|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-07-17, 13:16 | #46 |
|
|
2014-07-17, 13:20 | #47 |
Banned
|
|
2014-07-17, 13:24 | #48 |
Det ser ut som jackpot på förhand. Tycker också det känns som ganska ihåliga lopp. Banan lär ju vara i kanonskick också. Under 10` på 7 är nog rätt troligt men man vet ju aldrig. Trav är trav. .
|
|
2014-07-17, 15:11 | #49 |
Nej |
|
2014-07-17, 18:01 | #50 |
Banned
|
|
2014-07-17, 18:23 | #51 | |
Citat:
För mig jättespik, lika klar som BBS S häromveckan från samma läge. Kommer troligen gardera guld, finns 3 som kan vinna. BG vinner väl sista när dom andra kört livet ur varandra? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+5) |
||
2014-07-17, 18:58 | #52 |
|
|
2014-07-17, 18:58 | #53 |
Jag kommer att välja två spikar av följande tre på mitt stora system. Vilka tycker ni är säkrast: Jeppas, Solvato eller Klöver All Over?
|
|
2014-07-17, 19:32 | #54 |
|
|
2014-07-17, 20:54 | #55 |
Your Highness, Jeppas och Goop i sista (långt upplopp och Ludde i spets) blir spikarna. I guld Solvato och Melanders två...
|
|
2014-07-17, 22:57 | #56 |
Har svårt att spika från bakspår, men på lördag kan jag tänka mig göra ett undantag för magic carpet ride. Hästen utstrålade fruktansvärd form i värmning sist och gick som ett spjut över upploppet. Här är upploppet långt o jag tror inte witasp släpper spets frivilligt. bäddar för bra tempo på grejerna.
för övrigt känns det givet att gardera jeppas. jag tror naglo är en kanon och där har vi inte sett botten än. En acriter i spets är inte lätt att plocka ner om han är islag. hade tydligen vart sjuk efter senast. race cobylands lopp på charlottenlund gör att han platsar på kupongen,han är en grym spurtare. avd 6 är öppet så det förslår. jc memory blev het i dödens sist bara att glömma. nu djupt ner i strecklistan från perfekt läge. han är snabb ut och hittar han rygg ledaren blir han livsfarlig med lucka.hästen har gått 12 tid förr |
|
2014-07-18, 01:56 | #57 | |
Citat:
Upp två klasser och bakspår. Given att försöka fälla då den blir överspelad. Sen kan det vara så att hästen är en ny stjärna, men denna gång ska den garderas! |
||
2014-07-18, 02:01 | #58 |
Näst senast var väl inget vidare? Ok visst bra tid, men ifrån sprungen av en 75oddsare över upploppet. Senast var väl inte heller något superlopp, borde kunnat plocka hem det loppet? Tror det är risk att hästen blir mosad om man svarar Unogaren...
|
|
2014-07-18, 03:31 | #59 |
Liten analys.
Avd1.) Ser ingen anledning att gardera Jeppas, på vad han visat tidigare. Att han just nu är streckad på "bara" 55% av insatserna får ses som lite av ett fynd, vidhåller detsamma även om det rör sig upp mot 60 innan spelstopp. Vid gardering så anser jag att det blir för mkt skrik runt Naglo och väljer istället att ranka Actriter som troligen sitter i spets relativt tidigt, före. Se även upp för Keeping Julia som helt bortglömd, gör sällan eller aldrig ett dåligt lopp, trist spår dock. Avd2.) Rare Wise As blir spik, kommer i fin form, och inga direkta negativa rapporter inför. Vankas dessutom körning här tycker jag, vilket ska gynna min spik. Avd3.)Viktigt att invänta skoinfo på Solvato, som väl får ses med god vinstchans om barfota, men jag vill gärna tro att OTP kan utmana om ledningen, sedan törs jag inte plocka bort Digital Ink, som ju bara måste börja fungera nu. Sista strecket till Porthos Amok som skulle gynnas vid hårt tempo. Avd4.)Poker Kronos måste ha toppchans om felfri, men är inte helt att lita på, och väl hårt streckad just nu, här garderar jag friskt och hoppas på skräll, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12....där nr 7 är mitt rysardrag i loppet, vid strykning av ngn av invändiga kan det ändras till ett lås på Poker Kronos samt Västerbo Arthur. Avd5.) Löser det sig bara från start så förlorar Your Highness inte detta, hon står för klassen i loppet, men med risk för strul så vill jag ändå gardera upp loppet...Global on Fire är tidig för mig, jätteduktig som 2.a på valla från liknande läge i slutet av Maj, och får fin resa härifrån, plockar även med 3,4,6,14,15...väljer även något motvilligt att plocka med nr 12 som jag egentligen tkr står lite väl tokigt på det, från sitt läge. Avd6.) 2,3,4,5,6,7,10,11, där jag tror mkt på U.P.W Sund, och kommer vikta större delen av dubbeln med denne. Tycker Robbans Chivas Boko såg väldigt läcker ut senast, och den blir farlig att plocka bort på lappen. Rysaren i loppet. Avd7.)Spik på Magiccarpetrider, som såg absolut lysande ut senast, och en häst jag väntat ett tag på nu. Som jag läser loppet sitter ludde tidigt i ledningen, medan Jörgen behöver ta initiativ relativt tidigt med Time Machine som är en riktig krigare och tål tuff körning..han kommer sätta upp tempot, och jag tror att min spik därefter bara visar sig bäst över det långa upploppet. System: 11 Jeppas Maxi 9 Rare wise as 2,3,5,7 Alla 12 1,3,4,6,13,14,15 2,3,4,5,6,7,10,11 9 Magiccarpetride 2688 rader/1344:- Såklart en chansning med 3st spikar från bakspår, men jag har en härlig feeling för dem alla, och ger det en chans, även rätt bana för att kunna plocka en del bakifrån med det långa upploppet, då min bedöming i sista är att det vankas körning efter en bit, och i första avdelning handlar det om en häst jag hade spikat även med 40m tillägg i detta lopp. :P Rare Wise As känns väl mest osäker av dem, både med tanke på lärlingsloppet, men även i övrigt, då jag har svårt att riktigt läsa detta lopp, annat än att starke Unogaren lär sätta fart på loppet, vilket knappast lär gynna favoriten Angelo AM om den sitter i ledning, och i annat riskerar den att bli fast och en del strul från sitt läge. |
|
2014-07-18, 10:53 | #60 |
Tycker man att Jeppas maxi är ett fynd från bakspår mot hästar som är klasser bättre än han mött förr, som 60%are då vet inte jag hur man läser procentfördelningen. Visst kan han vinna o visst kan man spika om man har feeling. Men nåt fynd blir han aldrig
|
|
|