Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-21, 21:22   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

v64 Eskilstuna

Nu kör vi...
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-21, 21:30   #2

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Älskar hur du alltid börjar med "Nu kör vi" och så några smileysar.

BWL Champion en ganska bra häst, nu med Erik och möter avdankade stjärnor som inte vill springa en meter längre, kan vara en bra spik. Manhattan Sassy emot, såg fin ut senast.

Wannacmyguns jätteintressant till låg procent i V64-2 nu, även om Highspeed Call är bra!

Tiger Woods As lämnas troligtvis ensam på DD, en stjärna är vad den är! Värsta motståndare är 2, 3, 7, 8, Charrua Forlan har för dåligt spår, 2 och 8 kommer köra mot varandra och det bäddar för Tiger eller Västerbo, tror Tiger är bäst!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-21, 21:39   #3

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Älskar hur du alltid börjar med "Nu kör vi" och så några smileysar.

BWL Champion en ganska bra häst, nu med Erik och möter avdankade stjärnor som inte vill springa en meter längre, kan vara en bra spik. Manhattan Sassy emot, såg fin ut senast.

Wannacmyguns jätteintressant till låg procent i V64-2 nu, även om Highspeed Call är bra!

Tiger Woods As lämnas troligtvis ensam på DD, en stjärna är vad den är! Värsta motståndare är 2, 3, 7, 8, Charrua Forlan har för dåligt spår, 2 och 8 kommer köra mot varandra och det bäddar för Tiger eller Västerbo, tror Tiger är bäst!
tänkte spika highspeed call och bwl ...har kännsla att västerbo vinner imor..Vågar man chansspika global eller increased eller ta båda två eller ta nån till, vad tycker du om joy ribb chans samt om vår favorit häst la marc
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-21, 21:53   #4

AndyMarts avatar

Standard

Dubbla med Wannacmyguns, tror den kan vara äckligt bra imorgon!

Increased Workload är en bra spik.

Joy Ribb får många att runda men med rätt lopp kan den vinna.

Tror Harvey/Trixarn vinner DD-1 men där bakom räknas Satisfied!

Senast redigerad av AndyMart den 2014-07-21 klockan 21:55.
Gammal 2014-07-21, 23:52   #5

AndyMarts avatar

Standard

Eller ser nu att V64-2 går över 1640 m, rätt att spika Highspeed Call då!
Gammal 2014-07-22, 03:18   #6

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Håller med om att Highspeed Call är spik, den har optimala förutsättningar med kanonspår, ljummet motstånd varav de värsta emot fick bakspår och rätt distans. Därtill en travsäker häst som sällan har en dålig dag. Straffspark!

I första känns det ganska låst på 4,7. GO är snabb ut och fick ett snällt lopp i comebacken och klättrade i ryggar. Kört nog för spets och vinst nu! Ludde kan väl få för sig att trycka sig till spets också och om det blir svar eller om Ludde får kostsam ledning kan nästan vem som helst vinna. Men fördel Increased Workload då som väl har klart bäst form för dagen.

4,6,7 måste vara helstängt i tredje. Manhattan Sassy har väl kunnande för att vinna, men måste då ha fullständigt optimal löpning samtidigt som det strular lite för de andra. Han skulle kunna ha okej chans om Persson kör järnet hela vägen (för den håller spets om man vill), men den taktiken tror jag är mycket främmande för honom.

Fjärde är VIDÖPPET! Ser ingen chanslös häst och har problem med rakningen vid första anblicken...

Fördel Trixarn i femte som har hysterisk form på ålderns höst. Spets och slut senaste två och idel kanonprestationer i raden! Spetsgaranti här som jag ser det. Bakom där i första hand Britt Palema och i andra hand 4,9,10,11,12 som också kan vinna loppet. Men spik eller åtminstone utgång på Trixarn!

Sista har jag lite svårt att bena ut, även om man vid första ögonkastet fastnar ganska hårt för Björn på Boys Going In. Ett riktigt kanonfält och endast två chanslösa som jag ser (4,5). Någon som är bättre påläst på de utländska gästerna får gärna lägga ut texten om dem här.

Funderar på att lägga ett ganska tidigt spel imorrn och ta semester semester fram till sändning, i så fall blir det något sånt här:
1,2,4,5,6,7
5
4,6,7
Alla
1
1,2,3,4,7,8,9,10
Rankreducering 9-23

Godnatt för mig

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Flickepojken (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 08:47   #7

MickeBadkarstravs avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 253
Standard

Formkurvorna finns här

Här hittar ni ranking och formkurvor för etuna, funkar bra i mobilen:
badkarstrav.se/eskilstuna

Hoppas vi ses där !

Micke på badkarstrav.se
MickeBadkarstrav är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 10:35   #8

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Har gjort 2 chanslappar..

avd1. 7 Baccuda River
avd2. 7 Wanna.....
avd3. 7 Friction
avd4. 1-3-4-6-11-12-14-15
avd5. 4-10
avd6. 2-4-8
= 50 kr

avd1. 7 Baccuda River
avd2. 7 Wanna......
avd3. 3-7
avd4. 1-2-3-4-8-10-11-12
avd5. 10
avd6. 2-4-8
= 50 kr
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 10:39   #9

Sharp$: 1961
Standard

Bidrar med "S La Marc" går ner i klass nu och har form dryga 4% tack! :-)
Drog hårt i spets sist och var på linje med 1 & 2 an, får sitta still till upploppet i dag.

