Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-02, 10:35   #91

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Att hitta en vinnare utifrån värmningar är grymt svårt.
Inte många som klarar det, och absolut ingen i liven.
Sluta lyssna på vad de säger, det förstör mer än det tillför.

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Du får tro vad du vill, efter att ha sett detta i ett antal år så har jag min mening klar.
Nästan varje vecka samma sak, det finns några sajter som har löjligt stor påverkan av hur strecken ska fördelas. Dom kan få listan att helt ändra form från fredag em och framåt.
Så många gånger genom åren som jag haft mina drag klara tidigt, men så kommer "de som vet bättre" och har sina kanondrag. Man börjar vackla, ser spöken och "tar rygg" för dom andra vet ju bättre....och så vinner sedan de egna tidiga dragen ändå.
Det här är första steget, att sätta fart på massan i en riktning.

Nästa steg är än värre, då kommer vi in på värmningstipsen. De har bara blivit värre och värre senaste åren. I princip alla hästar ser ut som runda miljoner på lajven. Alla har chans, den ena finare än den andra och alla ska streckas i alla lopp. Blir ofta löjligt att höra tramset.
När dom väl ser någon som "ser mindre bra ut" så har dom i regel inte koll på hur just den brukar värma. Och sedan skärpa till sig i loppet.

Att delge en eller två värmningar som faktiskt sticker ut och lyser form vore mer intressant, än att hylla varenda pålle som är på banan.
Vidare vore mer önskvärt om dom kunde vara mer på tränarna angående skoinfo och vagnar samt huvudlag, tycker jag är viktigare.
Värmningstipsen har jag i princip helt slutat lyssna på, meningslöst numera.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-02, 10:37   #92

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 24
Standard

Hej Putte

BBS Pelleshan hade otur senast och var okörd. Spikar den idag, 15 %.
Spikar även BBS i första.
Beer Summit tappade efter galoppen i Mikkeli. Kan bättre nu i spets.
Keke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-02, 10:37   #93

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite tankar om omgången;

V75-1;

Omgången inleds med ett rent uppvisningslopp där vi ska få se hur spänstig och fin BBS Sugarlight är när den bara sticker ifrån resten av hästarna över upploppet, för det kommer den utan tvekan att göra. BBS Sugarlight är omgångens bästa men också tråkigaste spik.

Bakom denna tycker jag tre hästar höjer sig över mängden, men tyvärr har dessa tre fått dåliga lägen allihopa. Det är 8 Mellby Apollo som sett riktigt fin ut i regi Reijo Liljendahl, 9 Nato Dream som det äntligen släppt lite för och 10 Global Offshore som för första gången ska gå barfota runt om i den nya regin imorgon. Mest tror jag på Mellby Apollo av dessa tre och då läget kan bli oddshöjande tror jag det kan vara intressant att dra en rak tvilling i form av 1-8 i V75;ans inledning, kan nog ge en 6-7 gånger pengarna.

V75-2;

I andra avdelningen har vi en stor favorit i form av 9 Dominator och jag ställer mig lite frågandes till detta. Senast när den fick jobba i dödens var det faktiskt nära förlust för denna topphäst och det var mot mycket billigare motstånd än vad morgondagens är. Även om Dominator är given på kupongen tror jag faktiskt hästen får svårt att förlänga sin segerrad imorgon, även om jag är säker på att han gör en bra insats igen.
Det troliga loppscenariot är att Anthologie eller Maxmillan Trotter sitter i ledningen efter några hundra meter och att Björn sedan sänder fram Dominator till dödspositionen. Gör han inte det kan det bli långt fram och då är det en väldigt sårbar favorit.
Från dödens kanske han krossar ledaren men då är frågan om han står emot dem bakifrån också, och det är jag högst osäker på. Det handlar om hästar som 8 Antonio Am och 6 Speed Delicious som kommer utmana och det är inga lusar direkt.

