Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-26, 00:03   #76

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7924
Standard

tycker du har rätt. Har lusen som A häst på tidiga men inte ett dugg intressant på det riktiga. Stort jävla shaaaas även om det står gratisspets i programmet. NNNNNUUU. KKörrr vi. När startar skitet. Jag är laddad som fan.. Va är klockan. Kanske inte ens nära hahha. Skitsamma en mordvinnare är en mordvinnare o inte heter der Tresor i förnamn. Lågter gay. Inte OK.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 00:09   #77

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Tycker mig ha en klockren spik i morgon, det måste ju vara klart på Titan Tabac?! Borde kunna rekordsänka massor. Blir mycket svår att fånga in. Staffan vinner ca 20-30 % av sina få lopp han kör. Han känner hästen väl, lutar klart åt spik om han håller sig under 15%.
Bästa draget måste ju vara Deal or no deal, hur kan alla ha missat den? Den gick med skor senast och var kanonfin. 9% nu - tackar!!!
Grymt intressant omgång, känns som de flesta av mina ideer är glömda, antingen får jag 2 rätt eller så blir det deglossning.
Såklart har du rätt bara för att jag är gnagare om inte annnat. Alla vet att titanen regerar i morgton om inte Tobbe träffar starten o avgör efter 50 m haha. Helstängt på 1,11,12.
Deal or no deal spikade jag sist. Var gratis. Given i A även nu men respekt för 2an
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 00:11   #78

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 581
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hur ska man ranka JOPs kallblod?
Läste just en intervju med honom där han inte rankar dom själv utan säger att dom alla är vinnarkandisater och ska streckas då dom är lika bra som Robbans. Sen tyckte han även pondus komma med tidigt och möjligtvis Titanen. Krusen var han osäker på då formen var diffus. Så ta med alla hans. Själv tror jag Tobbe-tokhet sätter järvsögutten som var moralisk segrare sist och tom hade vunnit om inte J-O suttit på pisken!
enaldi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 01:41   #79

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 35
Standard

Ville bara bjuda på några väldigt för höga vinnarodds från bet365 på dagens v7. Ni får nog skynda innan dem sänker oddsen.

V75 - 4. Inez fri 8.00 i odds.
V75 - 5. Favoriten Bro Viking 4.00 i odds.
V75 - 7. Min spik för dagen Caramella B.F. Oddset är absurt högt 5.50.

Skynda fynda! Räcker att en av dessa sitter så är jag plus i plånkan men kommer banka in rejält på Ohlsson i sista! Lycka till!
bajenkillen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 02:34   #80

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8333

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Oddsen är inte väldigt höga.
Jag säger inget om de vinner eller inte utan bara om de är spelvärda eller inte.
8 ggr på Inez Fri är ett rejält underodds, oavsett om hon vinner eller inte.

Citat:
Ursprungligen postat av bajenkillen Visa inlägg
Ville bara bjuda på några väldigt för höga vinnarodds från bet365 på dagens v7. Ni får nog skynda innan dem sänker oddsen.

V75 - 4. Inez fri 8.00 i odds.
V75 - 5. Favoriten Bro Viking 4.00 i odds.
V75 - 7. Min spik för dagen Caramella B.F. Oddset är absurt högt 5.50.

Skynda fynda! Räcker att en av dessa sitter så är jag plus i plånkan men kommer banka in rejält på Ohlsson i sista! Lycka till!
Gammal 2014-07-26, 08:12   #81

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 784
Standard

Inga blyga spikar

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-07-26
Bana: Bollnäs
Spelform: V75, omg. 37

Avd Ordinarie hästar
1 9 Sugar Neo
2 1, 2, 7, 12, 15
3 1, 2
4 1, 2, 4, 5, 6, 9, 11, 12
5 11 Järvsögutten
6 1, 3, 5, 8, 10
7 4 Narold Vox

