|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-08-02, 23:22 | #1 |
V64 Åmål
Gör mitt bidrag nu, är lite upptagen på morgonen
AVD1 Favoriten i all ära men hästen blir tok för stor favorit jag dubblar med ett fränt speldrag. A 3-1 B 4 AVD2 Digger Elias är en annan favorit till rakning men hästen ser riktigt fin ut för dagen och kan tänkas vara en spik. Jag vill dock ha lite betalt har betalar för yttligare tre drag nämligen 8 Slutspurten som kan en del i grunden trist utgångsläge men då form slår klass så varför inte? Starcane Havester är ganska rapp ut får ledningen? given.. Angelo A är spurtstark och kan få en fin resa bör inte glömmas bort i ett öppet lopp. AVD3 Min vinnare möter enklare nu och bör ha toppchans! Vi spikar Tekno Jermin AVD4 Tarzan är kanske bästa hästen men saknaden av lopp och dålig läge gör att jag betalar för yttligare 2 drag: Riteonspirit ser ut att bli mycket glömd, rätt läge nu och dags att kanske ta betalt? Loppet är vidöppet men här är ett annat tokdrag som jag väntat på nämligen Semb Nephi AVD5 Mitt drag flyger fram till slut. Ta betalt gott folk QUILL PEN 5% AVD6 Getting sånna närmar sig en seger snart. Öppet lopp, passa även nr 8 Ultevis som har farten... Toklappen a 192 kr avd1. 3-1 (4) avd2. 4-8-6-10 (12-9) avd3. 7 Tekno Jermin (11) avd4. 3-8-10 (2) avd5. 11-8-6-1 (7) avd6. 7-8 (10-12) DD1. 11 DD2. 7-8 * 100 GOD TUR! |
|
2014-08-03, 08:36 | #2 |
1: 1-2-3-4-5-6
2: 1-2-4-6-8-9-10-12 3: 1-2-3-4-6-7-9-10-11 4: 4.Wille Willow 5: 6.Eloise 6: 10.Divas R. DD 1: 6 DD 2: 10 |
|
2014-08-03, 10:57 | #3 |
10 Divas möter "ingenting" i sista och även om jag först tänkte "Spika aldrig Söderkvist"...så va fan!
3 4 6 2 3 4 9 1 2 3 47 8 9 11 2 1 5 10 |
|
2014-08-03, 11:26 | #4 |
7 Tekno Jermin
Visst kan den väl vinna idag. En seger på 27 starter. P-O är dock lite försiktig med att sticka ut näbben "7 Tekno Jerkmin V64-3) möter sämre motstånd i dag. Spåret är dåligt och distansen skulle nog vara lite längre. En outsider."
2014-08-03, 11:27 | #5 |
Detta blev mitt system. Jämnt i sista mellan Womanizer och Divas så väljer jag att ta ställning då det låter på Ulf som att hästen har form och chans.
Starcane hoppas och tror jag tar spets i första och den har bästa läget för att vinna. 1, 2, 3, 4, 5, 6 (3) 6 Starcane Harvester (4) 7, 9 (2) 1, 2, 3, 4, 6, 8, 10, 12 (12) 1, 6, 11 (5) 10 Divas Revansch (9) God tur! |
|
2014-08-03, 11:35 | #6 | |
Citat:
SS spikar detta sto på att hon har en speed som ingen annan har här och form som är mycket bättre än vad man kan utläsa i raden. |
||
2014-08-03, 11:57 | #7 |
Idag är det HÖGERVARV på programmet på spets-och-slut-banan Åmål. Mitt minne säger mig att innerspår är svårt hålla upp i auto, men funkar i volt. Det kör jag min analys på i alla fall.
