Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-02, 15:26   #31

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

4 plus
Claes Boko (V75-5) känns bra i jobben. Han har en skaplig uppgift här. Klart att det är många hästar och han får många att runda men jag tycker att han ska ha möjlighet att göra det. Om det stämmer något så när på vägen. Som det ser ut testar vi honom barfota för första gången. Det ska bli intressant. Han ska absolut vara ett tidigt streck.

Dom verkar ha laddat hit.. kan vara stenklart!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 15:28   #32

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8333

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Reijo dock rätt säker på att ingen plockar en längd från start
Obegripligt
Då har de mörkat rejält
0% chans att hålla ledningen om den öppnar som tidigare
Och jag har kollat flera starter eftersom jag tycker det är den absolut viktigaste infon när det gäller spår ett och hårt spelade hästarr
Gammal 2014-07-02, 16:20   #33

Standard

Från sprintermastern.se, finns flera intervjuer där! här är några stycken!

Stall Lutfi Kolgjini tillhör de trogna gästerna när det gäller Sprintermästaren och i år kommer de med en kvartett och det är sonen Adrian som uttalar sig så här om chanserna:
– Replay Kronos (lopp 4/nummer 6) har kommit i ett tufft heat och fick dessutom ett dåligt läge. Svårt att tro på någon finalplats härifrån, från spår ett eller två hade det möjligen kunnat gå vägen. Inga ändringar.
– Radieux (lopp 5/nummer 6) levererade i början av året, men på slutet har det bara strilat. Kapacitetsmässigt räds han ingen i fältet, men han måste sköta sig också. Han har bytt gård och förhoppningsvis kan det få honom att tända till. Inga ändringar.
– Dream With Me N.L. (lopp 6/nummer 4) är jag med och deläger och det kommer såklart bli lite nervöst. Men det känns som vi prickat in formen perfekt, för han kändes helt underbar i backjobbet i måndags. Läget blev bra bakom bilen och jag kommer säga till farsan att ladda för ledningen. Vi låter skorna sitta på i försöket, men kommer att dra dem i finalen om vi kommer dit. Troligtvis kommer vi att testa en jänkarvagn också. Jag är optimist och det är stallets bästa chans.
– Dante Boko (lopp 7/nummer 9) trivs bäst i ledningen och har således fått ett skitspår. Formen är inte heller på topp och vi ligger lågt härifrån. Barfota bak den här gången, meddelar en upprymd Adrian Kolgjini.

Tomas Malmqvist, Jägersro, har en duo med i Sprintermästaren men drog inte på smilbanden när han fick reda på spårlottningen.
– Man blir helt bedrövad, suckar Tomas, och lämnar följande lägesrapport:
– Marquis Ås (lopp 5/nummer 7) var trea i Norge och med tidigare lucka hade han kunnat utmana om segern. Formen känns bra i jobben, men spår sju drar förstås ned förväntningarna och vi behöver tur för att gå till final. Eventuellt blir det någon form av ändring på honom, men vad det blir får jag klura på ett tag till.
– Tumle Dust (lopp 6/nummer 8) fick ett ännu sämre läge och det känns tungt. Han känns finfin i träningen, men härifrån krävs det förstås massor av tur. Jag var nöjd med honom i Norge som trea bakom kanonen Rue du Bac. Inga ändringar, sammanfattar Tomas Malmqvist.

Norrlands dominerande tränare, Robert Bergh, har stolta traditioner att försvara i Sprintermästaren då han vunnit med Fantasy Broline (2006) och You Bet Hornline (2010). I år kommer han med en duo som är vässade för att vara på topp i det stora sprinterslaget.
– Vi får se om jag lyckats, säger Bergh, så sitt vanliga finurliga vis.
Kommentarerna lyder så här:
– Bandit Hornline (lopp 5/nummer 4) kommer från V75-seger i lördags, där han fick ett vilsamt lopp vilket kändes skönt inför den här uppgiften. Täta starter ska inte vara något bekymmer och det är en häst som är under kraftig utveckling. Han var även fin i det sista jobbet. Han är medium från start, men får han ett vettigt lopp har han en god chans att gå till final. Det blir barfota igen.
– Breakbumper (lopp 7/nummer 5) stoppades upp i våras och har fått ett lopp i kroppen, då han var duktig som tvåa. Gick med öppet huvudlag då och även fast huva. Nu blir det helstängt och urryckare samt jänkarvagn, vilket kommer att bli en positiv effekt. Han känns också otroligt fin för dagen och var också plusbetonad i jobbet tillsammans med ”Banditen”. Han är hygglig från start och med ett vettigt lopp bör han också ha chans att gå till final, summerar ”Robban”.