Vadet gäller startnummer

400 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 200,00 kr
barkman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 08:37   #82

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2595
Standard

Dagens spikar blir Standout och Tresor. Låser gör jag på Roxie Lavec/Hanky. LLLYCKA TILL!
Gammal 2014-07-26, 09:05   #83

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Nyss struken nr 6 lisa C.D. i avd II
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 09:06   #84

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13311
Standard

V75
1. 1,2,8,9
2. 11
3. 1,2,3,4
4. 4,8,10
5. 1,10
6. 3
7. 2,4,5,8,9,10

288kr

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 09:10   #85

Viroids avatar

Sharp$: 16080
Standard

Det ser öppet ut idag. Tänkte åka över snart, men tänkte först resonera lite om några kantbollar:

V75-1: Jag har jagat Xanthis Cornelis ganska länge. Från spår 12 över kort mot det här motståndet blir det inget streck på min lapp, men det kommer bli ett sympati-lir som vinnare. Tobbe kör med självförtroende just nu, och 0,52% betyder att han skulle vinna var 200:e start. Jag tycker 2% vore mer lämpligt.

V75-2: Stolopp = potential att skrälla. Många tipstjänster går emot 1 Spit for Spat. Spår 1 i volt vinner runt 20% av loppen, och det det dessutom är favoriten som står där vet jag inte hur de tänkt. Bella Donna och Global Ninja tycker jag annars är två skrällbud som spelarkåren glömt bort.

V75-3: 1-2-3-4 är streckade på många lappar. Jag har satt Montgomery Hill som A-häst och funderar nästan på att ta bort Kadett C.D. som rejält överstreckad. Han har mer än 50% på sig just nu, men har inte visat mycket de senaste två åren...

V75-4: Ett av vårens jaktobjekt, Primo Valentino, har nu blivit favorit på V75 med tre raka nollor i raden... Love You Silvio känns som ett roligt streck, och jag vill se värmningen på Heavy Infantry som är i sitt livs form.

V75-5: Öppet kallblodslopp. Jag tror man får ta rätt många här. Farmbaron, Svall Konrad, Juni Kongen och till och med Närbyjänta tycker jag man skall överväga utöver de betrodda.

V75-6: Mellby Vargtass kommer från ett riktigt formstall, har Örjan i vagnen och den tror jag man skall ha respekt för.

V75-7: Hemmahästen Narold Vox har siktats mot det här, och har fint läge. Se upp med den. Kommer från seger där han var bara bäst. Hade åtgärdats och vilat två månader före dess. Borde vara ännu bättre nu med det loppet i kroppen.

Senast redigerad av Viroid den 2014-07-26 klockan 09:12.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 10:01   #86

Viroids avatar

Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
och jag vill se värmningen på Heavy Infantry som är i sitt livs form.
Heavy Infantry är först på turordningen efter att Nadal Broline strukits. Spelvärdet på den skrällen torde därmed vara noll och intet då NB drog på sig en hel del streck innan den ströks.
Gammal 2014-07-26, 10:12   #87

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5400
Standard

Mycket intressant omgång.
Idéer och spikar.
Avd 1- 1 BBS Pelleshan, säkert bästa hästen men en kusk som inte vunnit på v75 på 13 år, måste garderas, här får 9 Sugar neo bli loppets drag , barfota och bra kusk, tror nämligen att Bergh(Schockwawe) eller T.P (Robis Salvation) kommer trycka på och det gynnar 9 Sugar Neo.
A 9 B 2,1,6,8
Avd 2 - 1 Spit for spat sårbar favorit(3 år, minst pengar) , här kommer ett bral och billigt lås 4 Bella Donna , 7 Fonzan Sund och 11 Deal or no deal.
Avd - 3 2 Kadett CD alltid betrodd och levererar inte som förr, tveklöst en storfavorit i fara( enda vinstchansen är om han får fuska bort ett halvt varv) 3 Montgomery hill tror jag får loppet bakom 1,2,4 och spurtar ner dem säkert före linjen, plockar med 8 Labero Broline oxå.
A 3 B 1,4,2,8
Avd 4 Öppet , ser hopplöst svårt ut helgarderar och kör två A hästar 1,6 som jag tror får gynnsamma lopp.
A 1,6 B övriga utan rank..
Avd 5 Kallblodslopp kommer alltid fel på dem, 8 Bro Viking är väl bättre på långt..,
Håller J-O Persson i handen och två formstarka från start.
A 11 B 1,12,6,13,5,10
Avd 6 Spik 5 Paying Guest - Bara bäst , spelar tvilling med 5 /10
Avd 7 Ett nytt lås 6 Jaguar Broline och 2 Tresor d Inverne
Lycka till
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 11:18   #88

