Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-04, 08:49   #16

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

"Solvato är inte lika vass som han har varit tidigare i år."

Solvato är "100 meter" sämre med skor, än bfro. Nu ska han åter gå bfro och då blir det en annan häst igen. Hoppas fler tänker som du

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Många minus faktorer på bbs i avd1.. Distansen är frågandes? hinner han med? många tuffa lopp på slutet kan göra att formen går nedåt.. Fick se sig själv besegrad senast i en tuffare omgivning hur har det tagit på psyket? Kanske kan Adrian trolla bort loppet i spets? känns kanonfin i jobben och här lär man nog ladda. Call me hanover fick äntligen till det senast efter att man mixtrat lite med balansen, samma nu som senast. Får se hur många streck det blir...

avd2 Adrian kan leda loppet runt om men risken finns att det blir tempo då nr 2 också lägger iväg bra och man tror på spets. Stricker ska testas med jänkarbike ff gg. Om tempo kan detta vara lösningen. Ohkotok Goj blev lite väl het senast fixar man till balansen så att hästen blir lugnare kan det gå vägen. Com Back är en fin typ som känns frächare och starkare nu och flemming tror på chans. 4%,

avd3. Air Flame tar spets tror många och visst kan det bli så, men att pelle sitter upp känns som ett minus då han inte är i form som björn är. Loppet känns vidöppet. Kanske är Örjans uppsittning bara bäst? Många av hästarna som siktat hit. Ragata verkar vara lite uppåtgåendes i form och när hon är i knallform vet vi vilka resurser hon sitter på... Alla bör streckas..

avd4. Har inte hunnit läsa mig in i loppet ännu men 2 tar spets, 3 vill också dit, Nadal är en seger staplare men har uselt läge. Emil Tuffing är bra och helt o-streckad just nu...

avd5. Har inte hunnit läsa in mig i loppet här heller. Men Bascapi In är mycket bättre än raden, Uniqe G har knallform enligt stallet. Kommer med mer info när jag är mer påläst...

avd6, många spikar troligen Orchetti som ska räknas i alla sammanhang. Solvato är inte lika vass som han har varit tidigare i år. Monster drive är kanske hästen som får loppet om han sparar speeden till upploppet. Björn har ju bra form så varför inte... Tror hästen är klart vassast i ryggar..

avd7. Olof säger på facebook att om han kommer förbi nr 1 i starten tror han på bra segerchans, hästen är ju inne i en formtopp så varför inte runt om, känslan säger bara att flera kuskar kommer köra emot amatören och full fart är att vänta. Rolex bigi tränar starkt men Anders är ofta precis som Ludde Koljini alltid positiv till sina körningar. Ville säger att hans häst inte trivdes på banan senast. Keeping Julia brottats med tråkiga lägen allt som ofta (får räknas den dagen hon får ett vettigt läge) Andre Bakker varnar för sin adept och tror på bra segerchans. Nescafe är riktigt bra för klassen och kommer om det blir körning. Funderar om man ska chansspika? men får tänka till lite till....
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 12:09   #17

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Solvato är "100 meter" sämre med skor, än bfro. Nu ska han åter gå bfro och då blir det en annan häst igen. Hoppas fler tänker som du [/QUOTE]

Visst är Pelle sämre än Goop men han vann från bricka 1 med hästen på Bergsåker 130806 på 1640, förvisso "bara" 80000:-, men ändå!