Visst kan Dominator vinna, men jag tycker man gör säkrast i att ta med 4 andra. 2 Anthologie som kan leda hela vägen, fruktansvärt mycket bättre senast med racerbalans, 5 Maxmillan Trotter, som suttit fast två gånger irad nu, med fritt utrymme denna gång kan det räcka långt, 6 Speed Delicious som mycket väl kan vinna ett sånt här lopp och 8 Antonio Am som jag personligen tycker är fältets bästa häst. Tänk tänk om Uffe laddar framåt och får överta, då jäklar blir det åka av!

V75-3;

Lågklassig gulddivision över 1640 m med endast sju hästar till start men ändå tycker jag loppet ser ganska öppet ut. Klar fördel Beer Summit på läget och den höga spetschansen, men med tanke på hur usel hästen var senast är det givet att gardera.
3 On Track Piraten gör hela tiden bra lopp men det känns som att hästen inte vinner så ofta och det är ett orosmoln. OTP är nog bästa hästen i fältet men formen är inte lika bra som den varit och om Björn kör för ledning och inte kommer dit kan det bli jobbigt att ta ner dem till slut. Måstestreck ändå.
4 Kadett C.D. spikade jag förra veckan mot liknande motstånd och jag tror mycket på den nu igen. Helstängt på och Bergh vill verkligen till ledningen, och även om jag inte tror Kadetten kommer dit tror jag ändå hästen är bra nog för att vinna denna gulddivision.
Väljer att plocka med ytterligare två hästar som får vara "dragen" och det är 5 Disco A.E och 7 BWL Champion. Disco A.E. såg mycket mycket finare ut senast än tidigare och då flera andra av Stall Melanders hästar funnit formen tror jag även Disco AE kan ha gjort det, och då blir den att räkna med här. 7 BWL Champion har ett lopp i kroppen efter vila nu och den har tidigare bevisat att den duger i sådana här sällskap och till 2 % är den helt klart intressant då det kan bli en utdragen spetskörning mellan 2, 3 och 4.

V75-4;

I den fjärde avdelningen har spelarna gjort 2 Remote Control till favorit och det tycker jag är helt rätt. Det är toppchans från detta spetsläge och jag tycker den borde vara större favorit än den är i nuläget, även om den inte är helt klar då det finns risk för att en viss Claes Eskilsson förstör morgondagen för Samuel Rehn genom att ladda något fruktansvärt med sin ögonsten som egentligen aldrig bevisat något men ändå blivit brakfavorit på V75 två gånger.

Personligen väljer jag att gardera Remote Control då jag är rädd för att det blir en för tuff spetskörning och de jag väljer att ta med är 1 UPW Sund och 10 Nakoda Goj. 1 UPW Sund duger i klassen och senast var den nästan favoritspelad men då galopperade den. I samma lopp stod Remote Control i 17 ggr pengarna, något som är värt att beakta.

10 Nakoda Goj gillar jag, det är en riktig allround-häst som gör sitt jobb och dessutom levererar den fina prestationer varje gång. Fint intryck senast från ledningen och med rätt resa kan den mycket väl vinna.

7 Persos Smokie har sett fin ut i billigare gäng och har man råd kan man plocka med den.

8 On Track Piraya är nog en av fältets bästa hästar men läget är katastrofalt och dessutom står den stenhårt inne i loppet, vilket gör att jag väljer att skippa den på systemet.

9 Paparazzi M kan man ta med om man har råd men jag ställer mig ändå lite tveksam till morgondagens uppgift, står tufft inne pengamässigt och dessutom har den inte riktigt funkat på slutet. Kajsa Frick upp inom risktoton är inte heller något som gör att man vill "spela spela".

12 Oscar Ribb är ett jättedrag man kan plocka med om man tar många.

V75-5;

Kallblodslopp på V75 är inget jag gillar särskilt mycket men det är som det är. Imorgon ser det iallafall lättlöst ut för en gångs skull och jag väljer att spika.

