Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-29, 22:48   #346

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7912
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
De har visat målfoto här på Jägersro. Stenhårt men 4 är före.

Hade suttied 1, 2, 4, 12, 15 V7 om Un Mec vunnit.
Den här svider nog lite
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 22:50   #347

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 24
Standard

Felaktig diskning

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Har sett videon ett par gånger och inte sett någon störning av 9:n. Den galopperade inte, reagerade inte över huvudtaget, när fransmannen gick ut. Hästen tappade ju mark hela tiden på upploppet. Fel beslut och detta kostar pengar för de svenska hästarna i Frankrike i vinter. Jägersros domare borde sättas i skamvrån.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3), scunnert (+5)
Keke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 22:52   #348

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2561
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Väldigt trevlig kväll ute på Jägersro men lämnade ändå banan med bitter eftersmak. Brände DD, V5 och vinnarspel på diskningen av Un Mec D Heripre och det tråkigaste av allt är nästan ATG-Tillsammans systemet, skulle varit enormt kul att göra medlemmarna glada.

Jägersro omg. 38 ATG Team
tisdag 2014-07-29 2014-07-29 15:23
Hästar Res
1 1, 2, 5, 8, 9 7, 10
2 4 Big Bill Bac 3, 5
3 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9 10, 8
4 1, 4 3, 2
5 1, 2, 4, 5, 6, 9, 10, 13, 14, 15 12, 7
6 6 Un Mec d'Heripre* (FR) 3, 10
7 1, 2, 4, 12, 15 13, 6

3500 RADER x 1 x 0,50 KR
Totalt: 1 750,00 kr

Utbetalt: 2 070 kr
Jag skulle också ha varit grymt besviken i ditt läge, har full förståelse för det, men det ändrar inte på det faktum att diskningen var korrekt sett till reglementet. Om inte Nivard tar sig ut på ett ojuste sätt så vinner han ju inte loppet och du får dina sex rätt på lappen....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 22:52   #349

Timotimos avatar

Sharp$: 2794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Inascott Visa inlägg
250 kr vinnare på Nr10 GamePlayer
Citat:
Ursprungligen postat av Keke Visa inlägg
Har sett videon ett par gånger och inte sett någon störning av 9:n. Den galopperade inte, reagerade inte över huvudtaget, när fransmannen gick ut. Hästen tappade ju mark hela tiden på upploppet. Fel beslut och detta kostar pengar för de svenska hästarna i Frankrike i vinter. Jägersros domare borde sättas i skamvrån.
Herregud är du blind...
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 22:54   #350

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Dom får väl göra som med Timoko, leja in en bra svensk kusk (BG) som kan reglerna.
Precis som många gör när de ska tävla med svenska hästar i Frankrike.
Hur gick det förresten, när de satte upp BG på Bjerke? Hästen kom från två raka på Vincennes. Hoppade för Björn i Oslo. Vann därefter på Vincennes. Sedan tvåa. Alla dessa lopp med Nivard. Skulle dom välja Björn Goop?
Den här hästen kommer att vinna PdA. Tror någon att de kommer hit någon mer gång?
Tycker du att svenska hästar skall köras av franska kuskar på Vincennes och utländska hästar av svenska kuskar (som kan svenska regler) i Sverige?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 22:55   #351

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8324

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Nivard är en av världens bästa kuskar
Svårt leja någon bättre

Citat:
Dom får väl göra som med Timoko, leja in en bra svensk kusk (BG) som kan reglerna.
Precis som många gör när de ska tävla med svenska hästar i Frankrike.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 22:59   #352

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Keke Visa inlägg
Men snälla du, det är ju inte alls det som avgör måldomarnas beslut, 9:an vinner ju inte loppet i vilket fall som helst. Vad det handlar om är ju om 6:an skapar sig en lucka på ett regelvidrigt sätt och därigenom kan vinna loppet på bekostnad av den som är 2:a över mållinjen, i det här fallet Ed You. Det är ju det man har haft att ta ställning till och funnit att så är fallet, därav diskningen.
Helt klart att inte alla är överens av olika orsaker, men domarna har dömt och dom var enligt uppgift eniga i måldomarnämnden tillsammans med riksfunktionären.
Slut på diskussionen om detta för min del, ingen kan väl tvivla på min åsikt vid det här laget
Gammal 2014-07-29, 23:00   #353