Skulle varit svar till Klanken ;-)

Senast redigerad av hugotheboss den 2014-07-04 klockan 12:11.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 12:30   #18

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Chansspik kan vara 1 Quick Fix i avd 2 samt 3 Augustus F. i avd 4 och 1 Queen Conch i sjätte.. en av de kan man väl ge sig på att chansa med...
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 12:52   #19

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Spik på air frame. Han leder givetvis runt om. Förstår inte varför martini blivit favorit som dragit nit i spår lottning, Örjan kör 50 meter sen söker han position i vanlig ordning. Air frame imponerade sist efter tungt lopp i ledningen kommer ingen åt honom
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 13:42   #20

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur snabb är Naglo del Nord från start? Kan det eventuellt vara en chansspik?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 13:53   #21
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 72
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Det finns risk att den blir instängd , men kommer den ut har den chans att vinna.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 13:56   #22

AndyMarts avatar

Standard

Är rädd för att Nimbus CD stänger in den genom att följa Leader Toms rygg..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+1)
Gammal 2014-07-04, 17:38   #23

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7916
Standard

Jag kommer gå på spets och slut för Remote Control i morgon. Kan möjligen få problem med Quick Fix men tycker att han möter lite lusigt motstånd annars. Måste vara jättechans om han får överta ledningen vilket jag räknar med.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 17:41   #24

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Jag kommer gå på spets och slut för Remote Control i morgon. Kan möjligen få problem med Quick Fix men tycker att han möter lite lusigt motstånd annars. Måste vara jättechans om han får överta ledningen vilket jag räknar med.
Kommer själv spika Stricker i samma lopp, som jag tycker sticker ut kapacitetsmässigt. Barfota runt om för första gången imorgon och dessutom jänkarvagnen på, tror det blir show över upploppet.

Inleder troligtvis med två Untersteiner-spikar.

Tror aldrig Adrian släpper med Quick Fix, att svara ledningen är hans chans att vinna loppet.
Gammal 2014-07-04, 17:45   #25
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 72
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Skulle bli förvånad om adrian släpper spets med en mer betrodd häst.....
Du får tänka om där.

Senast redigerad av trance_error den 2014-07-04 klockan 17:49.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 17:50   #26

putte64s avatar

Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Veijo tycker det var hans fel Naglo felade senast, och kommer ta det lite lugnare nu.
Och då flög han innan bilen släppt fätet !!!
Luktar 3e/4e invändigt.

Citat:
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 18:10   #27

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Kommer själv spika Stricker i samma lopp, som jag tycker sticker ut kapacitetsmässigt. Barfota runt om för första gången imorgon och dessutom jänkarvagnen på, tror det blir show över upploppet.

Inleder troligtvis med två Untersteiner-spikar.

Tror aldrig Adrian släpper med Quick Fix, att svara ledningen är hans chans att vinna loppet.
V75-2 är kanske det svåraste loppet. Vågat att spika Quick Fix eller Stricker. Jag är feg och streckar 1,2,3,4,7 och 9.

BBS är överlägsen i första. Betänk att ni var många här på Sharps som ville ha med den i Elitloppet. Nu kan ni ju inte tveka att han rundar det här gänget.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 18:59   #28

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1880
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-2 är kanske det svåraste loppet. Vågat att spika Quick Fix eller Stricker. Jag är feg och streckar 1,2,3,4,7 och 9.

BBS är överlägsen i första. Betänk att ni var många här på Sharps som ville ha med den i Elitloppet. Nu kan ni ju inte tveka att han rundar det här gänget.
Men det var innan äventyret i Norge. Vet inte om detta satt sig på psyket! Själv tyckte jag det var trams att BSS skulle vara en häst för Elitloppet...
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 19:05   #29

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1880
Standard

Avd 1: October Kronos är segeraktuell om Adian lyckas hålla spets. Art on Line har hemmaplan, är startsnabb och bra träningsrapporter. 2 Onirique kan få rygg på en hårddragande October K...kan vara vinstlotten! Goop vinner med det mesta och 8 Magiccarpetride var kanon sist och detta kan verkligen öppna upp sig...3e utvändigt? 11 BBS är en kanon, men bättre hästar än den har förlorat från bricka 11...

1 2 4 8 11 räcker och blir över i första...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 19:05   #30

putte64s avatar

Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Han har piskat upp bronshästar.
Han vinner kanske här också med rätt lopp, men det krävs inte mycket för att det ska strula därifrån över kort

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg

td