joker" med spik på Victory och Twins och lås på Tekno och Odins, med "A-häst" för Tekno.

God tur.
Gammal 2014-08-03, 12:49   #16

Helges avatar

Standard

Citat:

Idén e lockande, men jag tror det är meningslöst på Åmål ifrån innern kontra 1000m-banor. Har för mig att innern brukar vara chanslösa på spets utan att ha rullat några lopp alls ifrån arkivet.

Känns som om du kan fånga fler rätt än mig idag, Helge! Jag måste dock gå på mina idéer i grunden. Eventuellt kör jag en "Joker" med spik på Victory och Twins och lås på Tekno och Odins, med "A-häst" för Tekno.

God tur.

Josefine ska ladda för att hitta ut i andra spår, tvek på spets.
Sist med innerspår tog hon en fulstart, släpade och var ute i andra spår redan när bilen släppte.

Klart du ska köra på dina idéer. Önskar dig all lycka till!

Gammal 2014-08-03, 12:57   #17

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
är också inne på det - gör v4 med odins pilea spik + ett kompl v4 med spik pomona i v4:2 --- visst kan tekno jerkmin vinna större under har väl skett - men nån riktig vinstmaskin är han knappast med 1 vinst på senaste 27 starter...
Kul diskutera kallisarna. Tekno har dock vunnit 5 av 60. Senaste 2 insaterna i Sverige har varit av bästa märke och motståndet idag är varken bättre eller sämre, som det känns. Snarare sämre överlag, då ingen Mino idag.

... Hur smickrande är Odins vinststatisk, egentligen? Därtill en galoppör av rang, som dessutom har en sviktande resultatrad överlag känns det som...

... Förmodligen diskuteras ett av dagens givna garderingslopp, egentligen...

När övermakten till synes saknas för Tekno och motbudet Odins har BAKSPÅR PÅ ÅMÅL, så gäller det att fundera en gång extra kring Odins troliga vinstchans...

... uppmanar en tippare som själv spikar en kuse som måste hoppas på turen ifrån innerspår...! Notera dock att det är en idé som ej är favorit och senast tog ner en annan av de mer betrodda: Ave Avazon.

Senast redigerad av Voltstart den 2014-08-03 klockan 13:00. Anledning: 5 av 60 säger Ni nu så jag ändrar till det...helt okej vinststatisk, ju!
Gammal 2014-08-03, 12:57   #18

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8331

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Twins Divigaflinga är som en traktor i starten.

Citat:

God tur.
Gammal 2014-08-03, 13:01   #19

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Knarkar in några jackpottsystem från mobilen i hängmattan idag.

-Victory Hill leder runt om utan prut, en riktig straffspark för Micke.
-Samma recept ska det vara för Pomona. Längre distans ska inte spela någon roll, jag tror hästen är huvudet högre och från spets behöver man inte vara bäst heller för den delen.
-I kallblodsloppet är det överraskande ojämnt streckat. Löpningsförloppet är långtifrån självklart och samma med utgången av loppet då. Finns många scenarier att välja på under 1600 meter. Troliga är ju ändå att inte bakspåren hinner komma in i matchen så lite konstigt att flera därifrån är hårt betrodda.
-Mitt bästa drag i omgången är Kickstart my heart i sista! Bra kusk och bra häst, önskedistans. Spåret drar ju ner men ska iallafall ha minst 10% vinstchans.

Lycka till idag!

Åmål 146 20140803 V64
Avd-1: 3
Avd-2: 2,4,6
Avd-3: 1,2,3,4,6,7,9,10
Avd-4: 2
Avd-5: 1,5,7
Avd-6: 5,6,7,8,9,10,12
System: 1
Endast V6
504 rader * 1 * 1,00 = 504 kr

Åmål 146 20140803 V64
Avd-1: 3
Avd-2: 4,6
Avd-3: 6,7
Avd-4: 4,6,8
Avd-5: 5,7
Avd-6: 5,8,10,12
System: 1
Endast V6
96 rader * 1 * 1,00 = 96 kr

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 13:02   #20

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Twins Divigaflinga är som en traktor i starten.
Jag vet, Putte64.

