Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-26, 21:32   #136
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

det här med veijo och skoryck ffg var inget jag hade i mitt kunskapsregister.. men detta är nu uppdaterat!!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 21:34   #137
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Helge satsade nog en månadslön för enligt förhandsranken var den chanslös med gav drygt 8 ggr och krossade 17 för 10 favoriten från dödens. Han körde exakt som med Dernier Viking i Kalmar i lördags mot den största V75 favoriten men nu fanns det ingen smykkörd med tillräckligt med bensin kvar i tanken.

hahaha

Nej ingen månadslön. Skulle jag aldrig sätta på något spel.

Strongt lopp av den, impad och det trots att den schabblade med travet ett flertal ggr.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 21:36   #138
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kollade lite på V3 och tänkte spika denna C.C. Image men skrev aldrig någon. Som tur är tror jag inte jag plockat med Veijos i första iallafall.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 21:39   #139
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
det här med veijo och skoryck ffg var inget jag hade i mitt kunskapsregister.. men detta är nu uppdaterat!!

Dernier Viking och Solvato är dom senaste, som du säkert minns
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 22:02   #140
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58006
Standard

Det var i stort sett likadant innan han tog ett uppehåll som tränare, men då fanns det inga startlistor där det lyste dubbelrött på skoryck så när man lyckades luska fram det då blev oftast oddsen på en helt annan nivå än idag när alla hästar som det rycks skor på liras ner något enormt i princip alltid. Därför går det inte att ta betalt på sådana spel längre i längden, för det är få eller ingen tränare som har samma träffsäkerhet som Veijo på dom. En häst som stått i 10 ggr kanske nu ger 4 när det lyser dubbelrött och en häst som skulle get 20 ger kanske 8 ggr. Det motsvarar inte den faktiska vinstchansen då det är många tränare där skoryck inte ger sådana efftekter på hästarna att oddsen i genomsnitt mer än ska halveras bara på det.

Men en annan häst som gillar att tävla barfota är Covington Ås som idag var överlägsen i Gävle första barfota runt om i ny regi. Minns fortfarande när jag kunde spela med mitt eget B365 konto och den hästen debuterade för Svanstedt i ett V75 lopp på Jägersro och skulle tävla barfota runt om ffg. Dom släppte den till 17 ggr och det var ett av mina tio i topp nätspel all time. Tror den gav runt 4 ggr på toton då. Idag gav denn 2 ggr i Gävle och var då såklart helt iskall som spelobjekt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td