Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-25, 09:26   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

V64 Romme jackpot

Spik Månprinsen (två gånger), fyra lopp kvar

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 12:16   #2

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V64-1;

Heatlopp A i denna kallblodskamp och vi har en dunderfavorit i form av Sveriges bästa kallblod Månprinsen A.M. Hästen startar från spår 8 men har med tanke på två strykningar blivit nerstruken till spår sex. Melander kan inte göra särskilt mycket fel utan det är bara att köra fram i god tid så sköter hästen resten, det är helt enkelt en riktigt bra spik att inleda omgången med. Han slår de här hästarna alla dagar i veckan om han är som han ska. Värst emot är Horgen Tore.

V64-2;

Ett riktigt bra stayerlopp där vi har en kanon på varje volt. Unogaren på startvolten, I Am Dynamite på andra och Nabab Di Poggio. Det ser ut som en riktigt bra uppgift för starke Unogaren här som har god chans att leda loppet från start till mål. Kör man en multikupong är det en bra spik, men med tanke på hur bra I Am Dynamite sett ut på slutet väljer jag att dubbla kupongen med denna. Nabab Di Poggio tror jag kommer få göra för mycket själv och då de andra två inte är mycket sämre än Nabab blir det jobbigt att hämta upp försprånget, därav lämnar jag den utanför mitt system.

V64-3;

Inte kollat så noga på loppet, men ser ut att vara ett öppet lopp på förhand då klassen på loppet är väldigt låg. Ändå fördel 8 Star Smasher som är bra och kommer den ut i starten har den god vinstchans. 10 Surviver Lund är bortglömd. Alla hästar men utgång på 8.

V64-4;

Tycker det ser ut som en lämplig uppgift för Brenne Viking här i fjärde avdelningen. Bra spetschans och därifrån blir den svår att slå, även om G.G. Igor som nog är värsta utmanaren också är en bra häst. Jan R Mjölneröd har alltid sina hästar på topp när de startar här och detta ser ut som en riktigt fin chans. Utgång med 3 och 8 där bakom.

V64-5;

Här var den första tanken att gå emot Månprinsen men då vi har fått två strykningar känns det helt onödigt. Melander kan backa sig ut direkt i starten och sen blir det en repris på V64-1, hästen går helt enkelt bara runt dem. Bara 5 hästar att runda och detta ser ut som en lika lätt uppgift som i första avdelningen för "prinsen". Man vet inte hur hästen klarar två heat, men Gunnar Melander verkar inte oroa sig särskilt mycket så varför ska vi spela då göra det? Värst emot är 2, 4 och 5 som också är bra kallblod.

V64-6;

Två hästar är mycket mer spelade än resten och jag förstår ärligt talat inte varför. 2 Dionne Sisu och 3 Offshore Man kommer vara med i en rejäl spetskörning och det tror jag kommer visa sig i slutskedet av loppet då hästarna inte är några stjärnor. Även 5 Barcelona vill nå ledningen och det känns som att det kan bli en rejält utdragen spetskörning och det gynnar resten av hästarna. Tycker att favoriterna känns svaga och väljer därför att ta alla även här, då jag tror det kan smälla rejält.

Lycka till ikväll!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 12:30   #3

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8343

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Tycker det är lite kul att se Unogaren som favorit.
Vad har han gjort på den här distansen ???

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
V64-1;

Heatlopp A i denna kallblodskamp och vi har en dunderfavorit i form av Sveriges bästa kallblod Månprinsen A.M. Hästen startar från spår 8 men har med tanke på två strykningar blivit nerstruken till spår sex. Melander kan inte göra särskilt mycket fel utan det är bara att köra fram i god tid så sköter hästen resten, det är helt enkelt en riktigt bra spik att inleda omgången med. Han slår de här hästarna alla dagar i veckan om han är som han ska. Värst emot är Horgen Tore.