Går du på Victory Hill och Tekno Jerkmin som spikar? (Jag vet ju du kan trav!) Kanske tar du ställning för nån outsider istället?
Gammal 2014-08-03, 13:03   #21

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Magnus Jakobsson sitter upp igen bakom Quantum Firefox. 1/1. Repris?
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 13:18   #22

Sharp$: 3013
Standard

Citat:
Kollade i arkivet och OP var allt annat än bra på Hagmyren då hon tvärstannade till slut. Antar att det var kraftig uppryckning i senaste starten?
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 13:20   #23

Helges avatar

Standard

Citat:
Kul diskutera kallisarna. Tekno har dock vunnit 5 av 60. Senaste 2 insaterna i Sverige har varit av bästa märke och motståndet idag är varken bättre eller sämre, som det känns. Snarare sämre överlag, då ingen Mino idag.

... Hur smickrande är Odins vinststatisk, egentligen? Därtill en galoppör av rang, som dessutom har en sviktande resultatrad överlag känns det som...

... Förmodligen diskuteras ett av dagens givna garderingslopp, egentligen...

När övermakten till synes saknas för Tekno och motbudet Odins har BAKSPÅR PÅ ÅMÅL, så gäller det att fundera en gång extra kring Odins troliga vinstchans...

... uppmanar en tippare som själv spikar en kuse som måste hoppas på turen ifrån innerspår...! Notera dock att det är en idé som ej är favorit och senast tog ner en annan av de mer betrodda: Ave Avazon.

Psst Ta och kika på Odin Pileas vinst på Åmål sist den starta där. 40 meters tillägg, bara svepte fältet som såg ut att stå stilla, till spets och vann.
Idag rygg på Lysjö Mocca som är riktigt startsnabb. Odins kommer hamna fint på det, bättre än sist :P sen får vi se hennes underbara speed wrooom.
Voltstart (+1), crossbow (+10)
Gammal 2014-08-03, 13:25   #24

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Har inte ens bestämt om jag ska spela eller inte.
Känns som jag har blykeps idag
Om jag spelar kommer jag i alla fall gardera i DD1 med Tyra Banks.

Citat:
Jag vet, Putte64.

Går du på Victory Hill och Tekno Jerkmin som spikar? (Jag vet ju du kan trav!) Kanske tar du ställning för nån outsider istället?
Gammal 2014-08-03, 13:25   #25

Kyodais avatar

Standard

Citat:
Psst Ta och kika på Odin Pileas vinst på Åmål sist den starta där. 40 meters tillägg, bara svepte fältet som såg ut att stå stilla, till spets och vann.
Idag rygg på Lysjö Mocca som är riktigt startsnabb. Odins kommer hamna fint på det, bättre än sist :P sen får vi se hennes underbara speed wrooom.
WROOM WROOM - rena SCHWEPPES

Gammal 2014-08-03, 13:26   #26

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37818
Standard

V6:

1) Spik 3 - Victory Hill
2) 4,6,9
3) Spik 7 - Tekno Jerkmin
4) 1,2,4,6,8,12
5) Spik 6 - Eloise
6) 5,7,9,10,11,12
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 13:27   #27
Banned

Sharp$: 76
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Har inte ens bestämt om jag ska spela eller inte.
Känns som jag har blykeps idag
Om jag spelar kommer jag i alla fall gardera i DD1 med Tyra Banks.
DD
2 - 10?

Senast redigerad av trance_error den 2014-08-03 klockan 13:31.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 13:27   #28

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Kollade i arkivet och OP var allt annat än bra på Hagmyren då hon tvärstannade till slut. Antar att det var kraftig uppryckning i senaste starten?
Förklaringen till den prestationen, var övernattning, det tål hon inte. Bara glömma den starten.
På Jarslberg, dödens, blev lite hetsig, trött sista 100.
Hon håller sig lugn bakom hästar, därav Ludde tycker spåret är perfekt idag.
Hon avslutade 1.20 sista 500 för 3 starter sen, det kan ingen annan här.