Det är 15 Rokne Eld som jag spikar och jag fattar ingenting när jag ser att hästen står i endast 12 %. Det är en riktig kanon som varit före hästar som Tekno Odin och Månprinsen A.M. i mål och nu menar folk att den inte ska kunna ta in 40 meter på några halvbra sto? Visserligen är det kort distans men om Örjan inte hoppar utan bara kör rakt framåt bör segern ros i hamn ganska enkelt. 40 m över kort distans är en tuff uppgift men de bästa kallbloden brukar klara det.

2 STCC Faksa och 3 Pave Loma är inte mer än "bra" kallblod och jag förstår inte varför den förstnämnde blivit så stor favorit. Troligtvis tar Pave Loma ledningen och varför ska Ulf Eriksson sedan släppa till Stcc? Nä, det troliga är en utdragen spetskörning mellan dessa och att båda två blir statister när de lite bättre hästarna kommer under slutrundan. Sist stod Pave Loma i 108 ggr men en andraplats som medhängare har nu gjort att den nästan är mer spelad än 15. STCC Faksa är överskattad, vinner bara om den får bestämma där framme i lugnt tempo och bakspårshästarna körs passivt.

Värst emot är istället 8 Trippa Undan och 11 Flex. Trippa Undan ska gå med jänkarvagn igen vilket den fungerade ypperligt med senast och den kan mycket väl skrälla om de bästa inte hinner fram. 11 Flex är tillsammans med Rokne Eld den med bäst vinstchans trots tilläggen men då Flex inte är särskilt snabb ut och Robban kör själv (istället för TJ) är det fördel Rokne Eld.

Rokne Eld ska gå bfro.

V75-6;

Dagens Dubbel loppen imorgon känns som de mest svårlösta, iallafall på förhand. I DD-1 har vi en favorit i form av 9 Curtsy Hanover och även om det är den jag tror mest på vågar jag absolut inte spika ett fyraårigt sto mot äldre hingstar.
Känns verkligen öppet bakom då några av de hårt betrodda är svaga. Troliga ledaren 3 Trixarn kommer ge sig om den får ett för tufft lopp och 1 Polar LB riskerar att bli fast. 10 Trust Launcher är nog tillsammans med Curtsy den bästa hästen i loppet men den kan hamna för långt bak för att vinna.

Så vem är det som skräller då? Ja, om inte någon av de betrodda nu får en perfekt resa och bara vinner så kan någon av 6 Yes We Can, 8 Ne Me Quitte Pas och 11 Sandra Volo ställa till med en överraskning. Yes We Can gör bra lopp hela tiden och nu är det lättare emot än på längre, 8 Ne Me Quitte Pas är helt ärligt en av de bästa i fältet och om Bergh lyckas servera hästen en fin resa kan den vinna och 11 Sandra Volo är ungefär lika bra som Curtsy Hanover, och den är ju favorit. Går CH bfro är den dock den bättre av de två.

5 Västerbotten Paymyday har varit ute mot tuffare sällskap på slutet men ändå gjort det bra, duger i denna klass, se upp!

V75-7;

Ojojoj, vilket kanonlopp som avslutar Rättviks V75-omgång.

Även detta känns väldigt öppet på förhand och jag vill framförallt varna för en här och det är 9 Rolex Bigi. Svanstedts stjärna såg mycket bra ut i avslutningen senast mot fyraåringstoppen och imorgon blir han helt bortglömd, endast 4 % i nuläget. För två starter sedan var den favorit mot Nescafe som blir betrodd imorgon. Alltid svårt för fyraåringar att slå äldre på rikstoton men det händer och imorgon känns det inte helt omöjligt om Rolex Bigi lyckas få en bra resa för en gångs skull. 4 % är iallafall grymt intressant!

