Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-22, 20:01   #61

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58364
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Det finns väldigt lite som påminner Anton om Matteus eller viceversa. Båda har dock varit föredömen på att ligga i och gräva fram info. Så mycket mer ska nog inte begäras. Att de inte levererar vinnare i parti och minut ser jag inte som deras uppgift, utan att vaska fram mest möjliga information. Ibland missas saker vilket är naturligt.

Lanseras inte Matteus snarare som "flygande reporter" av ATGlive ikväll än spelexpert?

Det finns dessutom ingen fara i att dåliga tips ges, då allt ansvar ligger på spelaren själv. Den person som litar blint på att andra ska skapa avkastning på dennes spelkassa tror jag hamnat fel...

För mig har Matteus alltid varit en favorit. Han gör ett helgjutet jobb och har dessutom glimten i ögat. Långt trevligare intryck än vad ett koppel andra snustorra gubbar har att erbjuda mig i ATG-"rutan"...

Idag ska det bli skoj att se hur 4 Defi`s Victory står sig i "högsta klassen"...
Jag sa inte att han var dålig (även om jag tycker en sådan som Borgås ligger klasser före) utan att man tappar förtroende när samma person dag efter dag far runt i hela norden och agerar stallbacksexpert. Då har man rimligen dåliga förutsättningar att komma förberedd för sitt uppdrag. Det samma hade gällt om det t ex varit en fotbollskommentator som skulle referera matcher minst 6 dagar i veckan.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 20:02   #62

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 315
Standard

Prövat en V4.

1,4,6
1,4,5,7,10,12,14,15
4,9,10,12
Tiger Woods As
JonathanH87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 20:05   #63

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Vinner Manhattan över Friction och BWL... så kan man lugnt påstå att form slår klass!

... eller att jag tappar tron på ett par individer!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 20:08   #64

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Mjo, och med tanke på, det tyckte jag att den gjorde det ganska bra senast och borde va klart vassare nu med ett lopp i kroppen. men visst, det är mycket möjligt att den behöver flera lopp för att hitta storformen igen.....
så jävla fel.....
du hade klart för dig Andy
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 20:09   #65

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Då klev man av, Disco hade passat.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 20:09   #66
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Synd att man sprack på spiken i första..
Hade med tom raider på 4 hästar.
Nu lär den bli mega favorit nästa start ............
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 20:13   #67

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Borgås måste svälja innan han säger något
Gammal 2014-07-22, 20:18   #68

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag sa inte att han var dålig (även om jag tycker en sådan som Borgås ligger klasser före) utan att man tappar förtroende när samma person dag efter dag far runt i hela norden och agerar stallbacksexpert. Då har man rimligen dåliga förutsättningar att komma förberedd för sitt uppdrag. Det samma hade gällt om det t ex varit en fotbollskommentator som skulle referera matcher minst 6 dagar i veckan.
Håller inte med... killen sover, äter och skiter trav, dvs har tankarna påkopplade ständigt. Kunskap bygger man på efterhand och sen kan du inte mer än förhöra dig om vad personer bakom de olika hästarna har att komma med för dagen...

... sen förstår jag vad du menar, men min övertygelse är att både Anton och nu Matteus inte döljer vad BANANS egen expert går ut med. Om sedan Borgås är en bättre tippare och har större känsla för att sätta in hästar i ett lopp, så har du kanske rätt. Då får ATG vara villiga att öppna plånkan för Herr Borgås oftare...

Hur häftig var inte segern med Tom Raider? En gammal goding som "återuppstått" härmed måste jag säga. Häftigt och en av mina favoriter faktiskt!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 20:21   #69

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Tom Raider, var hittade man den? Det där va ju sparloppet, åhh idiot!!!

Jaja, ser att Putte64 går bananas på twitter, go get them boy!!
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 20:26   #70

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg

Ja, jäklar! Putte far fram som en stormvind överallt nu

wroooooooooooooom

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 20:27   #71

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58364
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Håller inte med... killen sover, äter och skiter trav, dvs har tankarna påkopplade ständigt. Kunskap bygger man på efterhand och sen kan du inte mer än förhöra dig om vad personer bakom de olika hästarna har att komma med för dagen...

... sen förstår jag vad du menar, men min övertygelse är att både Anton och nu Matteus inte döljer vad BANANS egen expert går ut med. Om sedan Borgås är en bättre tippare och har större känsla för att sätta in hästar i ett lopp, så har du kanske rätt. Då får ATG vara villiga att öppna plånkan för Herr Borgås oftare...

Hur häftig var inte segern med Tom Raider? En gammal goding som "återuppstått" härmed måste jag säga. Häftigt och en av mina favoriter faktiskt!
Det stora problemet med dessa experter som far runt och jobbar varje dag är väl just att dom omöjligt hinner läsa in sig på loppen ordentligt. Är man inte ordentligt påläst innan man börjar sitt stallbacksjobb är det därmed också stor risk att man missar att ställa de rätta frågorna om alla hästar som startar och som man ska leverera information om.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1), Ante30 (+1), putte64 (+100)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 20:28   #72

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Det roliga är att jag sett många av supertipparna.
Han var rejäl på söder, en av de bättre.
Men du kan inte följa travet dygnet runt om du jobbar dygnet runt.
Är tveksam...

Citat:

Gammal 2014-07-22, 20:28   #73

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 315
Standard

Citat:

Både jag och nej! Visserligen alltid lätt att vara klok i efterhand. Men tror många som började måla har tagit alla till en början. Finns ju ingen häst med form i loppet egentligen och flera hästar som behövde lopp. Var ju ett billigt lopp att "helgardera" men som sagt. Alltid lätt att vara efterklok.
JonathanH87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 20:34   #74

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Blir trött på vissa saker.
Nu drar jag snart 7 månader igen.
Har varit lite mesig i år, bara två resor hittills, men jag gick på kryckor i tre månader.
Har ägnat dagen till att diskutera me Gunilla, som varit i Indien 9 ggr.
Kanske kan vi ses ett par veckor i Indien, men mina planer är mer Kambodja och Vietnam.
Prylen är att jag drar, satte några femmor på stranden i Indien senast.

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja, jäklar! Putte far fram som en stormvind överallt nu

wroooooooooooooom

Gammal 2014-07-22, 20:38   #75

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 102
Standard

Undra om Västerbo loveboat går i bike ??
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td