Jag spikar utan tvekan, 19% just nu. Här kladdar folket på eller spikar 7:an.

Lycka till!
Gammal 2014-08-03, 13:32   #29

V75fahlles avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4944
Standard

Ett joker skapat efter en halvtimmes plugg av omgången.

1 A 3 C 1,4
2 A 6 B 12 4
3 A 9 B 10,2,7
4 A 2 B 10,3
5 A 2 B 7,1,11
6 B 9,10,7, C 8

MIN 2 A
MAX 1 C
58% reducerat, 10 kup.
720 KR

Edit: V6

Senast redigerad av V75fahlle den 2014-08-03 klockan 13:41.
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 13:40   #30

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Favorit från bakspår tycker jag ska garderas, och Tyra Banks är bara en gardering, inte första häst.

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
DD
2 - 10?
Gammal 2014-08-03, 13:40   #31

Helges avatar

Standard

Å där laddade någon in cash på Leonas Yannic!

Senast redigerad av Helge den 2014-08-03 klockan 13:43.
Gammal 2014-08-03, 13:41   #32

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Slängde in 2 lappar spontant

V64-1: 3 spik
V64-2: 4.6.10.12
V64-3: 6.7.9.10
V64-4: 2.4.6.12
V64-5: 6 spik
V64-6: 12 spik

64kr

V64-1: 2.3.4
V64-2: 4.6
V64-3: 9 spik
V64-4: 6 spik
V64-5: 5.6.7
V64-6: 5.10.11.12

72rader

Rak dd 6/12

Komb.
6/5.10.11
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 14:20   #33

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Svåra dubbellopp idag och fina odds!

Lägger allt fokus på DD och skippar V64 helt.

DD-1 ser ganska svårt ut på förhand. 5 Sentry Holmsminde är knapp favorit men den plockar jag bort då jag inte tycker den imponerat. 1 Twins Divigaflinga har fel läge men det är riktigt bra, ska med! Plockar även med 6 Eloise och 7 Ave Amazon som har fart som räcker för att vinna detta lopp.

I DD-2 har de bästa hästarna fått bakspår men jag ser bara det som oddshöjande. Mest tror jag på 12 Kickstart My Heart som jag tror forceras fram av Micke J i dödens och sedan tror jag faktiskt hästen bara är bäst. Dubblar dock med favoriten 10 Divas Revansch som duger i klassen och som bara måste få vinna snart. Tar man fler är det i första hand 5, 9 och 11.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 14:43   #34
Banned

Sharp$: 2100

Standard

Registrerat spel

Datum: Söndag 2014-08-03
Bana: Åmål
Spelform: V64, omg. 146

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 3, 4, 5, 6 (2)
2 6 Starcane Harvester (4)
3 9 Odins Pilea (7)
4 2, 4 (6)
5 6 Eloise (1)
6 5, 9, 10, 11, 12 (7)

Vadet gäller startnummer

50 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 50,00 kr

Kvittonummer:
BignBlessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 14:45   #35

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1373
Standard

Svårt idag och blev lite på chans..
1: 3
2: 6
3: 9
4: 2,3,4,6
5: 1,2,6,11
6: 3,5,7,9,10,11,12

Beloppet 112 kr får symbolisera hur svårt jag tycker det ser ut idag.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 15:10   #36

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1533
Standard

Bra värmning V2 av 6
spik
Snott Snokens spikar i övrigt.

Registrerat spel

1 3 Victory Hill (4, 6)
2 6 Starcane Harvester (4, 2)
3 6, 7, 9, 10 (2, 3)
4 2, 6, 12 (1, 4)
5 5, 6 (1, 2)
6 5 Pilevallas Krabat (10, 9)

Vadet gäller startnummer

24 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 24,00 kr

Kvittonummer:
Helgesson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 15:10   #37

Standard

Ja såhär fick det bli. Spikar i de tre första. Hoppas på att Helge har rätt angående 9 i kallisarna.

