Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-24, 23:21   #106
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Det vinns överlag mer från spets på jägersro än andra banor, det har påtalats på liven flera gånger också.

Sen att du varit på travbana i 25år tror jag inte ett smack på.
Har du varit travspelare i 25år så borde du veta vilka som tar spets i olika lopp, vilket du inte verkar behärska.
Du tror mycket men vet desto mindre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
LudvigB (+100)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 23:30   #107
 
LudvigBs avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 299
Sharp$: 307
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Det vinns överlag mer från spets på jägersro än andra banor, det har påtalats på liven flera gånger också.
Du använder liven som källa? Samma källa som igår sa att spår 1 är dåligt på Visby? Kom igen.
LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 09:06   #108
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Har inte studerat loppet.
Men den som tar spets vinner, skiljer så lite mellan hästarna.
Svårt att ta nåt bakifrån.
Speciellt på Jägersro.

Den som tar spets riskerar en överambitiös fransman eller Ludde över sig - så glöm att den som sitter i spets får en "walk in the park"...! I Hugos kommer 1, 3, 5, 6 och möjligtvis Lill-Goopen ladda rejält för ledningen och position - de som har reell chans på spets är väl egentligen bara Truculent eller någon annan som väljer att överforcera sin kuse dit.

Vill Johnny svara så har han och tar han spets - tyvärr för detta ekipage så kommer detta kosta för mycket och de kommer vara bland de sista i mål, stapplande, med mjölksyra upp över öronen... För det kommer inte bara kom en framstöt, utan flera redan de första 500 metrarna utav loppet - Truculent är för grön för att palla detta - inte många andra heller som pallar mer än en tryckare i början utav loppen heller, för den delen...

Jag tror stenhårt på Orrechietti som får smyga med i andra, tredje ytter och som kommer komma med en sisuladdad finish som vanligt - stor outsider är Commander Crowe - kan inte förstå varför de skulle ta ut honom här, om inte formen vore i alla fall 90%...

Kan ju dock vara så att ägarna vill krama ut de sista kronorna ur kraken då han är valack och inget för avelsboxarna...

Ja, ja - på tisdag smäller det!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 09:11   #109
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8310

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Med det lopp CC gjorde i Finland skulle jag säga formen är 100%.
Otroligt bra för en 11-åring.


Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Den som tar spets riskerar en överambitiös fransman eller Ludde över sig - så glöm att den som sitter i spets får en "walk in the park"...! I Hugos kommer 1, 3, 5, 6 och möjligtvis Lill-Goopen ladda rejält för ledningen och position - de som har reell chans på spets är väl egentligen bara Truculent eller någon annan som väljer att överforcera sin kuse dit.

Vill Johnny svara så har han och tar han spets - tyvärr för detta ekipage så kommer detta kosta för mycket och de kommer vara bland de sista i mål, stapplande, med mjölksyra upp över öronen... För det kommer inte bara kom en framstöt, utan flera redan de första 500 metrarna utav loppet - Truculent är för grön för att palla detta - inte många andra heller som pallar mer än en tryckare i början utav loppen heller, för den delen...

Jag tror stenhårt på Orrechietti som får smyga med i andra, tredje ytter och som kommer komma med en sisuladdad finish som vanligt - stor outsider är Commander Crowe - kan inte förstå varför de skulle ta ut honom här, om inte formen vore i alla fall 90%...

Kan ju dock vara så att ägarna vill krama ut de sista kronorna ur kraken då han är valack och inget för avelsboxarna...

Ja, ja - på tisdag smäller det!

