Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-22, 20:22   #31

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Spår 12 kommer aldrig vara bästa spåret, Herr Sjöden.
Va ???
Menar du verkligen det ???
Snubben är efterbliven, och hans följare är idioter
Han kommer vinna allt när man börjar köra virtuella lopp, för då spelar det ingen roll vilken häst och kusk som är bra.
Heja nummer 5 !!!
putte64 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-22, 20:25   #32

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Va ???
Menar du verkligen det ???
Snubben är efterbliven, och hans följare är idioter
Han kommer vinna allt när man börjar köra virtuella lopp, för då spelar det ingen roll vilken häst och kusk som är bra.
Heja nummer 5 !!!
Hahahaha, du är en stjärna!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-23, 00:04   #33

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Spår 12 kommer aldrig vara bästa spåret, Herr Sjöden.
Fast när det kommer till lärlingslopp så vinner spår 12 mest, det är det han säger. Och i hans siffriga statistikvärld är det spår som vinner flest lopp det bästa.

Jens analyser är gratis. De är skrivna med utgångspunkt att ge en statistisk vinkling av vad som är bra spel och vad som är mindre bra spel. Ibland blir det naturligtvis fel, men förvånansvärt ofta blir det rätt. Förvånansvärt därför att han inte sällan går emot dussintals aktade och respekterade experter som lagt hundratals timmar att analysera loppen, och visar sig ha rätt.

Tipsen är gratis, eller rättare sagt, några sajter betalar Jens lite för att kunna publicera dem. Det är inte som en del speltjänster där man kan köpa tips för en hel månadslön, förväntas lämna in system för en årslön och under en månads intensivt spelande får man tillbaka en veckolön.

Jag tycker det är skitskoj att en 44-årig man som bor hemma hos sin mamma och pappa i centrala Kungsbacka kan närmast idiotförklara en hel kår av experter med en krönika där han berättar vad de gör för fel, och hur man skall tänka istället. Vecka efter vecka levererar Jens guldkorn att ta till sig som ingen annan visar vägen till.

Jag känner inte alls Jens, men jag ser framför mig en person inte helt olik karaktären Sheldon Cooper i Big Bang Theory som älskar travstatistik och att ha rätt, samt roar sig med serier precis som i TV-serien. I övrigt är världen inte så viktig för honom. (Och ja, han har fått det där med rens i sista avdelningen om bakfoten, han är bara en människa, inte gud fader).

Han är ett unikum som vi borde vara rädda om.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-23, 06:41   #34

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8377
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Fast när det kommer till lärlingslopp så vinner spår 12 mest, det är det han säger. Och i hans siffriga statistikvärld är det spår som vinner flest lopp det bästa.

Jens analyser är gratis. De är skrivna med utgångspunkt att ge en statistisk vinkling av vad som är bra spel och vad som är mindre bra spel. Ibland blir det naturligtvis fel, men förvånansvärt ofta blir det rätt. Förvånansvärt därför att han inte sällan går emot dussintals aktade och respekterade experter som lagt hundratals timmar att analysera loppen, och visar sig ha rätt.

Tipsen är gratis, eller rättare sagt, några sajter betalar Jens lite för att kunna publicera dem. Det är inte som en del speltjänster där man kan köpa tips för en hel månadslön, förväntas lämna in system för en årslön och under en månads intensivt spelande får man tillbaka en veckolön.

Jag tycker det är skitskoj att en 44-årig man som bor hemma hos sin mamma och pappa i centrala Kungsbacka kan närmast idiotförklara en hel kår av experter med en krönika där han berättar vad de gör för fel, och hur man skall tänka istället. Vecka efter vecka levererar Jens guldkorn att ta till sig som ingen annan visar vägen till.

Jag känner inte alls Jens, men jag ser framför mig en person inte helt olik karaktären Sheldon Cooper i Big Bang Theory som älskar travstatistik och att ha rätt, samt roar sig med serier precis som i TV-serien. I övrigt är världen inte så viktig för honom. (Och ja, han har fått det där med rens i sista avdelningen om bakfoten, han är bara en människa, inte gud fader).

Han är ett unikum som vi borde vara rädda om.
Det är en jävla skillnad på att ha spår 12 i ett lärlingslopp över 2140a och i ett guldlopp över 1640a. Han lovordar inte spår 12 som bästa spåret som AndyMart verkar ha fått för sig utan i specifika lopp då statistiken talar för det.

Jag tycker detta inlägg är helt spot on! Det är precis samma bild som jag fått av herr Sjöden (Sheldon-liknelsen) och jag kan använda hans tips till mångfalt mer nytta än TTs eller Snokens rank.

Vi har några här på forumet som är grymma på att analysera hästarna och löpningsförloppet, t.ex. NiklasJ. Vi har Helge som har väldigt bra koll på media med intressanta värmningar och taktik-analyser från tränare/kusk. Och så har vi Sjödén med statistiken. Det är sjukt egentligen vilken extrem fördel vi har genom detta forum att analysera en V75-omgång gentemot Berra som sitter vid ombudet och får förlita sig på det som ombudet sätter upp på väggen i tipsväg och de så kallade experterna på tv.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td