Registrerat spel

V6 - endast vinst vid 6 rätt

1 3 Victory Hill (1, 4)
2 6 Starcane Harvester (4, 9)
3 9 Odins Pilea (7, 10)
4 1, 2, 4, 6, 8, 12
5 1, 5, 6, 7
6 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Vadet gäller startnummer

168 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 168,00 kr
Gammal 2014-08-03, 15:13   #38

Shooters avatar

Standard

Första spiken inne, men det var också dagens lättaste lopp.
Gammal 2014-08-03, 15:24   #39

V75fahlles avatar

Standard

Gjorde ett till system med Victory Hill som spik.

1 B: 3
2 B: 6,12,4
3 B: 9,10,2 C: RESTEN
4 A: 2 C: 10,3,4
5 A: 6,7 B: 1,11
6: A: 10 B: 5,12,11

MIN 2 A
INGA MAXKRAV FÖR B-HÄSTAR
MAX 1 C
82% RED
7,5 SYSTEM
V6
Gammal 2014-08-03, 15:32   #40

Voltstarts avatar

Standard

Jag kör ett platsspel till minst 3,3 just nu. Bedrövligt spår, men lämpligt motstånd och odds:

Registrerat spel

Bana: Åmål, omg. 9
Lopp: 5
Spelform: Plats

Hästar: 12 Kosmonaut Broline

Vadet gäller startnummer

1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr

Kvittonummer: XXX0 DXX2 0871 940X
Gammal 2014-08-03, 15:39   #41

Shooters avatar

Standard

Fin dubbel för Göstasson. Nu spik på Tekno Jerkmin som bör vinna det här. Kan han köra sig till spets så vore det grymt bra.
Gammal 2014-08-03, 15:41   #42

Shooters avatar

Standard

Odins Pilea är det en del snack om, men hon brukar få stryk av de här hästarna. Anneros Karl har Tekno Jermin lekt med tidigare.
Gammal 2014-08-03, 15:47   #43

V75fahlles avatar

Standard

V4

1 A:9 B 7,10,2,6 C: RESTEN
2 A: 2 C: 4,10,3
3 A: 7,6 B: 1,11
4 A: 10 B: 9,5,7 C: 12,11,8

MIN 2 A
INGA KRAV PÅ B
MAX 1 C
83%RED
7 KUP
392 KR
Gammal 2014-08-03, 15:57   #44

Shooters avatar

Standard

Tekno hamnade illa på det, men borde nog ha kunnat bättre ändå.
Gammal 2014-08-03, 15:58   #45

crossbows avatar

Sharp$: 8832
Standard

Citat:
Hur klar som helst, en sund spik
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 15:59   #46

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 102
Standard

Snyggt helge
Helge (+3)
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 16:00   #47

Shooters avatar

Standard

Slänger in en rak DD, så får det vara bra för idag: 6-10.
Gammal 2014-08-03, 16:01   #48

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av crossbow Visa inlägg
Hur klar som helst, en sund spik
Ja, den kändes precis så klar som den var

crossbow (+3), legolasse (+1), Voltstart (+5), joppe59 (+1), Ardberg (+5), spalato (+5)
Gammal 2014-08-03, 16:04   #49

Standard

Citat:
Ja, den kändes precis så klar som den var

Känns ganska surt på V6 då Sugarcane Harvester var grym efter galopp och vunnit lätt felfri. Men lirade iaf en V4 med 9 som spik så får hoppas på den. Bra tips Helge
Gammal 2014-08-03, 16:05   #50

Helges avatar

Standard

Citat:
Känns ganska surt på V6 då Sugarcane Harvester var grym efter galopp och vunnit lätt felfri. Men lirade iaf en V4 med 9 som spik så får hoppas på den. Bra tips Helge
Tack!

