Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-26, 21:58   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

v64 Bollnäs jackpot

Ser ut som Gitano och amazon am blir mina spikar...

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 22:05   #2

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ta med Blue Martini Ås mot Amazon Am. Amazonen har inte hittat rätta formen än.

Poochai en bra spik, hoppas den blir lite mindre streckad nu p.g.a. två senaste galopperna.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 22:07   #3

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13320
Standard

Mina spikar blir Gitano & Littlemissunshine

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 22:08   #4

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ta med Blue Martini Ås mot Amazon Am. Amazonen har inte hittat rätta formen än.

Poochai en bra spik, hoppas den blir lite mindre streckad nu p.g.a. två senaste galopperna.
vad tycker du om gitano som spik?? vilka blir dina spikar?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 00:24   #5

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vad tycker du om gitano som spik?? vilka blir dina spikar?
Gitano kan vara en bra spik, lite stor favorit bara men den har god vinstchans. Värst emot är väl Such A Feeling och Rico Follo men de två är tveksamma, SAF trivs bäst över något varv längre och Rico Follo vinner inte ofta. Stor fördel Gitano.

Har inte bestämt mig för vilka jag ska spika än.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 00:28   #6

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1364
Standard

Missade din tråd, Eftersom det tog för lång tid för mig att göra tråden jag skapade.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 11:41   #7

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Trav som tar sin händelse en bra bit ifrån södra delen av landet och genast känner jag mig handikappad normalt. Det gäller dock främst i lågklassloppen. Idag erbjuds ju tre styck härligt tilltalande avslutningslopp på V64:an!

Jag går ju på intryck och ena spiken för mig är oavsett procenttal nr 3 Wellino Avenue i femte. Den ska liras tills den förlorar, basta! Flera hästar har glänst i övrigt med, så gardering vore kostsam. Al`s Winnermede senast: Vad hände där!?

I sjätte är det minus på Poochai då sulkybyte och sen måste han ju trava! Nr 4 Ruhuna Tea är alldeles för kapabel för att hålla utanför ett system så länge hästen ej är favorit. Spurtsegrarna i våras är det svettigaste som visats upp i årskullen, anser jag. Maverick Man och Cool Keeper är båda av kalibern att jag måste ta med dem. Sedan Love Dancer och Final Oak...

Orden ifrån Walmann efter stosprintförsöket talar sitt tydliga språk: Nr 7 Blue Martini Ås kan slå samtliga kullsystrar! Amazon Am har vinnarskalle av guld! I övrigt 2 och 3. 9 för de stora pengarna... jo, faktiskt!.

De tre första avdelningarna är jag mindre bevandrad med. Ett par, tre hästar, knappast ingen skräll i första avdelningen, spik/ställningstagande i avd 2 eller 3 och rejäl påmålning i den andra av dessa båda avdelningar är det som gäller!

Eventuellt går jag på nr 9 Queer Fish! Ständigt bra insatser i princip och moståndarna är ej av värsta sorten. Jag tror Fish kan duga och favoriten är brutalt mycket (över-?)streckad.

Senast redigerad av Voltstart den 2014-07-27 klockan 11:47. Anledning: nr 9 på Queer, ej 8!...ändrat!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 11:44   #8

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58385
Standard

Tänk dock på att Wellino Avenue ska gå med tungbalans även idag medan Stig H hästen ska tävla barfota runt om ffg (det ger ofta grym effekt på hans hästar när han väljer att plocka av skorna ffg) och att Sloopy Joe ska lättas från järn till aluminiumskor och tävla med jänkarvagn ffg.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 11:55   #9

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tänk dock på att Wellino Avenue ska gå med tungbalans även idag medan Stig H hästen ska tävla barfota runt om ffg (det ger ofta grym effekt på hans hästar när han väljer att plocka av skorna ffg) och att Sloopy Joe ska lättas från järn till aluminiumskor och tävla med jänkarvagn ffg.
Tack, Olle! Dock har jag bestämt mig för att inte tänka något fördjupat om 5:e avdelningen. Anledningarna är kostnadsbiten och att när det kommer till vissa hästar kör jag hela vägen in i kaklet...That`s my way!

