Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-14, 22:01   #61

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

snygg dif och stekel.. grattis
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+2)
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-14, 22:07   #62
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1767
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Snyggt. Men segern i fotbollen var nästan makalös.
Störd match, är på landet och kollade på datorn, släppa in mål efter 10-15 sekunder, sedan vända till 3-1 och tappa igen till 3-3 och på nytt svara med 2 nya baljor, magiskt bra. Och sen logga in och kolla loppen och se att man sätter 2 system på det helvete så skönt efter oflytet i lördags då jag missade 7:an med liten marginal på båda lapparna. Nu plugga till i morgon
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-14, 22:10   #63

Standard

ja sa att du kommer sätta snart efter oflytet i lördags, själv fick 5 rätt.. vi tar dem imor igen, hoppas du har bra spik och drag till imor, ska också plugga nu..
Gammal 2014-07-14, 22:11   #64
DIF

Standard

Det är en rolig lunch v4 i morgon på Mantorp
Gammal 2014-07-14, 22:13   #65

Standard

spelar bara v64 imor, hinner ej v4 lunch.. fina lopp på v64 imor
Gammal 2014-07-14, 22:20   #66
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
spelar bara v64 imor, hinner ej v4 lunch.. fina lopp på v64 imor
Jag är på landet, ledig, har all tid i världen, lika bra att smida medan stålet glöder
Gammal 2014-07-14, 23:53   #67

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Själv är jag mest spänd på vad Plead Guilty (V64-3) kan uträtta idag!
Dom ska öva bilstart innan, banunderlaget kvittar, lopp i kroppen, tagit det väl, redo nu för 1.15.5, räcker långt här. Oöm för positioner, körs framåt. 6%!!! Kan behöva ytterligare ett lopp i kroppen säger tränaren i SS intervju. Kommer inte skrällvinsten idag, så ser vi upp nästa gång SS betalar inte för hästen, låser på 3 andra, trots intervjun. Tack för det!
Denna tränare har min nya favorit i sitt stall, Wellino Avenue och många fler finingar som gör det bra.

Jag får nog lov att lyfta på hatten för den här också. Hade den streckad på min preliminärlapp redan innan jag läste denna info, men det kan hända att jag böjt mig för kollektivstrecken och singlat Goops när det blev skarp lapp om det inte varit för detta inlägg

Keep up the good work, du är en av den handfull som levererar något intressant här emellanåt!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-15, 00:33   #68

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag får nog lov att lyfta på hatten för den här också. Hade den streckad på min preliminärlapp redan innan jag läste denna info, men det kan hända att jag böjt mig för kollektivstrecken och singlat Goops när det blev skarp lapp om det inte varit för detta inlägg

Keep up the good work, du är en av den handfull som levererar något intressant här emellanåt!

Det vill inte säga lite
Sen kan DU sluta vara så kaxig och leverera förhandstips
Vet du vad det är?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-15, 01:14   #69

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Det vill inte säga lite
Sen kan DU sluta vara så kaxig och leverera förhandstips
Vet du vad det är?
Hajar inte exakt vad du fiskar efter, men om jag skulle redogöra lite för min inställning till att skriva här då kanske:

Jag gillar att kunna hänga upp mina teorier på fakta om jag ska lägga fram några. Skrev en del långa förhandsanalyser tidigare då jag pluggade och hade mycket tid över till travet. Nu har jag oftast inte mer än max 30 minuter från att jag börjar att läsa startlistorna till att första start går och då går det inte att både få grepp om omgången för sig själv, jaga reda på allt underlag för att understödja ranken/systemet man lägger, och skriva ut det på ett lättläst sätt.

Idag gick det hela på 7 minuter tror jag. Jäkligt kort tid och normalt sett lägger jag inga system med såna tidsramar, men jag fick lite feeling idag när jag såg startlistorna och tyckte jag hade bra idéer i att fälla favoriten i första (som dock vann) och två bortglömda i DD-1. Utöver det verkade det var några lopp som gick att låsa på några få streck och ojämnt lopp på slutet som man kunde chansspika bästa ekipaget i.

Lyfte innan DD-starten fram de enda två skrällar i omgången jag hade feeling för och var jag tyckte spelvärdet låg, inte understött i texten av annat än det lilla om tränarbytet på den ena hästen. Blir nog ingen skillnad framöver, sporadiska korta inlägg tätt inpå start om vilka hästar det ser ut att finnas spelvärde i och några längre utläggningar om spelteori/spelvärde/money management som många verkar sakna grundkunskaper i.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-15, 01:50   #70

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Hajar inte exakt vad du fiskar efter, men om jag skulle redogöra lite för min inställning till att skriva här då kanske:

Jag gillar att kunna hänga upp mina teorier på fakta om jag ska lägga fram några. Skrev en del långa förhandsanalyser tidigare då jag pluggade och hade mycket tid över till travet. Nu har jag oftast inte mer än max 30 minuter från att jag börjar att läsa startlistorna till att första start går och då går det inte att både få grepp om omgången för sig själv, jaga reda på allt underlag för att understödja ranken/systemet man lägger, och skriva ut det på ett lättläst sätt.

Idag gick det hela på 7 minuter tror jag. Jäkligt kort tid och normalt sett lägger jag inga system med såna tidsramar, men jag fick lite feeling idag när jag såg startlistorna och tyckte jag hade bra idéer i att fälla favoriten i första (som dock vann) och två bortglömda i DD-1. Utöver det verkade det var några lopp som gick att låsa på några få streck och ojämnt lopp på slutet som man kunde chansspika bästa ekipaget i.

Lyfte innan DD-starten fram de enda två skrällar i omgången jag hade feeling för och var jag tyckte spelvärdet låg, inte understött i texten av annat än det lilla om tränarbytet på den ena hästen. Blir nog ingen skillnad framöver, sporadiska korta inlägg tätt inpå start om vilka hästar det ser ut att finnas spelvärde i och några längre utläggningar om spelteori/spelvärde/money management som många verkar sakna grundkunskaper i.

Ge allt det där innan så blir det bra,
Gammal 2014-07-15, 01:51   #71

Helges avatar

Standard

Citat:
Ge allt det där innan så blir det bra,

GRATTIS!