Ja, jag såg det. Det var surt det

Håller tummarna för din V4.
Gammal 2014-08-03, 16:11   #51

Standard

V4:an

QUOTE=Helge;361979]Tack!

Håller tummarna för din V4.[/QUOTE]

Registrerat spel

Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 9 Odins Pilea
2 1, 2, 4, 6, 8, 12
3 5, 6, 7
4 7, 10, 12

Vadet gäller startnummer

54 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 108,00 kr
Helge (+3)
Gammal 2014-08-03, 16:11   #52

Voltstarts avatar

Standard

För er som tänkt lira V4 Hagmyren, så meddelar Lönn på hemsidan om sin i nuläget 2:a-handare:

Hagmyren 140803.

Lopp 7 Nr 7 Asara-Oskar Kylin-Blom.

Fungerade bra i travet senast efter uppfräschning.Bör ha gått framåt med loppet i sej.Bra läge och kusk här,hoppas hom kommer till spets då blir hon hårdtuggad.

THOMAS
Gammal 2014-08-03, 16:27   #53

Voltstarts avatar

Standard

Jag kör ett nytt platsspel. Nu i lopp 8, nr 11 Quill Pen. Samma motivering som på Kosmonaut. Senast gjorde hästen en hejdundrande insats mot tuffa V75-hästar. Nu är det oerhört mycket lägre klass och egentligen bara Twins emot, eller hur?

Registrerat spel

Lopp: 8
Spelform: Plats

Hästar: 11 Quill Pen

Vadet gäller startnummer

1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr

Kvittonummer: XXX4 BXX6 0839 944X
Gammal 2014-08-03, 16:35   #54

Sharp$: 1145

Standard

Detta vinner Eloise, både stark (hyfsat), speedig och framförallt startsnabb... Hade kanonform vid denna tiden förra året, även då efter en tids formsvacka - precis som i år...

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 16:38   #55

Standard

visar dom nån jävla galopp istället för DD1 ??
Gammal 2014-08-03, 16:41   #56

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
visar dom nån jävla galopp istället för DD1 ??
Bedrövligt och pinsamt. Misstänker att experten i studion har viss respekt med sig men herregud hur många ser hellre dubbelloppen live?????
Gammal 2014-08-03, 16:44   #57

Standard

Snyggt svarat, Dag Finn! Djävla, lallare och där gick han i mål...!
korvarm (+6)
Gammal 2014-08-03, 16:45   #58

Standard

Citat:
Bedrövligt och pinsamt. Misstänker att experten i studion har viss respekt med sig men herregud hur många ser hellre dubbelloppen live?????

ja helt jävla otroligt
Gammal 2014-08-03, 16:48   #59

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1025
Standard

Divas för V6 nu kom igen!
Josve88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 16:52   #60

Standard

Kom igen nu, Berglöf - SSSÖÖÖÖRRR!!!
Gammal 2014-08-03, 16:53   #61

Voltstarts avatar

Standard

... själv anser jag att Twins bara hade behövt hitta luckan. Hoppas på samma motstånd nästa gång så är det helt klart...

Senast redigerad av Voltstart den 2014-08-03 klockan 17:01.
Gammal 2014-08-03, 17:06   #62

Standard

Galopp den den ena och de andra två kör slut på varandra, maxat!!!!

Citat:
V4:an

QUOTE=Helge;361979]Tack!