Senast redigerad av alle den 2014-07-02 klockan 16:22.
Gammal 2014-07-02, 16:27   #34
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Obegripligt
Då har de mörkat rejält
0% chans att hålla ledningen om den öppnar som tidigare
Och jag har kollat flera starter eftersom jag tycker det är den absolut viktigaste infon när det gäller spår ett och hårt spelade hästarr
-Jag tycker att hon är riktigt bra & jag tror nog det är svårt att ta en längd på henne om hon laddas från start. (Reijo)

Uppenbarligen anser han att de inte laddat med henne tidigare starter.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 16:29   #35

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

såg nåt klipp på youtube i veckan på pleasure kronos, hon flög till spets från bricka fyra... svårt att veta exakt men kommer bli intressant att se.
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 16:32   #36
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liljendahl Visa inlägg
såg nåt klipp på youtube i veckan på pleasure kronos, hon flög till spets från bricka fyra... svårt att veta exakt men kommer bli intressant att se.
Ja Reijo tycker jag brukar ha ganska bra koll i sina intervjuer, så hans info om att han är rätt säker på att hålla spets köper jag till fullo.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 16:33   #37

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liljendahl Visa inlägg

Kan du länka? '

Gammal 2014-07-02, 16:44   #38

Standard

http://www.youtube.com/watch?v=LmsCd6kbmAs
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5)
Gammal 2014-07-02, 16:47   #39

Standard

På den videon känns det inte otänkbart att hon skulle kunna försvara spets eller kunna gå ut och omedelbart ta över från pin kronos!
Gammal 2014-07-02, 16:53   #40

Standard

exakt, fan följer ju bilen första 100m... lär kunna komma ut tidigt, reijo säkert slipat på lite detaljer också, såg riktigt fin ut i debuten för honom helt okörd.. på bra tid.
Gammal 2014-07-03, 00:52   #41

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Från sprintermästaren.se, visst gynnas de första heatdeltagarna något enormt.

I år körs det ju fyra försök till SprinterMästaren och därmed blir det automatiskt längre tid till finalen för de hästar som startar i det första försöket – och lite mindre för de på slutet.

René HalmstadTravets sportchef har därför tittat på vinnarna de sista 10 åren (där vinnartiden har varit 11,9 eller bättre) och här kommer en sammanställning på från vilket försöksheat vinnaren gick i.
2004 – Gentleman (försök 2 – av 3)
2005 – Profit Ås (försök 1 - av 3)
2006 – Fantasy Broline (försök 1 av 3)
2007 – Naughty Nunu (försök 1 av 3)
2008 – Dust All Over (försök 2 – av 3)
2009 – Lavec Kronos (försök 2 – av 3)
2010 – You Bet Hornline (försök 2 – av 3)
2011 – Orecchietti (försök 2 – av 3)
2012 – Brad de Veluwe (försök 1 - av 3)
2013 – Quid Pro Quo (försök 1 – av 3)

Med andra ord är Poochai stenklar!
Tror själv på Bandit Hornline...känns oavsett som att det är oerhört viktigt att hitta ledaren, speciellt i försök 3 och 4. Ingen lär ju vilja förbruka för mkt kraft tätt in på en evt final!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 08:47   #42

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Sitter och klurar på dagens rader till Tillsammansbolaget... Funderar på att istället för att ha någon spik spela med 4 Utgånghästar där 3 ska vinna.

Avd1: 2 Poochai
Avd3: 4 Dream With Me N.L
Avd4: 3 Djali Boko
Avd7: 12 Blended Scotch

2 Troliga & 2 lite roligare.
Övriga lopp ska garderas rakt av.

Låset tror jag finns i avd 6. Tror det står mellan 3 hästar, Birmingham, Daryl Boko & Oliver Kronos. Bästa hästarna som dessutom fått de bästa lägena. De 2 roliga strecken i detta lopp är 9 Paparazzi M & 11 Let It Happen men de borde få svårt från bakspår.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 08:49   #43

Sharp$: 1794
Standard

Bolagsspel
v75-1: 2 Poochai
v75-2: 5 Express Duo
v75-3: 2.3.4.5.6.7.8
v75-4: 3.4.5
v75-5: 1.3.6.10.11.12.15
v75-6: 1.3.6.7.11
v75-7: 1.5.7.12

2940 rader

Senast redigerad av spalato den 2014-07-03 klockan 08:50.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 08:54   #44

Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
spalato, på det systemet får du maximalt 5 rätt.
gjorde ett bolagsspel oxå , där jag inleder med två SOS -spikar!
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 08:57   #45

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5401
Standard

Långloppet klurar jag på om inte P.U kan skrälla med Bazir Demanche som det var skrik på sist ifrån alla spelsidorna, kuskförstärkt i alla fall och möter ingen Qurir eller nescafe från samma start, högt spelvärde på den enligt mig.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td