![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#121 |
![]()
Som vanligt får vi spelare inte veta något av vissa stall i förväg...skandal!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#122 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#123 |
![]() Ja, lite skumt spelat var det - men, men vi har alla olika spelstilar! Men, jag hade allt spikat om jag trott på den så mycket!
![]() ![]() |
![]() |
#124 |
![]()
Det brann för Uffe helt enkelt. Kan Ha hade väl mest krafter kvar av de 3 som körde mest. Gynnade ju spiken iaf men oddset var ju högst tveksamt för en 5e-handare.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#125 |
![]()
Det missade jag. Sådant informerar ju aldrig Walmann om i de vanliga intervjuerna. Haugstad och jänkarbike ffg innebär vinst minst varannan gång oavsett odds och häst om man summerar hans år nere i söder. Han skrev om det (j vagnseffekten) i någon av sina bloggar på spelvärde.se
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#126 | |
![]() Citat:
Hörde på Liven under kvällen och när de skulle presentera, från banan, vilka som skulle gå med jänkarbike och dylikt så kör de något oväsentligt dravel, som vanligt!!!
![]() ![]() |
![]() |
#127 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#128 |
![]()
jänkar bike eller inte . som loppet blev kört vinner carelin med diligens efter
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#129 |
![]()
Ja, noterade också med besvikelse att när baninfon om vilka som skulle gå med jänkarvagnar började presenteras så tog livenissarna bort banljudet för att babbla om sina egna tips. Sen kom aldrig den infon ut i atg live (vad jag kunnat höra).
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#130 |
![]()
Men det är ny vagn på på Diamond River ser jag i provstarten. Kollade precis snabbt de senaste loppen i arkivet och då har inte jänkarbiken suttit på.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#131 |
![]()
En fråga: Var det 4 Centerline, som Bergharn snackade upp i hennes seger/segerintervju..? Då lät det något i stil med: Ska ner till Axevalla och visa hur bra min är mot alla uppsnackade hästar...
Funderade på detta när jag var till Pizzerian/Livebutiken och spikade på DD... Fast osäker är jag... ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#132 |
![]()
Tvilling 1-3. Får hoppas att Jansson kommer ner i rygg på Luddes.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#133 | |
![]() Citat:
![]() Men så skrev han detta nyss. ![]() Senast redigerad av Helge den 2014-07-18 klockan 21:19. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#134 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|