Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-24, 11:11   #61

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Snacka om att ta detta personligt. Är du gift med hästen eller?

Jag har ju sagt Magic Tonight från början så får stå kvar med det trots bakspåret.
Man ska väl få kunna uttrycka sina tankar o ideer utan påhopp. Magic Tonight är i knallform, men verkar bäst i ledningen. Kan absolut vinna ändå. P.s Björn Goop segrar inte ihjäl sig på Jägersro. Så även denna gång?
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 11:14   #62

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
spalato, lugna ner dig innan hjärtat stannar.
Tycker dt är kul att dela ut vinnare. Synd om Er andra som inte ryggar. Tänk om TT , SS mfl rankar upp Truculent och den vinner. Då skulle vi inte tycka dt var konstigt med seger, eller? Men vem vet, vi kanske får den bekräftad!
Gammal 2014-07-24, 11:23   #63

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Hur kommer det sig att du inte skriver ut "det" men alla andra ord?

H2H Truculent mot Magic Tonight 100 sharps?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 11:25   #64

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Fel att säga så. Truculent mot alla andra. Säg istället vem som vinner så utgår vi därifrån eller vem som kommer före.

Ja, jag skall vara sjysst och säger att de flesta kommer vara före i mål, men jag väljer då Commander Crowe - en häst som, enligt många, är slut i världstoppen, något jag inte alls är säker på...

Så 400 sharps på att Commander Crowe är före Truculent i mål - okey?
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 11:25   #65

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Väldigt vad du var het inför detta lopp Spalato? Hur hade du rankat Montgomery Hill i detta sällskap?.
Hoppas att du får kraftigt betalt för din ide` när du försvarar den så hårt även om jag själv inte kommer att strecka den. Ibland känner man bara att en häst är en mordvinnare och behöver inga förklaringar eller försvar. Bara att dunka in och hämta ut. Dock mycket tveksam till denna men håller tummarna.
Ps du kanske ska lämna in något med denna garderad också utifall din feeling är falsk.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 11:29   #66

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Hur kommer det sig att du inte skriver ut "det" men alla andra ord?

H2H Truculent mot Magic Tonight 100 sharps?
Har bara 400sharps att röra mig med och lovat bort dom i ett annat vad.
Gammal 2014-07-24, 11:31   #67

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Ska försöka bortse från allt trams i denna tråd och istället skriva om något om loppet. Det blev ett intressant startfält som man fick ihop till Åbergs och spårlottningen har ju öppnat upp loppet rejält. Har ju en så länge bara kikat startlistan men det ser onekligen vidöppet ut på förhand. Kul att se hur Nivard och Un Mec D'Heripre som debuterar över sprint klarar denna uppgift. Franska kuskarna har ju annars ogärna kört i Sverige de senste åren.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zniper (+10)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 11:32   #68

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ja, jag skall vara sjysst och säger att de flesta kommer vara före i mål, men jag väljer då Commander Crowe - en häst som, enligt många, är slut i världstoppen, något jag inte alls är säker på...

Så 400 sharps på att Commander Crowe är före Truculent i mål - okey?
Hade gärna gjort dt men för lite sharps. Dom är bortlovade mot någon annan, sorry. Vad gäller Commandern har vi ju sett den franske tränaren Souloy vara en fuskare av rang, då Caballion visat sig vara dopad. Så kan även din Commander vara, men utan bevis. Känner bara avsky inför ett sånt vad.
Gammal 2014-07-24, 11:39   #69

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Väldigt vad du var het inför detta lopp Spalato? Hur hade du rankat Montgomery Hill i detta sällskap?.
Hoppas att du får kraftigt betalt för din ide` när du försvarar den så hårt även om jag själv inte kommer att strecka den. Ibland känner man bara att en häst är en mordvinnare och behöver inga förklaringar eller försvar. Bara att dunka in och hämta ut. Dock mycket tveksam till denna men håller tummarna.
Ps du kanske ska lämna in något med denna garderad också utifall din feeling är falsk.
Hej Draken. Positiva vibbar från dig. Jo, jag kör alltid ett eget system baserat på egna ideer. Sen sprider jag riskerna på ett annat grundat på TT:s rank mest. Igår gjorde jag ett felval och det kostade mig 8rätt. Ville bara säga att Truculent är mkt spelvärd med tanke läget. Kommer att bli massivt bortglömd av spelarkåren med tanke på senaste resultaten. Man har siktat hit och även om Lars I Nilsson låter oroad, så är dt mest för att man vill inte haussa upp allt. Man vill istället ta bort fokus och rikta mot överdjuren i loppet. Tror på bra chans och läge att ta betalt! Som sagt, så fort jag såg lottningen var min känsla att dt här vinner ettan! Samtidigt får jag en kick av att den inte blir betrodd. Kommer att springa en topptid. Motgomery Hill är en gamling som dt fortfarande utvecklas. Jag vet vart du vill komma, men tycker dt är fel att jämföra så. Truculent behövde loppet senast inför detta. Montgomery hade varit chanslös om han startat i Åbergs. Dt är ju därför oddset går upp för att man förlorat mot en gamling i Hillen. Don't worry. Vi får se en bländande Lasse Nilsson-häst i form.