Även 4 Lucky Luke Zenz är ju otroligt bortglömd. Den var bättre än andrahandaren 3 Poker Kronos i senaste starten men trots det väljer spelarna att tro mycket mer på Poker. Extremt intressant till 2 %, kan mycket väl vinna om det inte blir en alltför tokig resa. Ska med!

14 Nahar blir storfavorit och det känns tufft. Att plocka in 40 m med en häst som är långsam ut över medeldistans där de där framme är oerhört bra och kan gå 13-tider blir jobbigt. Med skor runt om blir det jättejobbigt, så håll koll på hur Bergh gör. Måstestreck ändå, vi vet ju hur bra den är när den funkar.

1 Hallas Judex gick bfro och med jänkarvagn senast och som ni vet funkade det perfekt. Går likadant imorgon och trots tuffare motstånd är den given på kupongen.

Andra hästar som ska med är 6 Venkatesh som är stark och rejäl, 11 Acriter som höll jämna steg med Jeppas Maxi (!) senast och 12 Nescafe som har en oerhörd långspurt!

Bästa spiken; BBS Sugarlight
Näst bästa spiken; Rokne Eld

Spetsspiken; Remote Control

LYCKA TILL!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+20)

Senast redigerad av AndyMart den 2014-08-02 klockan 10:41.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-02, 10:41   #94

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Att hitta en vinnare utifrån värmningar är grymt svårt.
Inte många som klarar det, och absolut ingen i liven.
Sluta lyssna på vad de säger, det förstör mer än det tillför.
Det ju också så att hästarna numera ofta inte värms med den utrustning dom sen ska tävla med. Om en häst som värmer med skötaren och i värmningen går med öppet huvudlag, vanlig sulky och PG skor men sen i loppet ska tävla med helstängt, jänkarvagn och barfota runt om så kanske man inte ska bry sig så mycket om värmningsexperterna i atg live rapporterar att den inte såg speciellt bra ut. Det finns ingen spelinformation som visar skillnader i utrustning mellan värmningen och loppet.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-02, 10:42   #95

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Dagens Raket:

Lopp 1 nr 8 Remember Y. (V&P)...spurten senast magnifik. Spåret bäddar för ett godtagbart odds. Mediokra djur överlag på nytt och samma avslutning får mig att tro på kusken emot. En kusk jag gillar för övrigt. From Above:are! Kan det bli mer klart?

Lopp 5 nr 1 B.B.S. Sugarlight (V)...1,25 i odds räcker bra för mig...

Lopp 13 nr 8 Viggo Laday (P)...ingen superstjärna, men strider max hela vägen för jämnan. Härlig inställning! I mina ögon går hästen ner rejält i klass och stridshungern lär betyda att Viggo strider in bland de 3 främsta. Att det skulle vara en spelbar vinnare tror jag inte alls på.

Kör två raketer där Remember Y. ges utrymme för att råka på nån annan bra häst eller drabbas av visst oflyt på vägen.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-02, 10:45   #96

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Tjenare Keke.
BS kördes för fullt av Uffe efter galoppen, men kunde ingenting.
Jag gillade inte vad jag såg, normalt hade han avslutat mycket fort.

Uffe har bekräftat det jag såg, han var inte heller nöjd.

Normalt sett skulle det vara spets och slut, men med senaste insatsen på näthinnan garderar jag den.

BBSP kommer köras till spets, och Samuel svarar till varje pris med Remote Control.
Det här kan bli kul när kuskar som aldrig vinner på V7 ska visa sig på styva linan.
Kommer BBSP till spets smärtfritt kanske det går vägen, även om jag tycker han är bättre på kort

Lycka till.

Citat:
Ursprungligen postat av Keke Visa inlägg
Hej Putte

BBS Pelleshan hade otur senast och var okörd. Spikar den idag, 15 %.
Spikar även BBS i första.
Beer Summit tappade efter galoppen i Mikkeli. Kan bättre nu i spets.
Gammal 2014-08-02, 10:49   #97

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Utrustningen tycker jag inte spelar någon roll för värmningsintrycket.
Jag tittar på utstrålning, spänst och liknande.
Det ska helt enkelt lysa form om hästen.

