Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-19, 17:40   #211

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 852

Bäst på häst!
Stats: 1 - 1 - 0
ROI: 85.71%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Absolut är det så. Otaliga Elitshelger som börjar med g följs upp med g:n.
Precis.... Det är precis det jag menar. Elitloppshelgen är en helg som han kan ha sina absolut bästa hästar med men endast få med sig kaffepengar hem till Skåne...
paulorozzi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 17:41   #212

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av johgran Visa inlägg
Ja, precis som jag skriver så kan han vara lika dominant vissa tävlingsdagar som han kan vara iskall andra. Det diskussionen handlar om är att när det väl börjar dåligt en sådan här helg så fortsätter det...
Hur det gick i sista loppet? Diskad så klart! :-)
Jag unnar honom verkligen att det går bättre snart. Vem vet det kanske blir en helomvändning snart, då gäller det att vara med på det tåget
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 17:43   #213

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1548
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Ingen höjdarutdelning, som vanligt. 28 000.

72.700 om man multiplicerar vinnaroddsen. Då är också 20 % X 7 draget i skatt jämfört med 35 % en gång.

Dom två sista rensa 8.57 gånger tillsammans. Det på en 9 och 13-procentare.
Men systemrens går inte att jämföra med insatsfördelningen.

Att medelsystemet bland de som är kvar inför de två sista avdelningarna har fler rader ( streck ) kvar i snitt än i vanliga fall är inte så märkligt när man inser att 3 av de 3 största favoriterna vunnit innan.

Det är ganska standard att skrällarna inte biter som de ska på slutet då. Snarare så att favoriten och andrahandaren i V75-7 rensade mer än förväntat.

Vinnarodds-jämförelsen är intressant. Om man tittar på de tre vinnande favoriterna så var de MINDRE betrodda på vinnarspelet än på V75-spelet.

För övriga vinnare så var 3 av 4 överraskningar mer spelade på vinnarspelet än V75-spelet och den 4e var ganska exakt lika hårt spelad på båda spelen.

Slutsats: Allmogen "spikar samma" och när dessa rader går in så ger raden under förväntat värde = uselt spelvärde.
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 18:02   #214

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7943
Standard

Det här var bara en av gångerna Ludde svek med sin "klara". Har kallat honom både det ena och det andra här på forumet. Allt mellan typ zigenare och Taliban men såklart inte elakt menat. Bara att man känner sig sviken av en duktig kille när man torskat några laxar.. Gillar faktiskt karljäveln. Han har en attityd som passar mig. En dag kommer han och jag bli kvitt. Då ska jag konvertera och fria
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+3), Fulsprit (+1)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 19:06   #215

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2496
Standard

Notera dock att Ludde som kusk har precis lika hög segerprocent under året hittillls som Björn Goop, 18.4%.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 20:32   #216
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1791
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Notera dock att Ludde som kusk har precis lika hög segerprocent under året hittillls som Björn Goop, 18.4%.
Segerprocenten är hög eftersom han har bra material, forcerar alla hästar till spets, på jägers får han det gratis dessutom.
Problemet är att han inte kan nöja sig med att sitta lugn i loppen och känna av fältet, tempot och köra taktiskt. Så fort starten går är allt fokus att så snabbt som möjligt ta sig till spets. Hans hästar felar otroligt ofta i jämförelse med liknande kuskar. Det är till spets och vinst som gäller. Snälla lopp och vinnarhålet är ej hans grej.
Måste vara något med hans handlag som hästarna reagerar på.
Dock en otroligt karismatisk och för travet viktig individ. Grym att ta fram fina hästar.
Fulsprit (+1)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 20:37   #217

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8343

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Å andra sidan önskade man att flera kuskar förstår hur viktig spetsen är.
Den ska man ha, och försvara med näbbar och klor.
Det är så gott som alltid rätt taktik.
Sedan får Ludde mycket Gratis på Jägers, och Hd.

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Segerprocenten är hög eftersom han har bra material, forcerar alla hästar till spets, på jägers får han det gratis dessutom.
Problemet är att han inte kan nöja sig med att sitta lugn i loppen och känna av fältet, tempot och köra taktiskt. Så fort starten går är allt fokus att så snabbt som möjligt ta sig till spets. Hans hästar felar otroligt ofta i jämförelse med liknande kuskar. Det är till spets och vinst som gäller. Snälla lopp och vinnarhålet är ej hans grej.
Dock en otroligt karismatisk och för travet viktig individ. Grym att ta fram fina hästar.
Gammal 2014-07-19, 21:02   #218

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg

Älskar Ludde och allt han tillför travsporten ♥ Han är bra och lätt att räkna på i loppanalyserna.
Hans raka motsatser finns med, vad vore travet utan dessa unika personer?

Fulsprit (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 21:06   #219

Helges avatar

Standard

Såg att Anders Lindqvist noterade att samtliga V75 vinnare idag, var 5 år (hästarna). Hänt förut?
Gammal 2014-07-19, 21:21   #220

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4761
Standard

off topic.Kunde du fixa t-shirten med Reden åt mig Helge?
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 21:26   #221

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
off topic.Kunde du fixa t-shirten med Reden åt mig Helge?
Nej Melander, inte ens kollat. Den fick jag själv som överraskning i brevlådan, inget som såldes vad jag vet med så kort varsel inpå elitloppet.

Nu ska jag ta mig i kragen och mata in lite service plays till Sharpsgänget inför morgondagen.

Skål!
Fulsprit (+1), Flickepojken (+1)

Senast redigerad av Helge den 2014-07-19 klockan 21:29.
Gammal 2014-07-19, 22:54   #222

Sharp$: 600
Standard

Här kommer en efterhandare..

Blev 38 000 kr på mitt bolagsspel. Grymt nöjd med borga effekt men mindre nöjd med att favoriten höll i avd4!
Trinity (+3)
Magicspace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-19, 23:03   #223

Sharp$: 600
Standard

http://www.ladda-upp.se/bilder/syfprvoqztpmbc/

Senast redigerad av Magicspace den 2014-07-19 klockan 23:04.
Magicspace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-20, 14:23   #224

JANNE48s avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 2064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Fy fan vad bra han var Jeppas!
vänta bara man drar skorna då kommer det att bli åka av i jubileumspokalen

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

__________________________________________________ __________________
Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-20, 14:30   #225

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JANNE48 Visa inlägg
vänta bara man drar skorna då kommer det att bli åka av i jubileumspokalen
Nja. Det sades så här inför senaste starten.

Till dagens start har man bytt från PG-skor till guldskor.
– Det är för att hovarna ska må lite bättre, det är inget som ska påverka i lopp.

På frågan om barfotakörning kan bli aktuellt framöver tvekar Robert.
– Det är inget som vi har pratat om. Jag tror inte att Jeppas Maxi är en häst som skulle få direkt positiv effekt av det.
Svara

td