Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-23, 16:44   #121

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
En till med ☼sting? Den andra är jag, tror jag avlider snart...

Ta en kall.

Och hur j-la varmt är det inte idag......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-23, 16:50   #122

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7924
Standard

Olidligt. Känns som att det kommer bli en av de bättre somrarna på länge. Jag har gjort 2 saker under semestern som börjar kännas rätt onödiga. Har beställt en resa till Turkiet och städat ut bastun. Använt den som förråd ett par år. Yippi vad jag längtar till både Turkiet och bastun,men blir väl höst någon gång även i år. Bara att njuta och lapa i sig värme så länge det går. En stor fördel är ju såklart att man blir törstig
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-23, 16:53   #123

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Olidligt. Känns som att det kommer bli en av de bättre somrarna på länge. Jag har gjort 2 saker under semestern som börjar kännas rätt onödiga. Har beställt en resa till Turkiet och städat ut bastun. Använt den som förråd ett par år. Yippi vad jag längtar till både Turkiet och bastun,men blir väl höst någon gång även i år. Bara att njuta och lapa i sig värme så länge det går. En stor fördel är ju såklart att man blir törstig
asg

Fan vad bra allt går för dig gubben

Japp, öl i mängder får det bli så man däckar i kväll, annars går det aldrig att sova.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td