Håller tummarna för din V4.
Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 9 Odins Pilea
2 1, 2, 4, 6, 8, 12
3 5, 6, 7
4 7, 10, 12

Vadet gäller startnummer

54 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 108,00 kr[/QUOTE]
Gammal 2014-08-03, 17:06   #63

Standard

Såjaaa, V4 och DD satt

Åmål 9 2014-08-03 V4
Avd Ordinarie Reserver
1) 9 (7 6)
2) 1 2 4 6 8 10 11 12 (7 3)
3) 7 (6 1)
4) 5 6 7 9 10 11 12 (4 8)
56 rader * 1 * 2,00 kr = 112,00 kr
2014 634C 79B4 xx
3 augusti 2014

Åmål 428 2014-08-03 DD
Avd Hästar
1 7
2 5 11 12
100,00 kr * 3 = 300,00 kr
2014 0742 5D56 xx
3 augusti 2014
Gammal 2014-08-03, 17:11   #64

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Såjaaa, V4 och DD satt

Åmål 9 2014-08-03 V4
Avd Ordinarie Reserver
1) 9 (7 6)
2) 1 2 4 6 8 10 11 12 (7 3)
3) 7 (6 1)
4) 5 6 7 9 10 11 12 (4 8)
56 rader * 1 * 2,00 kr = 112,00 kr
2014 634C 79B4 xx
3 augusti 2014

Åmål 428 2014-08-03 DD
Avd Hästar
1 7
2 5 11 12
100,00 kr * 3 = 300,00 kr
2014 0742 5D56 xx
3 augusti 2014
Grattis, men osannolik tur där! Nästan skämspåse på.

Varför dröjer resultatet?
Dahle (+3)
Gammal 2014-08-03, 17:12   #65

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9199
Standard

Citat:

Vinnaren fick luckan på sista bortre på något sätt...lite tajt. Men de diskade inte som tur var.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 17:14   #66

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Vinnaren fick luckan på sista bortre på något sätt...lite tajt. Men de diskade inte som tur var.
Toby...har du vunnit?
Gammal 2014-08-03, 17:17   #67

Standard

Citat:

Nästan, men otur igår, tur idag
Voltstart (+5)
Gammal 2014-08-03, 17:23   #68

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9199
Standard

Citat:
Toby...har du vunnit?
Nä 5 rätt. Men ett litet vinnarspel i sista så det gick jämnt upp bara.
Voltstart (+1)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 17:26   #69

Kyodais avatar

Standard

Trevlig dag

1 9 Odins Pilea (7, 2)
2 2, 3, 4, 6, 8, 10
3 1, 5, 6, 7, 11
4 5, 7, 9, 10

Vadet gäller startnummer

120 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 240,00 kr

Kvittonummer: Schweppes

Utbetalt: 1 960,00 kr

Spelform: Dagens Dubbel, omg. 428

Avd Ordinarie hästar
1 7 Ave Amazon
2 5 Pilevallas Krabat

Vadet gäller startnummer

1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr

Kvittonummer: Framspår!

Utbetalt: 2 592,00 kr

Måste bli en tiroler..

https://www.youtube.com/watch?v=p8n_g5eTDRQ

Dahle (+5), crossbow (+3), Flickepojken (+3)
Gammal 2014-08-03, 17:26   #70

Voltstarts avatar

Standard

Jakobsson kör ju ett antal lopp per år, men vad hjälper det?

Han väljer att överforcera hästen i svängen istället för att lita på att hästen tar ner motståndaren till slut. De ligger exakt lika...
Gammal 2014-08-03, 17:35   #71

Standard

Citat:
Jakobsson kör ju ett antal lopp per år, men vad hjälper det?

Han väljer att överforcera hästen i svängen istället för att lita på att hästen tar ner motståndaren till slut. De ligger exakt lika...
Han vinner i sista, blir en trio med den som etta
Gammal 2014-08-03, 18:13   #72

Kyodais avatar

Standard

Kontoutjämnare före butiksstopp

Lopp: 11
Spelform: Vinnare

Hästar: 4 Fröken Edel

Vadet gäller startnummer

1 x 52,00 kr Totalt: 52,00 kr

Kvittonummer: Kontoutjämnare

Utbetalt: 680,00 kr

crossbow (+3), Flickepojken (+2)
Gammal 2014-08-03, 18:24   #73

crossbows avatar

Sharp$: 8832
Standard

[QUOTE=Kyodai;362006]Kontoutjämnare före butiksstopp

Lopp: 11