V64-2;

Ett riktigt bra stayerlopp där vi har en kanon på varje volt. Unogaren på startvolten, I Am Dynamite på andra och Nabab Di Poggio. Det ser ut som en riktigt bra uppgift för starke Unogaren här som har god chans att leda loppet från start till mål. Kör man en multikupong är det en bra spik, men med tanke på hur bra I Am Dynamite sett ut på slutet väljer jag att dubbla kupongen med denna. Nabab Di Poggio tror jag kommer få göra för mycket själv och då de andra två inte är mycket sämre än Nabab blir det jobbigt att hämta upp försprånget, därav lämnar jag den utanför mitt system.

V64-3;

Inte kollat så noga på loppet, men ser ut att vara ett öppet lopp på förhand då klassen på loppet är väldigt låg. Ändå fördel 8 Star Smasher som är bra och kommer den ut i starten har den god vinstchans. 10 Surviver Lund är bortglömd. Alla hästar men utgång på 8.

V64-4;

Tycker det ser ut som en lämplig uppgift för Brenne Viking här i fjärde avdelningen. Bra spetschans och därifrån blir den svår att slå, även om G.G. Igor som nog är värsta utmanaren också är en bra häst. Jan R Mjölneröd har alltid sina hästar på topp när de startar här och detta ser ut som en riktigt fin chans. Utgång med 3 och 8 där bakom.

V64-5;

Här var den första tanken att gå emot Månprinsen men då vi har fått två strykningar känns det helt onödigt. Melander kan backa sig ut direkt i starten och sen blir det en repris på V64-1, hästen går helt enkelt bara runt dem. Bara 5 hästar att runda och detta ser ut som en lika lätt uppgift som i första avdelningen för "prinsen". Man vet inte hur hästen klarar två heat, men Gunnar Melander verkar inte oroa sig särskilt mycket så varför ska vi spela då göra det? Värst emot är 2, 4 och 5 som också är bra kallblod.

V64-6;

Två hästar är mycket mer spelade än resten och jag förstår ärligt talat inte varför. 2 Dionne Sisu och 3 Offshore Man kommer vara med i en rejäl spetskörning och det tror jag kommer visa sig i slutskedet av loppet då hästarna inte är några stjärnor. Även 5 Barcelona vill nå ledningen och det känns som att det kan bli en rejält utdragen spetskörning och det gynnar resten av hästarna. Tycker att favoriterna känns svaga och väljer därför att ta alla även här, då jag tror det kan smälla rejält.

Lycka till ikväll!
Gammal 2014-07-25, 12:35   #4

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Föynland Kongen, 2%
Månprinsen AM, 80%
Jag skrattar hela vägen till banken.

Citat:
V64-1;

V64-2;

V64-3;

V64-4;

V64-5;

V64-6;

Lycka till ikväll!
Gammal 2014-07-25, 12:41   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Föynland Kongen, 2%
Månprinsen AM, 80%
jag vill också skratta hela vägen till banken he he i vilket lopp ska vi då gardera månprinsen.. tacksam
Gammal 2014-07-25, 13:04   #6

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Tycker det är lite kul att se Unogaren som favorit.
Vad har han gjort på den här distansen ???
I Sverige har han inte varit ute över distansen än men i Frankrike har han gjort flera riktigt starka insatser över stayerdistans. Styrkan är inget man behöver tvivla på.
40 % är dock för mycket på den.

http://www.equidiavideo.com/Races/FRANC.-CANIGGIA
http://www.equidiavideo.com/Races/DE-VINCENNES31

Citat:
Föynland Kongen, 2%
Månprinsen AM, 80%
Såg fin ut som tvåa i Elitkampen men fick också en perfekt resa då, i de två senaste då den fått gå i andraspår hela vägen har den varit värdelös.

