|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-07-24, 09:17 | #1 |
v64 Solänget
Litar vi på Nahar ikväll...spik
nu kör vi |
|
2014-07-24, 10:01 | #2 |
Allt kan hända i trav, hästen kan vara sjuk eller galoppera. Med det sagt och med tanke på att den är MEGA-favorit är Clear Sign extremt spelvärd idag. Har en nivå klart över resten av fältet (undantaget Nahar såklart).
Genomgående starka favoriter i övrigt den här omgången, har svårt att se topputdelning även om Nahar skulle torska faktiskt.
2014-07-24, 10:54 | #3 |
Nahar har inte fungerat särskilt bra i år, och att den har mer än 85% på sig känns som att det är läge att syna.
Har inte kikat så mycket än, men i V64-2 skall man se upp med Speedy Yoyo som kollektivet inte alls verkar gilla. I V64-3 återfinns Munter med Jan Norberg i vagnen, känns som en roligt streck. Sunday Morning i V64-4 behöver en hel del tur härifrån, men har man råd med ett streck till tycker jag att man skall fundera på den ändå. Det är en i grunden ganska bra häst. I sista avdelningen har Todays Shutgun 40m tillgodo på Google Håleryd, och det vete sjutton om inte det räcker till för att vinna. Ser ut som att ett lås på de bägge kan räcka långt.
2014-07-24, 12:53 | #4 |
Ett riktigt långskott om Google Håleryd kommer bort är Willmore Trot som jag vill minnas inledde karriären riktigt lovande och har nu ett lopp i kroppen efter riktigt lång frånvaro. Behöver säkert fler lopp för att vara på topp, men vid gardering så kan han vara rolig att ha med. 5% i skrivande stund känns prisvärt.
Min namne Greenstar får nog svårt idag då formen verkar oklar (i normal form har han bra chans att speeda ner dessa) och då startsnabbe Lexington Ås dessutom har dragit toppspår så tror jag att den leder runt om på en snabb Öviksoval. Lycka till med liren! |
|
2014-07-24, 13:22 | #5 |
Ser väl ut som att Nahar har en ganska lämplig uppgift, och blir spik, oavsett om det blir en flerkupong eller ej.
Omgåengens roliga spik kommer dock i sista avdelningen för mig, Digital Archive, som mest troligt är fältets bästa häst sett till grundkapacitet, och en av de hästar som Tarzan hade väldigt höga tankar om inför fjolårssäsongen. Mött väldigt tuffa gäng hela fjolåret, men inte riktigt fått till det, och nu med två lopp i kroppen hos Robban, där han känns lysande i träningen så är det nog dags för första segern i nya regin. Barfota runt om och tror även att det vankas ngn huvudlagsförändring inför kvällen. Spik! I övrigt lutar jag åt ett lås på Oleander och Miss Elaza i avd 5, där den sistnämnda borde kunna få smyga med in i det sista här, och nyttja sin härliga speed. Dessutom upplagt för viss körning i det loppet. Space Photo avd.2 har sett fin ut i sina segrar, men även här tycker jag Robban har en spännande häst i Mockingbird Face. Lås. Har svårt att se Ängskalla förlora avd 3 om den gör om senaste loppet. Radar upp jämna fina prestationer och på en flerkupong så ser jag ingen anledning till att gardera. Avd 4. Birmingham är såklart bästa hästen, men den har inte varit helt att lita på, och här vill jag nog syna den, 2,3,7,9,10,11,12,14,15 får följa med. Kör hårt och lycka till alla! |
|
2014-07-24, 13:36 | #6 |
Blir att kryssa för V6.
1: 2 2: 4 3: 2,11 4: 2,5,6,7,10,11,13,15 5: 11 6: 2,4,5,9,12 Är ej säker på att mitt spik i avd:5 Miss Elaza vinner från bakspår på kort men är inne på att hon rundar de andra och vinner. Birmingham borde vinna om han inte tar till galopp.. |
|
2014-07-24, 13:41 | #7 |
Ser ut att bli en favoritbetonad omgång ikväll, så det blir att köra både en fleris och ett vanligt system.
|
|
2014-07-24, 13:48 | #8 |
|
|
2014-07-24, 14:56 | #9 |
Här kommer en rysardd......... 8 mot 6.........
|
|
2014-07-24, 14:58 | #10 |
Inte så ryslig, SS har den. Sorry.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2) |
|
2014-07-24, 15:24 | #11 |
Jaha Hugo Palema. 3 minuter till start. Hoppas du gör ett bra lopp och är fortsatt frisk och hel efter detta. Om du inte klarar att tävla utan att återfå gamla skadan så får du bli en älskad ridhäst hos någon.
|
|
2014-07-24, 15:35 | #12 |
Missade loppet... Hur gick det? Ser att hon inte kom på plats i alla fall..
|
|
2014-07-24, 15:36 | #13 |
|
|
2014-07-24, 15:41 | #14 | |
Citat:
Saknar speed men kanske kan komma om han får starta på, vilket han aldrig fått göra pga skada. Senast redigerad av Helge den 2014-07-24 klockan 15:55. |
||
|