Village S i 4e har gått väldigt bra det sista, + på kusk i dag, borde vara favo!

::

Senast redigerad av qwerta den 2014-07-22 klockan 10:42.
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 10:44   #10

AndyMarts avatar

Standard

Håller med dig i de mesta Stekel, speciellt när det gäller fjärde loppet. De bästa hästarna har sämsta spåren och 1;an riskerar att bli fast, vilket gör att det kan smälla till rejält. 7, 10, 12 är tre bra hästar som måste med om man inte har råd att ta alla.

Sen tror jag dock inte Fredrik Persson släpper med MS idag, han var inte särskilt nöjd med andraplatsen senast bakom Allaballakaitoz, ville vinna det. Hästen har bra form och måste med om man inte spikar mot.

Trixarn håller jag inte helt med om att man kan spika, fick gå två tuffa lopp samma dag senast och nu är distansen dessutom 500 m längre, kan bli seg till slut. Så som Harvey såg ut senast tror jag inte Lennartsson tar upp heller och kan då bli jobbigt för Trixarn, speciellt om Harvey går bfro. Kan bädda för Brittan eller någon bakspårshäst.

Sen i sista tror jag Tiger Woods As krossar allt, även om Biys Going In blir enormt kuskförstärkt. Ludde kommer väl sända fram Archangel direkt och jag kan inte tänka mig att Björn släpper = båda rökta. Där bakom står det mellan några hästar men jag tror Tiger Woods As får loppet och bara vinner.

Slog senast Rue Du Bac i sitt andra lopp för året i Rom efter en tuff resa, imponerade rejält. Gången innan, i årsdebuten, galopperade den bort sig som favorit i Oslo mot bl.a. Corky. 17 % just nu är mumma, iallafall DD-spik för min del.

10 Viking Va Bene är en av Norges absolut bästa fyraåringar.
Stekel (+10)
Gammal 2014-07-22, 10:52   #11

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37834
Standard

Highspeed Call, Harvey Tornado och Archangel Am. Nu reser jag bort några dagar och hälsar på min dotter och hennes snubbe. Lycka till med spelen!
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 11:52   #12

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 315
Standard

Oj herregud vad glad och arg jag blev på samma gång när jag såg startlistorna. Så många följehästar med usla spår. Kommer bli dyrt ikväll!

Spontant måste ju Highspeed Call vinna, löjligt mycket streckad i dagsläget dock. Samma borde väl gälla Increase Workload i första?`

BWL Champion brukar gå bra efter vila och Erik upp. Men mja? Orkar Manhattan Sassy med från rygg ledaren? Hur skall man behandla Friction och Global Investment?

Glöm för guds skull inte Matrix Revolution, Satisfied La Marc och Uroy. Körning där så är det tack och god natt. Eller?

Spontant spelar jag iaf.
V64-1 1
V64-2 5
V64-3 1,4,6,7 (Kanske spik BWL beroende på info.)
V64-4 ALLA
V64-5 1,3,4,9,10,12
V64-6 Boys Going In(Om inte med 9,7,8,3 i den ordningen efter plånkan)
JonathanH87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 12:10   #13

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 315
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Sen i sista tror jag Tiger Woods As krossar allt, även om Biys Going In blir enormt kuskförstärkt. Ludde kommer väl sända fram Archangel direkt och jag kan inte tänka mig att Björn släpper = båda rökta. Där bakom står det mellan några hästar men jag tror Tiger Woods As får loppet och bara vinner.
10 Viking Va Bene är en av Norges absolut bästa fyraåringar.
Där har vi det absolut viktigaste! Får Boys Going In sitta ifred om så bara för en liten stund blir den svår att plocka ner. Vi vet ju dock vad Ludde brukar hitta på. Ett ställningstagande eller chansning men vet man vad som sker där har du löst loppet.
JonathanH87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 12:22   #14

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JonathanH87 Visa inlägg
Där har vi det absolut viktigaste! Får Boys Going In sitta ifred om så bara för en liten stund blir den svår att plocka ner. Vi vet ju dock vad Ludde brukar hitta på. Ett ställningstagande eller chansning men vet man vad som sker där har du löst loppet.
Större chans att Ludde kör stenhårt med en kanon som Archangel än att han inte gör det, och sen tycker jag inte BGI är tillräckligt bra för att stå till mål med hård press hela vägen, för han kommer inte få sitta i fred. Tror TWA är bäst i fältet och slår 2;an även om Luddes gör bort sig.
Gammal 2014-07-22, 12:49   #15

Stekels avatar

Sharp$: 26732
Standard

Tror inte man ska överskatta scenariot att Ludde och Björn kör livet ur varandra. Om man nu tror hårt på att Ludde kör felfritt och sänder fram tidigt är det ju bättre att spika den, för det finns ju inte otänkbart att Björn sansar sig och släpper direkt i såna fall.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td