Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-30, 17:07   #16

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Ser nu att hästen gav 1,00 för ett tag sen. Herregud vad sjukt. Streckad på 91% ikväll.
Underbart! Borde vara 100%. Vilka jultomtar är dom resterande 9%?

Känns som att stoppa in ett varmblod bland kallisarna.
Speedar 1.17 i 500, avslutar varvet på 1.19.8 i hällregn.

Bara att njuta av sporten ♥

Hoppas fint väder, bra bana så nytt världsrekord igen.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-30, 17:14   #17

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

4-åriga kallblod är fortfarande unghästar, det fungerar inte alls som för varmbloden.
Ändå har hästen gått 21 !!!
Vi pratar om ett sto som redan nu skulle klara sig i världseliten, bland hingstar.
Om kusken vill, vinner den loppet med 100m, men det finns ingen anledning till det.

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Ser nu att hästen gav 1,00 för ett tag sen. Herregud vad sjukt. Streckad på 91% ikväll.
Gammal 2014-06-30, 17:17   #18

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tänker spela två olika system idag, en flerkupong och en vanlig via ATG Live. Återkommer med systemen senare.

Hoppas på världsrekord av Lannem Silje idag, hur är vädret där, är det möjligt?

Kollat lite mer på V64-5 och jag tycker det är lite vanskligt att spika Unogaren trots allt. Berghs fransmän funkar ju inte alltid och om Uffe Ohlsson är mer vaken med sin Royal Apanage och kör fram tidigare blir den svår att slå. Barfotakörningen senast slog fel och vanlig balans idag, ett lås känns stabilast!

Bästa spikarna Lannem Silje och K.A. Priol!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-30, 17:26   #19

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5186
Standard

På dd spikas 4 Victor Ruda mot 5-6

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-30, 17:28   #20

Sharp$: 3013
Standard

Dagens bjudodds!

V64 4) 4 Svall Clara! 55/8,5 Bet 365

Satt fast med rubbet kvar och hade högst troligt vunnit med lucka. Visad toppform, bra läge och ganska snabb ut borgar för bra resa. Har gått jämt med 11 Essis Lille Alfred förvisso i augusti men samtidigt har SC nu 20 meter tillgodo. Favoriten 9 K.A Priol håller jag jämnbra med 11 och på Hagmyren gynnas de där framme vilket ökar chansen för SC. Hade varit nöjd med 5ggr på plats för SC och tror stenhårt på minst topp 3. Men med flyt kan de vinna och 55 är taget till lite mindre insats.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5)
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-30, 17:32   #21

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Jackpot. Bara 6 rätt som gäller. Sanslös favoritomgång.

1) 2,10
2) 2,7,9,11
3) 5
4) 9
5) 9
6) 6

Kostar 8:-. Fleris. Endast 6 rätt. Lycka till!:popcorn:
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-30, 17:32   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Tänker spela två olika system idag, en flerkupong och en vanlig via ATG Live. Återkommer med systemen senare.

Hoppas på världsrekord av Lannem Silje idag, hur är vädret där, är det möjligt?

Kollat lite mer på V64-5 och jag tycker det är lite vanskligt att spika Unogaren trots allt. Berghs fransmän funkar ju inte alltid och om Uffe Ohlsson är mer vaken med sin Royal Apanage och kör fram tidigare blir den svår att slå. Barfotakörningen senast slog fel och vanlig balans idag, ett lås känns stabilast!

Bästa spikarna Lannem Silje och K.A. Priol!
Tycker inte du ska byta spik. Tänker mer så att drevet lite går mot att gardera Unogaren. Den har trots all inte behövt visa hela sin kapacitet och spår 12 på värsta motbudet som endast går i dödens eller spets rimmar illa. Nu är den inte anmäld barfota än och det skulle i så fall vara ett skäl att dra öronen åt sig och gardera.
Gammal 2014-06-30, 17:33   #23

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg

Satt fast med rubbet kvar och hade högst troligt vunnit med lucka. Visad toppform, bra läge och ganska snabb ut borgar för bra resa. Har gått jämt med 11 Essis Lille Alfred förvisso i augusti men samtidigt har SC nu 20 meter tillgodo. Favoriten 9 K.A Priol håller jag jämnbra med 11 och på Hagmyren gynnas de där framme vilket ökar chansen för SC. Hade varit nöjd med 5ggr på plats för SC och tror stenhårt på minst topp 3. Men med flyt kan de vinna och 55 är taget till lite mindre insats.
Tack - ser bra ut och plats liras till galet odds.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-30, 17:45   #24

Helges avatar

Standard

Citat:

Misstänker det är TT's drag?

Gammal 2014-06-30, 17:45   #25

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Dagens seriösa platsspel:

Här handlar det om att prova när oddset högst troligt blir väl tilltaget. Igår lirade jag på bra träningsrapporter och fördelaktigt läge(1. X. Factor... sjönk till 1,7.)

Idag ska jag lira på gamla iakttagelser.

Dagens drag bottnar sig i att hästen radade upp ett antal starka avslutningar på rad innan flera formlösa starter tog vid... vilket ledde till långt uppehåll. I december skedde senaste starten vilket normalt är ett varningstecken i sig, men också en oddshöjande faktor, troligen.

Hästen jag avser är nr 10 Zlicemenice i lopp 5 på Rättvik. Spår 10 auto känns som ett helt okej spår när platsresultat eftersträvas. Motståndarna känns som ett ljummet gäng och vid minsta visad form och rimligt löpningsförlopp har jag förhoppningar...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-30, 17:51   #26

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Tycker inte du ska byta spik. Tänker mer så att drevet lite går mot att gardera Unogaren. Den har trots all inte behövt visa hela sin kapacitet och spår 12 på värsta motbudet som endast går i dödens eller spets rimmar illa. Nu är den inte anmäld barfota än och det skulle i så fall vara ett skäl att dra öronen åt sig och gardera.
Har inte bytt spik.

Spår 12 är visserligen sämre än spår 9 men inte mycket sämre. Hamnar kanske ett eller två hack längre bak. Kör Ohlsson innan Eriksson är det fördel Apanage, och det är det jag är rädd för. Därav väljer jag att plocka med Royal Apanage också, dessutom går den med vanlig balans idag eftersom barfotabalansen inte slog väl ut senast och med sin vanliga balans har den varit bra.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-30, 17:56   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg

Det är möjligt men vet inte själv då de enda gångerna jag läser TT är när du postar deras tips här på forumet.

Men nu varnade de på lajven för den så lär inte bli lika spelbar på ATG. I alla fall på V/P.
Gammal 2014-06-30, 17:58   #28

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1367
Standard

Ett litet ett......spelad som V6
1: 8
2: 11
3: 5
4: 5,9
5: 2,11
6: 6

Lycka till!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-30, 18:00   #29

Helges avatar

Standard

Citat:
Det är möjligt men vet inte själv då de enda gångerna jag läser TT är när du postar deras tips här på forumet.

Men nu varnade de på lajven för den så lär inte bli lika spelbar på ATG. I alla fall på V/P.
Står ju finast inne på proppen, som dom hänvisade till. Inte läst TT idag eller på länge mer än till V75.

Tog en dump tidigare på det loppet och noterade detta redan då

Gammal 2014-06-30, 18:01   #30

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3525
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg

bet365 har 55,00 Vinnare & 7,00 Plats
Unibet har 25,00 Vinnare & 4,85 Plats