Trista V64 istället för V65, vilket inte nog kan kommenteras. Frukostens analysvinnare blir 7 Tekno Jerkmin. Har i nuläget seglat upp som favorit och lopparkivet talar ej emot. Dagens bästa spik. 7 Visst tar 3 Victory Hill ledningen med spår innanför Tradewind, men är liksom övriga ingen hjälte till slut. Toppform och beskedligt motstånd gör att jag borde spika. Tänker ändå ta med en till häst innan spelstopp då det är avdelning 1 och sista infon blir rykande färsk inför spelstoppet. Den det låter bäst på i övrigt ramlar med. 3,? I 4:e har jag en bestämd känsla för att ett gäng hästar rymmer vinnaren. Ett härligt "potpurri" utav troliga spetsvinnare och rejäla bedövare. Ljuv musik för en travlirare, tro? Lindblom "lovar" s&s på Pamona och mycket talar för detsamma. Gå på spik är således ett sunt alternativ. 1,2,4,6,8,10. I sista avdelningen tror jag Pilevallas blir att räkna med ifrån ett bra spår. Spets? Quantum Firefox är en bra häst jag måste ha med. Blir en hoper kusar. Jag hoppas det räcker, då jag valt bort de flesta med vettiga spår på svåra Åmål? 5,7,8,9,10,11,12. I 2:a avdelningen känner jag mig trygg med trion: 4,6,12. Spik 2 hamnar i 5:e och gäller en häst jag gillar och som mött bra krabater flera gånger om på slutet. Hästen visar härlig inställning och borrar ned sig tilltalande över upploppet för jämnan. Uselt spår dock enligt min syn på banan. Har sin bästa bit i slutet av loppen. Hästen har endast gjort bra insatser många starter(8 senaste) tillbaka, frånsett de två galopperna. Idag är motståndet det rätta igen och vid senaste vinsten slogs Ave Amazon. I sulkyn sitter i mitt tycke välkörande Josefin Ivehag och hennes uppgift blir till att hitta ut i god tid innan sista sväng, annars är det för sent på Åmål. Hästen är naturligtvis, startande ifrån innern, nr 1 Twins Divigaflinga, ett underbart härligt namn uppå allt! 3,? 4,6,12 7 (Tekno Jerkmin) 1,2,4,6,8,10 1 (Tvins Divigaflinga) 5,7,8,9,10,11,12 Det blir 252 rader. (Idag e en polare medlurad för att täcka kostnader!) V64 är skit, så jag är i princip tvungen att gå på V6. Det är det trista: Att sitter analys och chansspiken, men endast ett lopp missas i övrigt en svår omgång, så blir det ändå inte lönt att ha åstadkommit ett förnämligt system. En massa misslyckade tippare för dagen ska snylta på 80% av det som skulle utgjort 5-rättspotten inom det förnämliga V65-spelet! Byt huvudspelform ögonblickligen! Det måste vara lönsamt att lyckas ta sig in i vinstpoolerna. Det är ju själva grundidén spel bygger på. Jag propagerar! V64 med vinstpooler 40-20-40. (6r-5r-4r) V65 med vinstpooler 50-50-00. (6r-5r-4r) Från och med idag ska jag endast delta i V64-spelet på Jackpottdagar uteslutande, såvida jag inte befinner mig på banan förstås. Endast V6 ska vara ikryssat. Jag är så trött på spelet och kommer minska min omsättning många gånger om. Det ska vara skoj att lira huvudspelet. Övrigt travspelande håller jag kvar enligt pågående plan, förstås. Trav e ju skoj! |
|
2014-08-03, 11:59 | #8 | |
Citat:
den andra riktigt goda chansen som "Perra" nämner är förståss Womanizer i avd 6. (Hmmm.. kör ju eloise också..)