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1886
Standard

Så här blev det...

1 2 3 9 (Garderar främst beroende på att Eskilsson "aldrig vinner")
1 2 9 12 (Global N startsnabb+Jorma och hamnar bra till direkt)
1 2 4 8 (Chansar bort M H...)
4 6 (bra lås, då motbuden 8 + 10 har sämre läge)
1 (Titan Tabac leder runt om...lär rekordsänka med någon sekund)
3 5 6 8 (Åge Hornline barfota, startsnabb, jänkarvagn, bra sist)
2 (Tresor D leder varje meter och Bergh har så mycket respekt att ingen idiottrycker)

Lycka till!

Senast redigerad av mijo14 den 2014-07-26 klockan 11:31.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 11:31   #89

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Fattar inte riktigt det här med att Bergh är favorit i sista. Jag begriper ju att det är spets som gäller, men på V75 har hann bara vunnit på kort distans, inte på medel och nu är det lång. Men "alla" bolag kör med Bergh som spik och så fel kan de väl inte ha...eller? Funderar själv på att spika 10 On Hold i loppet...
Gammal 2014-07-26, 11:45   #90

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Känslan säger att det är en mycket svår omgång idag. Många överstreckade...

Spiken: Bro Viking - har fått mer fart i benen och närmar sig sin absoluta toppform om han nu inte redan är där, Pondus hamnar på vingel till en början då han inte är specielt snabb från start. Berg kör fram tidigt och kanske kan överta även om inte det skulle gå vägen så tycker jag ändå att han har en vettig chans här. 32% är bra och jag spikar....

Draget. Mt Insider går rejält ner i klass och är Olle bara vaken så bör han sända iväg tidigt och krossar dem även från dödens...

Skrällar:

AVD1
Favoriten vinner om han håller spets men gör han det!?

Robis Salvation är kvick ut och kan ta sig förbi nr 1 som jag tror är snabbare när han har spår 4-7.. I spets körs man nog där.. Passa även Pampano som kändes stark senast när galoppen kom, inte omöjligt är det inte en procent är dock för lite..

avd2.
Ingen större Deal om draget vinner...

Vidöppet och många med chans men draget är Deal or no deal som utvecklas mer och mer i sin nya regi. Kan ta dem till slut igen...

avd3.
Tipsettan slipper göra grovjobbet nu, toppform!

Montgomery Hill är i toppslag och slipper troligen att göra jobbet själv nu. Tog ner Trucculent senast från dödens och kan likväl ta dessa också... 12%

avd6
Vidöppet men min bedövare kastar många lappar rätt ner i papperskorgen..

Svårt, många med chans. Bedövaren får en snäll resa, Chip dealer tar spets och släpper får luckan och tar dem alla till slut!?

avd7
Skönt att ha många till slut när miljonerna ska fördelas.

A Hanibal kan vara ett annat skrällbud med bra procent värde. Hästen är sällan chanslös är gedigen och med minsta fart kommer man med in i matchen 2%

Senast redigerad av Klanke den 2014-07-26 klockan 11:46.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td