Det är en rolig aspekt i att följa travet. Att gå för vissa individer över en tidsperiod. Då väljer jag att begränsa insatserna till just den hästen för de omgångar som blir aktuella för dennes deltagande.

Mest framgång har självklart Commander Crowe rönt i fråga om detta. Spiken var ju helgjuten bra länge! På tisdag ska jag heja på honom, igen. En av de bildskönaste travarna någonsin. Nu Pagadi var en annan bildskön rackare.

Orecchietti tror jag vinner årets höjdpunkt, dock!
Gammal 2014-07-27, 12:00   #10

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8343

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Wellino Avenue fick gå i botten senast, och det mot Björns Buddha.
Motståndarna idag är 50m bättre än Buddha.

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Trav som tar sin händelse en bra bit ifrån södra delen av landet och genast känner jag mig handikappad normalt. Det gäller dock främst i lågklassloppen. Idag erbjuds ju tre styck härligt tilltalande avslutningslopp på V64:an!

Jag går ju på intryck och ena spiken för mig är oavsett procenttal nr 3 Wellino Avenue i femte. Den ska liras tills den förlorar, basta! Flera hästar har glänst i övrigt med, så gardering vore kostsam. Al`s Winnermede senast: Vad hände där!?

I sjätte är det minus på Poochai då sulkybyte och sen måste han ju trava! Nr 4 Ruhuna Tea är alldeles för kapabel för att hålla utanför ett system så länge hästen ej är favorit. Spurtsegrarna i våras är det svettigaste som visats upp i årskullen, anser jag. Maverick Man och Cool Keeper är båda av kalibern att jag måste ta med dem. Sedan Love Dancer och Final Oak...

Orden ifrån Walmann efter stosprintförsöket talar sitt tydliga språk: Nr 7 Blue Martini Ås kan slå samtliga kullsystrar! Amazon Am har vinnarskalle av guld! I övrigt 2 och 3. 9 för de stora pengarna... jo, faktiskt!.

De tre första avdelningarna är jag mindre bevandrad med. Ett par, tre hästar, knappast ingen skräll i första avdelningen, spik/ställningstagande i avd 2 eller 3 och rejäl påmålning i den andra av dessa båda avdelningar är det som gäller!

Eventuellt går jag på nr 9 Queer Fish! Ständigt bra insatser i princip och moståndarna är ej av värsta sorten. Jag tror Fish kan duga och favoriten är brutalt mycket (över-?)streckad.
Gammal 2014-07-27, 12:03   #11

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Svårt med 3åringar där formen skiftar veck till vecka !
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 12:05   #12

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Wellino Avenue fick gå i botten senast, och det mot Björns Buddha.
Motståndarna idag är 50m bättre än Buddha.
Jag köper det resonemanget. Till slut når Wellino taket, åtminstone när det kommer till "första etappen". Själv tycker jag han gick undan bekvämt senast. Hästen är ju relativt flegmatisk och behöver bli lite påmind. Så läser jag individen W.A. i alla fall.
Gammal 2014-07-27, 12:08   #13

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8343

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Grymt fin häst, som naturligtvis kan vinna.
Spik ???

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag köper det resonemanget. Till slut når Wellino taket, åtminstone när det kommer till "första etappen". Själv tycker jag han gick undan bekvämt senast. Hästen är ju relativt flegmatisk och behöver bli lite påmind. Så läser jag individen W.A. i alla fall.
Gammal 2014-07-27, 12:09   #14

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Varför är det sådan tilltro till Rico Follo helt plötsligt? Tämligen formlös senaste tiden och sitta fast sist säger ingenting...

TT spikar och SS låser också med den på två!?
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 12:10   #15

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Knarkar in ett lallarsystem från mobilen nu när det är dubbeljacke.
Bollnäs 142 20140727 V64
Avd-1: 5,6
Avd-2: 2,5,7,9
Avd-3: 2,3,5,7,9
Avd-4: 5,7
Avd-5: 2,3,4
Avd-6: 2,4,6,8
System: 1
Endast V6
960 rader * 1 * 1,00 = 960 kr

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td