Kan vinna om Månprinsen kommer bort och den får rygg ledaren och lucka 100 kvar, men det känns långsökt. Hallsta Lotus och Horgen Tore är mer intressanta motbud.
Gammal 2014-07-25, 13:13   #7

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Det är också långsökt att man vinner pengar på 80%are, och att sopan till kusk gör rätt två gånger i rad
Visserligen bara sex hästar, men han kan nog göra bort sig ändå

Edit: Och det är inte hästen vi pratar om, för den är helt överlägsen. Men ingen häst väljer sitt eget lopp.

Citat:
I Sverige har han inte varit ute över distansen än men i Frankrike har han gjort flera riktigt starka insatser över stayerdistans. Styrkan är inget man behöver tvivla på.
40 % är dock för mycket på den.

http://www.equidiavideo.com/Races/FRANC.-CANIGGIA
http://www.equidiavideo.com/Races/DE-VINCENNES31

Såg fin ut som tvåa i Elitkampen men fick också en perfekt resa då, i de två senaste då den fått gå i andraspår hela vägen har den varit värdelös.

Kan vinna om Månprinsen kommer bort och den får rygg ledaren och lucka 100 kvar, men det känns långsökt. Hallsta Lotus och Horgen Tore är mer intressanta motbud.

Senast redigerad av putte64 den 2014-07-25 klockan 13:25.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 13:42   #8
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Super Zantos tycker jag är för lite streckad.
Distansen verkar den klara av.
Dionne Sisu gillar sprint, har lämplig uppgift framför sig, sprang på bra tid senast mot hårda hästar, spets o slut?

Jag kommer gardera Månprinsen på båda avdelningarna, får hoppas han tabbar minst i ena loppet
Månprinsen, Föynland Kongen, Hallsta lotus, Horgen tore kommer jag strecka i båda loppen.

Senast redigerad av trance_error den 2014-07-25 klockan 14:08.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 14:24   #9

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Det är också långsökt att man vinner pengar på 80%are, och att sopan till kusk gör rätt två gånger i rad
Visserligen bara sex hästar, men han kan nog göra bort sig ändå

Edit: Och det är inte hästen vi pratar om, för den är helt överlägsen. Men ingen häst väljer sitt eget lopp.
Ja, såklart svårt att få hög utdelning när man tror på två favoriter.

Men tar alla i tredje och alla i sista så har jag flyt kan det bli nån tusing.

V6 också såklart.

Melander helt värdelös, men tror inte han kan göra något betydande fel i ett så här litet fält. Tar båda heaten enkelt.
Gammal 2014-07-25, 14:30   #10

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Ja, det kan ju bli som igår i alla fall.

Citat:
Ja, såklart svårt att få hög utdelning när man tror på två favoriter.

Men tar alla i tredje och alla i sista så har jag flyt kan det bli nån tusing.

V6 också såklart.

Melander helt värdelös, men tror inte han kan göra något betydande fel i ett så här litet fält. Tar båda heaten enkelt.
Gammal 2014-07-25, 14:56   #11

Tobbe-Travkarls avatar

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 36
Standard

Hur blir det med platsspelen i v64-1 och v64-5? Är det 1 till 3 som gäller eller är det bara 1 och 2?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tobbe-Travkarl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 14:57   #12

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Det är 2 platser.

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe-Travkarl Visa inlägg
Hur blir det med platsspelen i v64-1 och v64-5? Är det 1 till 3 som gäller eller är det bara 1 och 2?
Gammal 2014-07-25, 15:00   #13

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58385
Standard

Viktig info gällande dd2 i ss intervjuerna. Dionne Sisu ska gå med skor i kväll medan Offshore Man ska tävla med jänkarvagn ffg på länge.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 15:23   #14

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Viktig info gällande dd2 i ss intervjuerna. Dionne Sisu ska gå med skor i kväll medan Offshore Man ska tävla med jänkarvagn ffg på länge.
har du ss?
Gammal 2014-07-25, 15:38   #15

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
har du ss?
Ja men kan tyvärr inte skicka materialet . Dels ska jag dra till landet om 20 min och sen har jag inte tillgång till en dator just nu. Man kommer inte åt det via iPhone
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td