__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 09:16   #110
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Detta lopp är ju som upplagt för Tråk-Smyg-Örjan!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 09:20   #111
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

De som har sett trav de senaste åren begriper att såna här sprinterlopp vinns i stor utsträckning från spets. Jag är inget fan av Johnny takter då han för det mesta kör på känsla och inte pluggar på inför loppen. Fördelen är dock att har han en häst som känns fin och har någorlunda chans så släpper han inte nån spets. Truculent håller han högt och det här siktar han på att leda runt om. Det vet alla de andra också som kör mot takter dagligen. Det som kan sabba för han är om nivard eller bakker skulle försöka sig på nåt dumdristigt. Knappast troligt dock. Truculent går en nio tid i spets och de andra är lika chanslösa som de var mot magic tonight sist det begav sig. Bara att spika om inte han blir stor favorit.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 09:24   #112
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Jag tror att B.Goop blåser till ledning!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 09:29   #113
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
De som har sett trav de senaste åren begriper att såna här sprinterlopp vinns i stor utsträckning från spets. Jag är inget fan av Johnny takter då han för det mesta kör på känsla och inte pluggar på inför loppen. Fördelen är dock att har han en häst som känns fin och har någorlunda chans så släpper han inte nån spets. Truculent håller han högt och det här siktar han på att leda runt om. Det vet alla de andra också som kör mot takter dagligen. Det som kan sabba för han är om nivard eller bakker skulle försöka sig på nåt dumdristigt. Knappast troligt dock. Truculent går en nio tid i spets och de andra är lika chanslösa som de var mot magic tonight sist det begav sig. Bara att spika om inte han blir stor favorit.
Vad menar du, ska man inte spika om han blir stor favorit? Han är ju helt klar enligt dig så varför tappa värde i systemet genom att gardera?

Occhione Jet är jag sugen på att se nu, fått en känsla av att de inte tagit ut honom helt i de senaste loppen men nu är det nog dags. Våldsamt snabb ut, om Erik laddar.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 09:30   #114
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Jag tror att B.Goop blåser till ledning!
Han lär ju få bättre fart på hästen än Clas i alla fall
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 12:09   #115
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Vad menar du, ska man inte spika om han blir stor favorit? Han är ju helt klar enligt dig så varför tappa värde i systemet genom att gardera?

Occhione Jet är jag sugen på att se nu, fått en känsla av att de inte tagit ut honom helt i de senaste loppen men nu är det nog dags. Våldsamt snabb ut, om Erik laddar.
Helt klar är han inte . Occhione har inte visat nåt direkt än. Kan lossna när som helst. Erik ssiktar nog på takters rygg här
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+5)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 14:05   #116
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Måste säga att det är en extremt aggressiv och hetsig ton på denna tråden? är folk arga för att semestern snart är slut eller vad händer?

Förövrigt kommer Truculent aldrig bli favorit på tisdag, så ni kommer få bra betalt på honom om han vinner!

alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 14:33   #117
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haltmathe Visa inlägg
Ärligt talat så är du ju tidernas största forumtroll.
20 inlägg där den enda info du har lagt till dom sista 19 är en artikel från atg.se.

Jämför dina inlägg med dom som tillför något!

Jag kommer inte att skriva mer i denna tråd nu om jag inte har något att säga om loppet.

Sluta spamma nu för fan!

Sorry för OT.
Jag överlåter allt i Era händer nu. Skiter fullständigt vad Ni spelar. Tycker faktiskt att du kunde lugna ner dig. Tuff är du bakom datorskärmen , men om du vill ha en läxa så ställer jag upp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
draken (+10)
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 17:40   #118
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haltmathe Visa inlägg
Ärligt talat så är du ju tidernas största forumtroll.
20 inlägg där den enda info du har lagt till dom sista 19 är en artikel från atg.se.

Jämför dina inlägg med dom som tillför något!

Jag kommer inte att skriva mer i denna tråd nu om jag inte har något att säga om loppet.

Sluta spamma nu för fan!

Sorry för OT.
Haha,

lugn i båten. Det är värmen, måste hålla vätskebalansen bättre
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Haltmathe (+25)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 22:00   #119
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

http://m.imgur.com/rVSwt31

Gissa vilken häst?
Vinnaren Hugo Åbergs
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-25, 22:36   #120
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6344

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Någon som minns när ledaren initialt vann Åbergs senast, UTAN att ha fått överta likt Lavec Kronos (2010) och Commandern(ifjol)? Ledning från start till mål gäller
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td