Senast redigerad av spalato den 2014-07-24 klockan 11:50.
Gammal 2014-07-24, 11:46   #70

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 135
Standard

Citat:
Hade gärna gjort dt men för lite sharps. Dom är bortlovade mot någon annan, sorry. Vad gäller Commandern har vi ju sett den franske tränaren Souloy vara en fuskare av rang, då Caballion visat sig vara dopad. Så kan även din Commander vara, men utan bevis. Känner bara avsky inför ett sånt vad.
Cabaillon tränas av Leblanc.
Redigera tidigare poster istället för att dubbelposta så blir det med lättläst.

F ö så vinner orren efter att fransoserna gjort bort sig =)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 11:49   #71

Standard

Citat:
Min spontana känsla är att dt blir hemmaseger d v s Truculent spets o slut!!!
Citat:
Vänta o se Ludvig......håller med Putte. Truculent vinner!
Citat:
Truculent vann spårlottningen och Hugo Åbergs! Får vi ett vinnarodds över 6ggr pengarna?
Citat:
Efteråt kommer vi säga att Truculent är en topphäst som lyckades vinna på en kanontid och höll dom andra ifrån sig
TT har nog andra vinnare, men min känsla är så
Citat:
Den slog On Track Piraten och Kadett C.D. på V75. Helt annat motstånd nu, men vann onekligen spårlottningen från sitt innerspår.
Citat:
Stekel glöm inte himmahästen Truculent. Spårar runt om!
Citat:
Dt kan ju bli ett blufflopp också, d v s att man glömmer bort Truculent , där man lyckas fuska bort ett halvvarv. Då blir dt svårt att ta något på denne.
Citat:
Takter släpper aldrig över denna distans. Massagen uteblir för dt är spets o slut=hämta ut!
Citat:
Vågar du sätta ditt liv på dt? Skyll inte på galopper sen eller att hästen har resan i benen!. Truculent trivs ypperligt på hemmaplan. Idel vinster.
Citat:
Visst detta är ett forum men ändå.....Tänker på alla staketkuskar som aldrig har några rätt men ska hitta oskyldiga offer för att må bättre efter sin förlust. Därför tänker jag krydda på med Truculent härinne tills den vinner. Kommer dt bli lite tystare då? Knappast......TT har varit grymma men ändå fått kritik för att varit iskalla en tid. Kommer Ni ihåg vem Ni är??? Skäms på er. Vinner Ni varje gång? Nej, just dt!
Citat:
Längtar tills på tisdag. Hoppas någon av TT , SS, Snoken eller Ögat rankar Truculent högt. Vad kommer "Ni" då säga?
Citat:
Den kommer nog stå högre i odds. Don' t worry. Vi som lirar ska ta betalt!
Citat:
Tycker dt är kul att dela ut vinnare. Synd om Er andra som inte ryggar. Tänk om TT , SS mfl rankar upp Truculent och den vinner. Då skulle vi inte tycka dt var konstigt med seger, eller? Men vem vet, vi kanske får den bekräftad!
Vilken häst vare du trodde på nu igen?
Fulsprit (+3), Stekel (+20), Migge (+1), Lillis (+15)
Gammal 2014-07-24, 11:53   #72

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Måste komma med ett förtydligande: Tror inte att Commander Crowe vinner, bara att den lätt slår Truculent...

Min vinnare är Orrechietti!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 11:55   #73

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Vilken häst vare du trodde på nu igen?
Fortsätt göra narr av mig Nicklas. Bara dt inte sätter sig i halsen på dig. Vem vet, du kanske gör en pudel och lirar en slant på den. Men skiter i vad du lirar, för efter detta lopp, vinst eller ej, kommer jag bara vara en betraktare på forumet hädanefter, så slipper Ni ha roligt på andras bekostnad!
Gammal 2014-07-24, 11:57   #74

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Måste komma med ett förtydligande: Tror inte att Commander Crowe vinner, bara att den lätt slår Truculent...

Min vinnare är Orrechietti!
Ok gubben!

Senast redigerad av spalato den 2014-07-24 klockan 12:00.
Gammal 2014-07-24, 12:01   #75

Standard

Citat:
Fortsätt göra narr av mig Nicklas. Bara dt inte sätter sig i halsen på dig. Vem vet, du kanske gör en pudel och lirar en slant på den. Men skiter i vad du lirar, för efter detta lopp, vinst eller ej, kommer jag bara vara en betraktare på forumet hädanefter, så slipper Ni ha roligt på andras bekostnad!
Jag gör inte narr av dig men du klagar på andra samtidigt som du spammar ner tråden om den häst du tror på. Varför skriva 10 gånger att du tror att Truculent ska vinna om du inte vill att någon ska ge dig mothugg? Fel har vi alla hela tiden. Alla gör vi mer eller mindre kvalificerade gissningar utefter den info vi har och de bedömningar som vi gör. Alla har rätt till sin åsikt men du måste samtidigt respektera andras åsikter och kunna ta när någon inte tror på samma häst som dig. Varför skriver du annars på ett forum? Lycka till nu med dina spel i framtiden. Hoppas det går bra för dig.
Skuumberg (+10), Migge (+1)
Svara

td