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 24
Standard

Nej, inte är jag blind

Citat:
Ursprungligen postat av Timotimo Visa inlägg
Herregud är du blind...
Visa mig exakt var störningen kom i loppet!
Keke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 23:01   #354

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7912
Standard

Jo jag är tveksam till vad du tyckte om resultatet. Tror de hade blivit annat liv i luckan om det var Tillman som satt bakom Ed You
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 23:01   #355

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Den här svider nog lite
Ja svider som fan, jävla oflyt nu på slutet. Som tur är var jag inte ensam utan ungefär 8-9 till men jag som tog ut systemet och det var så jävla klockrent, så förstörs alls av en pissediskning.

AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 23:03   #356

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hur gick det förresten, när de satte upp BG på Bjerke? Hästen kom från två raka på Vincennes. Hoppade för Björn i Oslo. Vann därefter på Vincennes. Sedan tvåa. Alla dessa lopp med Nivard. Skulle dom välja Björn Goop?
Den här hästen kommer att vinna PdA. Tror någon att de kommer hit någon mer gång?
Tycker du att svenska hästar skall köras av franska kuskar på Vincennes och utländska hästar av svenska kuskar (som kan svenska regler) i Sverige?

Var ju ett genidrag att sätta upp Björn till Elitloppet, dom tog ju hem rubbet.

Fransmännen ställer till det för sig här, sen må dom vara världens bästa utanför Sverige. Inte konstigt dom inte vill köra här med höga böter, diskningar. Begriper man inte bättre så är det mer lönsamt med svenskt proffs här hemma.

Upp till var och en att sätta upp vad dom vill i sulkyn, deras pengar, inte mina.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 23:05   #357

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Nivard är en av världens bästa kuskar
Svårt leja någon bättre
Håller med men inte när han ska köra i Sverige eller någon annan fransman för den delen. Då får dom bättre vinstchans med våra egna bästa kuskar.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 23:06   #358

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Ni hörde väl vad Björn Goop sa om diskningen. Olika regler i Sverige och Frankrike.

Dagens diskning av den franske hästen gynnar inte svenska starter i Frankrike.
Och vi slipper franska besök i svenska lopp.
Dagens diskning får konsekvenser.
När man står där ute på banan med 5 rätt och en totalt överlägsen spik går in, då blir man inte lycklig direkt! Tror tyvärr du har rätt, vill man va säker på att slippa franska kuskar så har man gjort ett bra jobb. Oavsett hur rätt det var att diska. Det är för mkt svågerpolitik och kompiskörningar inom travet, ändå står man där och kastar sina pengar!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 23:11   #359

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Jo jag är tveksam till vad du tyckte om resultatet. Tror de hade blivit annat liv i luckan om det var Tillman som satt bakom Ed You
Hahaha, om det är mig du menar så tyckte jag inte att det var så kul, jag hade spikat 6:an på V7....Nu hade det inte så stor betydelse eftersom jag inte hade med 7:an i tredje avd ändå. Fransmannens regelbrott hade ju varit detsamma oavsett vem som satt bakom tömmarna på Ed You, men jag hade garanterat skrivit nån sarkastisk kommentar om att "ha en jävla tur"
Men det var en kul kommentar du fick till där
Gammal 2014-07-29, 23:12   #360

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Var ju ett genidrag att sätta upp Björn till Elitloppet, dom tog ju hem rubbet.

Fransmännen ställer till det för sig här, sen må dom vara världens bästa utanför Sverige. Inte konstigt dom inte vill köra här med höga böter, diskningar. Begriper man inte bättre så är det mer lönsamt med svenskt proffs här hemma.

Upp till var och en att sätta upp vad dom vill i sulkyn, deras pengar, inte mina.
Helge, du fegar ju att diskutera om BG på Un Mec d'Heripre, som startade idag. Försöker snacka ur dig med att dra in en helt annan häst och lopp i diskussionen.
Vill du inte ha annat än svenskar i de svenska storloppen. Säg det då!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td