När det gäller sämre värmningar är det lite annorlunda, där kan utrustningsförändring ändra allt.
Men även där vill jag se utstrålning, även om den är orytmisk.

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det ju också så att hästarna numera ofta inte värms med den utrustning dom sen ska tävla med. Om en häst som värmer med skötaren och i värmningen går med öppet huvudlag, vanlig sulky och PG skor men sen i loppet ska tävla med helstängt, jänkarvagn och barfota runt om så kanske man inte ska bry sig så mycket om värmningsexperterna i atg live rapporterar att den inte såg speciellt bra ut. Det finns ingen spelinformation som visar skillnader i utrustning mellan värmningen och loppet.
Gammal 2014-08-02, 10:59   #98
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Claes Eskilsson, vinstprocent på 3.95% iår och inte vunnit på V75 på minst 13år ska göra det idag med Pelleshan? Kommer aldrig hända. Tog bort den direkt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+2), MikaF (+2)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-02, 11:00   #99

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Forever Miracle gör ett magiskt lopp på Romme.
Första 600 sitter den i 3e spår, sedan dödens resten av vägen.
500 kvar börjar Therese mosa Jorma och stegar undan till säker seger på 13.5/2140.

Hästen har väl egentligen allt emot sig, långsam ut och blir troligtvis hängande.
Ung orutinerad amatör i sulkyn.
Varken häst eller kusk har mött V75 motstånd.

Men, den står i 2%.
Garderar man stort i loppet tycker jag man ska ta med den, måste förstås ha mycket tur, men hästen är bra.
Det fina spåret är väl det enda som talar för. Och att det är ganska ljummen klass på hästarna i loppet. MEN kusken har kört 30 travlopp i sitt liv, det går bara inte! Visst är Eskilsson och Rehn med som också är orutinerade men det är ett gäng till också.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-02, 11:09   #100

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Claes Eskilsson, vinstprocent på 3.95% iår och inte vunnit på V75 på minst 13år ska göra det idag med Pelleshan? Kommer aldrig hända. Tog bort den direkt
Man ska inte blunda för att hästen faktiskt har facit 1-5-3-4 på V7 varav de sista två med Classe. Men den är för hårt betrodd, det är det ingen tvekan om.

Själv är jag mest inne på UPW Sund. Ryggar hela vägen på Tingsryd uppbyggande och bra. Kanske kan hålla ryggen på Rehn här och det här fältet ger mig känslan att det kommer spricka upp bra sista halvvarvet.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-02, 11:12   #101

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Nu har man suttit och gått igenom omgången gång på gång på gång och äntligen kommit fram till något.

Blir till att spika B.B.S och sen gå vidare ingen vits att krångla till det.

Låser 3:e på OTP och Kadetten, 4:e blir ett lås på Remote Control och Nakoda Goj.

Min andra spik är också min chansspik i 6:e som jag hoppas kan få smyga med och sen svepa dem allihopa med en kusk i grym form och en häst som jag gillar: Trust Launcher. Visst hörde vad Goop sa om Polar L.B men tänker inte ändra mig från min första tanke i detta lopp, har ju man gjort förut och tack vare det missat de stora pengarna och det gör man inte om igen..

Lämnar in nu eftersom jag har en del att stå i innan allt börjar:

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-08-02
Bana: Rättvik
Spelform: V75, omg. 39

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1 B.B.S.Sugarlight* (2)
2 2, 5, 6, 9, 10 (8)
3 3, 4 (7)
4 2, 10 (6)
5 2, 3, 6, 11, 14, 15 (8)
6 10 Trust Launcher (1)
7 1, 2, 3, 6, 11, 12, 14 (9)

Vadet gäller startnummer

840 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 420,00 kr

Kvittonummer:
Gammal 2014-08-02, 11:16   #102

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Man ska inte blunda för att hästen faktiskt har facit 1-5-3-4 på V7 varav de sista två med Classe. Men den är för hårt betrodd, det är det ingen tvekan om.

