![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() V64 Söndagen - 27/7 Jackpott
Ser favoritbetonat ut...
I avdelning ett, Fastnade jag först för Gitanes men från spår 6 och nu är det inte 1640 m utan 2140.. Så är då inne på att Such A Feeling bara tar ner de andra på råstyrka.. I avdelning två.. Så borde bara Robin Hood vinna och lär nog också göra det men är lite idiot och tar även med en häst som är dubbelt så gammal, Är rutinerad. Står just nu i 1% och från spår ett blir det spets och släpper till Robin Hood och kan förhoppningsvis utmana vid lucka på upploppet. I avdelning tre.. Från spår 12 står favoriten, Gick bra på upploppet senast och hade då även spår 12.. Är inne på att Faceèm tar ledningen och kan hålla den in i mål. I avdelning fyra.. Trist att säga men här tror jag att favoriten Amazon Am vinner.. I avdelning fem.. Tror det är spets slut för Wellino Avenue I avdelning sex.. Samma visa spets och slut för Poochai |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Registrerat spel
Datum: Söndag 2014-07-27 Bana: Bollnäs Spelform: V64, omg. 142 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3, 6 (5) 2 2 Robin Hood Bi (11) 3 2, 3, 7, 9, 12 (10) 4 5 Amazon Am (7) 5 3, 4, 7, 8, 12 (2) 6 2, 4, 5, 6, 7, 8 (1) Vadet gäller startnummer 300 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: EB08 D16C 40FB XXXX |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Jobb idag och missar travet. Hade sett fram emot att se Wellino Avenue ♥, en av mina nya favoriter sedan första starten. Vad månne det bliva av denna?! Värsta motståndet hittills men denna har vi inte sett botten i. Kolla in den sena bilprovstarten runt 15:00 ni som kan, har ju inte startat med bil innan. Kikar på alla loppen efter 19:00 med några kalla till.
Lycka till alla! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Painkiller (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Hallå alla! Finns det någon som kan förklara varför Nusa Dua är i princip chanslös i avd 1 enligt strecken. Gitanos rekord på medeldistans är 14,7 och på lång distans 15,2 Nusa Dua sprang lång distans senast på 14,4 dessutom har Torbjörn Jansson bra flyt nu... Klarar den inte spår 1 utan stor risk att bli fastlåst? Eller dålig form? Någon som vet?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Risk för låg utdelning. Funderade först på att avstå spel. Flerbong känns inte så kul idag, men kan absolut funka. Istället bestämde jag mig för att köra ett lite roligare system.
1) 5,6,7 2) Spik 9 3) 2,7,12 4) 3,5 5) Spik 3 6) 2,4,6,8,11 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8352Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
![]()
Nusa Dua kan öppna, men visst finns chansen att han blir instängd.
Jag tror han hade varit mer gynnad om det hade varit långt. Hursomhelst vinner han inte så ofta... Citat:
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|