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Kyodai den 2014-08-03 klockan 12:06. |
||
2014-08-03, 12:09 | #9 | |
Citat:
Jag går på 7:an efter gedigen insats mot grymma Mino. Kajkade i dödens sista biten men höll strålande med intrycket i behåll. På Arvika fina tiden : 25,1! Jag tror Tekno väger tyngst och Odins får svårt hitta fram... Ett bra lås? Både Pamona och Victory kan ju användas som spikar istället, sett till mitt systemupplägg ovan. Gäller ju gå kort i rätt lopp! Våga vinn och lycka till! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+1) |
||
2014-08-03, 12:19 | #10 | |
Citat:
Ja, Womanizer avser han (bra vinstchans) men tycker inte Eloise är borta heller. Två till som tycker sig ha en vinnare idag. Victory Hill - "toppchans". Pamona U.S - "väldigt fin uppgift, en bra spik". Samt Eric som varnar för sin, Quantum Firefox. Hoppas få draghjälp av dom andra bra bakspårhästarna. Josefine laddar vad hon kan med Twins Divigaflinga idag, aldrig gjort innan och försöker ta sig ut i andraspår. Byter det öppna huvudlaget mot helstängt. Siktar på bra pengar främst med tanke på spåret och distansen. |
||
2014-08-03, 12:27 | #11 | |
Citat:
Nej, tror faktiskt både Ludde och SS har rätt idag, att Odins Pilea växlar ned detta gäng lätt. Har två startsnabba framför sig och hamnar bra på det direkt. |
||
2014-08-03, 12:28 | #12 |
Citat från Voltstarts inlägg
"Trista V64 istället för V65, vilket inte nog kan kommenteras. V64 är skit, så jag är i princip tvungen att gå på V6. Det är det trista: Att sitter analys och chansspiken, men endast ett lopp missas i övrigt en svår omgång, så blir det ändå inte lönt att ha åstadkommit ett förnämligt system. En massa misslyckade tippare för dagen ska snylta på 80% av det som skulle utgjort 5-rättspotten inom det förnämliga V65-spelet! Byt huvudspelform ögonblickligen! Det måste vara lönsamt att lyckas ta sig in i vinstpoolerna. Det är ju själva grundidén spel bygger på. Jag propagerar! V64 med vinstpooler 40-20-40. (6r-5r-4r) V65 med vinstpooler 50-50-00. (6r-5r-4r) Från och med idag ska jag endast delta i V64-spelet på Jackpottdagar uteslutande, såvida jag inte befinner mig på banan förstås. Endast V6 ska vara ikryssat. Jag är så trött på spelet och kommer minska min omsättning många gånger om. Det ska vara skoj att lira huvudspelet. Övrigt travspelande håller jag kvar enligt pågående plan, förstås. Trav e ju skoj![/QUOTE]" -Verkligen tråkigt med V64 och alla dessa jackpot omgångar. Drömmer mig tillbaka i V65 tider där man kunnde gå plus fast man fick 5 rätt. Nu är det nästan aldrig så, därför kör jag V6 oavsett jackpot eller ej Senast redigerad av Dahle den 2014-08-03 klockan 12:31. |
|
2014-08-03, 12:31 | #13 | |
Citat:
2014-08-03, 12:41 | #14 |
Min rad ser ut så här idag
3 6 9 2,4 6,7 5,6,7,9,10,11,12 28 rader x 5=140kr Första två avd SOS på 3 och 6 Tredje går på Odins P som "Ludde" lämnar klart på I fjärde Pomona eller Wille sos, lås I V64-5 tror mest på Ave, men tar med Eloise som troligtvis spetsar Sista garderas |
|
2014-08-03, 12:42 | #15 | |
Citat:
Idén e lockande, men jag tror det är meningslöst på Åmål ifrån innern kontra 1000m-banor. Har för mig att innern brukar vara chanslösa på spets utan att ha rullat några lopp alls ifrån arkivet. Roligt att ha medhåll av Eric om Q.F.. Känns som om du kan fånga fler rätt än mig idag, Helge! Jag måste dock gå på mina idéer i grunden. Eventuellt kör jag en "Joker" med spik på Victory och Twins och lås på Tekno och Odins, med "A-häst" för Tekno. God tur. |
||
|