Själv är jag mest inne på UPW Sund. Ryggar hela vägen på Tingsryd uppbyggande och bra. Kanske kan hålla ryggen på Rehn här och det här fältet ger mig känslan att det kommer spricka upp bra sista halvvarvet.
Den är bra men kan inte hålla ryggen
Tror på 3-4e in
Gammal 2014-08-02, 11:17   #103

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Spåret inte så bra för den
Men 2%

Citat:
Det fina spåret är väl det enda som talar för. Och att det är ganska ljummen klass på hästarna i loppet. MEN kusken har kört 30 travlopp i sitt liv, det går bara inte! Visst är Eskilsson och Rehn med som också är orutinerade men det är ett gäng till också.
Gammal 2014-08-02, 11:23   #104
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1766
Standard

Citat:

Jag spelar hellre kombinationen Mycket bra kusk+sämre häst ÄN dålig kusk+Mycket bra häst!!!
I detta fallet tycker jag att både Rehn + Remote är bättre än övriga ekipage i loppet.

Vad gäller snackisen Polar LB idag, har den gått från 18% och 3:e-handare till nu 21% och favorit. Den kan mycket väl vinna, mest på BG i så fall. Tvivlar starkt på att den kan hålla upp ledningen trots BG.
Gissar att den fortsätter stiga och bli klar favorit i loppet.

Börjar bli alltmer sugen på att spika 8 Antonio AM idag. Visserligen spår 8 men tror det är en kanonhäst. Var jättefavorit senast trots bakspår, Reijos form är ok och möjligt att den är klar idag. 9% är intressant idag. Chansspikas på mindre lapp
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-02, 11:26   #105

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

AVD1
BBS en klass för sig...

AVD2
Peter har en intressant uppsittning Given utgång!

AVD3
Kadett möter ingenting. Bör vinna!

AVD4
Nakoda Goj har inte nått botten ännu. Kan krossa allt. Omgångens bästa drag!

AVD5
Pave Loma var ruskigt bra bakom Titan Tabac senast bör passas med toppform!

AVD6
Öppet! Draget är bl.a Conrads Elsa som vars smällfin senast. Polar Lb är på väg mot storformen, Bergh kör en häst som var riktigt bra vid segern inte helt borta trots dåligt spår.

AVD8
Öppet! Passa Val d amour som var bra senast och är bättre nu. 1% jisses hur kan man glömma förra starten så? tjänstefel av kollektivet. Bedövare!

HÄSTAR RES
1 1 B.B.S.SUGARLIGHT* (5, 8)
2 5 MAXMILLIAN TROTTER (8, 6)
3 4 KADETT C.D. (2, 3)
4 6, 7, 10 (12, 2)
5 2, 3, 11 (4, 10)
6 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11 (10, 6)
7 1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14 (4, 2)
810 RADER x 1 x 0,50 KR
Totalt: 405,00 kr
A306 DC92 4E55 1401

Rättvik omg. 39 ATG Team
Lördag 2014-08-02 2014-08-02 11:03
HÄSTAR RES
1 1 B.B.S.SUGARLIGHT* (5, 8)
2 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (5, 8)
3 4 KADETT C.D. (2, 3)
4 6, 7, 10 (12, 2)
5 2, 3, 11 (4, 10)
6 1, 4, 8 (9, 3)
7 1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14 (4, 2)
2970 RADER x 1 x 0,50 KR
Totalt: 1 485,00 kr
AF64 3836 0E79 9441

HÄSTAR RES
1 1, 5
2 5, 6, 8, 9, 11
3 4 KADETT C.D.
4 10 NAKODA GOJ
5 2, 3, 8, 10, 11
6 1, 3, 4, 9
7 3, 5, 6, 10, 14
1000 RADER x 1 x 0,50 KR