Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-18, 20:09   #76

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Läst på en massa nu men saknar totalt ideer så avstår spel

Megafavoriten i avd 1, Lindys Jersey Boy, har ju totalt tappat spelvärde idag. Senast var det tvärtom. Fick då loppet kört i halsen så vet inte varför spelarna tycker chansen ska vara så gigantiskt mycket större idag än då.

Anders Svanstedt lämnar nästan klart på 2an i avd 2 till en betaltjänst, men spår 2 i voltstart känns för lurigt för att köpa det och spika.

Remember My Name har efter lopp 3 blivit gigantisk favorit i avd 3. Det är rätt men värdet i att spika den är ju lika med noll när den har hälften av alla insatserna.

4140 m nytt för nästan alla i avd 4. Svårt att gissa men är nog inte fel att kolla kuskarna lite extra. Bränner man av en speed första varvet när det ska köras 4 varv brukar bensinen vara slut i god tid. Bergh storfavorit vilket är svårt att köpa om man kollar senaste loppen i alla fall.

Dakota Chip var ett jätteskrik hos de stora betaltjänsterna senast. Idag nämner i alla fall inte den ena (ss) den ens i tipsen trots att det väl blir jänkarvagn nu. Dom öste ju superlativer över den inför sprintermästaren. Kanske testar ett litet dd spel med den då spelvärdet är högt idag.

Ludde klar favorit i avslutningen. Jag vill nog se den ett par gånger till för att spika eller lägga större insatser på den som favorit.

Nä, lutar mig tillbaka och njuter av de fina loppen men ligger lågt med spelen i kväll.
Du är för skön Olle. Hittar alltid anledningar till att avstå spel. Ibland slänger du in nån 20:a hit eller dit efter mastodontlika analyser, som du vänligen delger oss. Du ger avslag på allt vad favoriter heter, för vinner en av dessa är ju spelvärdet borta, så spik är uteslutet. Remember My Name är till exempel inte ens störst favorit i omgången, ju...

På streckspelen tror jag det är korkat att avstå spel bara för att "idag känner jag för att spika en favorit"... Det är att göra det för svårt för sig.

Sett till analysen ovan hade du legat bra till nu med omgångens största favorit borta och spik på Anders efter klartecken på SS... nåt du genomgående under senaste åren gillat att rygga!

Vart vill jag komma? Jo:

1. Du sitter på idéer, men vägrar i princip att lira...då kan man ej vinna.
2. Vill tacka för att du delger intervjuer ifrån SS. Perfect Kronos har jag tyckt saknat skalle, men nu kom hästen med på V6 och dessutom på V3 på 3 streck!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-18, 20:11   #77

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Tvilling på 3-6 till 4 ggr i odds! All in!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-18, 20:11   #78

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

jag hoppas trusten kan spetsa
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-18, 20:13   #79

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 832
Standard

han køre næsten flemming ned
barner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-18, 20:14   #80

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38072
Standard

Nu dög det att vinna Peter ;-)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-18, 20:14   #81

Standard

såja peter, det gick ändå!
Gammal 2014-07-18, 20:15   #82

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1409
Standard

Wow snyggt kört PU!
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-18, 20:16   #83

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Man tror inte att det var samma hästar man såg i lopp 3 som nu i lopp 8.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-18, 20:17   #84

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38072
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
såja peter, det gick ändå!
Trav är knepigt. Lirar vinnare på den i heat 1, men där visade den inte mycket. Sedan vinner han heat 2 istället och det är en helt annan häst. Udo's Oiler nu! Får hoppas på fem rätt.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-18, 20:17   #85

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
varför ska man släppa till håkan k. ett lopp till i dödens kan väl bli för tufft

För att han var så fin och överlägsen i den första avdelningen - nu blev allt fel, med en otroligt förbättrad kuse i ledningen och även Peters som blev het i dödens och klart förbättrad...

Så inget att säga efter loppet, men före så såg jag det som det bästa för de andra...
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-18, 20:19   #86

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
För att han var så fin och överlägsen i den första avdelningen - nu blev allt fel, med en otroligt förbättrad kuse i ledningen och även Peters som blev het i dödens och klart förbättrad...

Så inget att säga efter loppet, men före så såg jag det som det bästa för de andra...
knepigt med heatlopp. Men det blev rätt för mig för en gång skull. åsg att peter inte körde en meter i första. chanspikade därför
Gammal 2014-07-18, 20:20   #87

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Trav är knepigt. Lirar vinnare på den i heat 1, men där visade den inte mycket. Sedan vinner han heat 2 istället och det är en helt annan häst. Udo's Oiler nu! Får hoppas på fem rätt.
djävulskt knepigt. Jag har spik på tricky track
Gammal 2014-07-18, 20:22   #88

Sharp$: 1145

Standard

Undrar vad man skall spela för tvilling i lopp 14...?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+1), Om_sommaren (+1)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-18, 20:23   #89

Standard

fleming är en kusk man kan reta ihjäl sig på. kör ju inte på hästarna o släpper till luckor lite här o där. hade inte fleming suttit bakom sensei i andra så hade håkan inte kommit ner iandra ytter
Gammal 2014-07-18, 20:27   #90

AndyMarts avatar

Sharp$: 7099

Standard

Hårt vinnarlir på dagens bästa spel Such A Feeling nu. Klirr i kassan om den vinner vilket jag verkligen tror den för. 4 gånger är sjukt bra.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td