Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-28, 12:43   #91

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Denna underbart ödmjuka och allvetande individ alltså... Skevare självbild än vad han har är riktigt svårt att ha.

Såg honom spatsera runt helt ensam utanför Solvalla med sin Laxdasen-tröja och en systemetpåse i handen under Elitloppshelgen i år. Såg minst sagt vilsen ut... Ölmagen och storleken på tröjan gick inte hand i hand, om man säger så. Tror att han innerst inne insåg att han var för tjock för denna urtvättade tröja, men med sitt stora ego och narcissistiska självdyrkan bestämde han sig för att det var viktigare att visa upp för folk att det minsann är han som är den allsmäktige Laxdasen, än att faktiskt se presentabel ut. Det skrek ju inte direkt "framgångsrik spelare" om hans look om man säger så.
Tycker iofs det är lite onödigt att kommentera folks vikt, utseende och kläder men laxdasen skrev faktiskt på Twitter att magen hade blivit för stor för t-shirten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+5), monimaker1 (+1), Tamuli (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 12:44   #92

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37778
Standard

1) Spik 5
2) 2,3,4,5,6
3) Spik 9
4) 2,7,9,12
5) 1,3,4,6,11
6) 1,2,3,4,5,7,9
7) Spik 4
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 12:49   #93

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2151

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Tycker iofs det är lite onödigt att kommentera folks vikt, utseende och kläder men laxdasen skrev faktiskt på Twitter att magen hade blivit för stor för t-shirten.
Ja, i normala fall håller jag mig ifrån sådana påhopp. Men det jag skrev om honom är ju absolut ingenting mot vad han själv har skrivit om en del andra på det här forumet. Han får helt enkelt tåla det. Karma, du vet...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3), tomtom2 (+3), crossbow (+1)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 12:50   #94

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mina tankar om omgången;

V75-1

Jeppas Maxi ses som omgångens bästa spik av mig, bra läge, bra kusk och framförallt bra häst. Händer inget oförutsett (typ att den springer av banan) så vinner Jeppas Maxi oavsett position. Ska man inte spika är det många om budet bakom.

V75-2

E3 Final för ston och många spikar Souchong. Jag tycker dock inte att det är en bra spik, eftersom det finns riktigt bra motbud. Mest tror jag istället på Fashion Duo som jag tror tar ledningen direkt från det "startsnabba" femtespåret. Om Jorma nu når ledningen, vilket jag tror han gör, tror jag också segern är hemma. Vågar trots detta inte spika själv då det är treåringar som gör upp om segern och treåringar är alltid osäkra. Bakom Fashion Duo är såklart Souchong given på kupongen, men även Secret Service, Arctic Model och Ahsoka tycker jag man bör plocka med. Det är tre riktigt talangfulla hästar och om de får rätt resa kan de mycket väl vinna.

V75-3

Favorit här blir Canaka och det som jag som väldigt tveksamt. Visst är Canaka jättebra men denna gång är det mycket tuffare emot än vad hon brukar möta. Dessutom är det spår fyra i volt som gäller för henne vilket bäddar för en tuff resa och då ska det mycket till om hon ska slå dessa hingstar. Nej, Canaka platsar inte på min kupong även om det är en kanonhäst.

Jag tar fyra hästar, 8 Quid Pro Quo, 9 Kadett CD, 12 Ed You och 13 Porthos Amok. Tror loppet står mellan dessa fyra, vem som vinner har jag dock ingen aning om. Kanske dags för Ed You?

V75-4

Klass I final och "alla" tycker att Maverick Man är en kass favorit. Jag tycker helt tvärtom. Läget är visserligen dåligt, men om Erik laddar (vilket jag är säker på att han gör) så är det ingen omöjlighet att Maverick sitter i ledningen efter 500 meter, och då får de andra jobba för att ta ner honom. Tror mycket på hästen även om den inte når ledningen då detta är en riktig talang. Loppet är inte heller det tuffaste och värsta utmanaren Remember My Name har dragit spår 12. Kan vara en chansspik men annars tar man med 2, 5, 9 och 12. Eventuellt 1 och 11 också om man har råd med lyxstreck.

V75-5

Halvöppet lopp och jag är inte säker på att Octopus vinner, även om den såklart ska med på kupongen. Åke Lindblom kommer väl som vanligt svara ledningen i överljudsfart om det behövs och kanske får Octopus därmed tugga i dödens, och det är inge roligt över 2140 m. De jag tror mest på i loppet är 10 Elit Håleryd och 11 Food Money. Jag är ganska säker på att det blir rejäl körning där framme mellan Åke Lindblom och Ulf Ohlsson (kanske Jennifer också vill vara med?) och det bäddar för bakspårshästarna. Elit Håleryd spurtade riktigt fint senast och med Erik i vagnen igen kan det bli seger. Food Money tror jag på eftersom den har bevisat att den duger bra i klassen! Väljer att strecka fem hästar, 3, 4, 6, 10 och 11.

V75-6

Detta lopp låser jag på två hästar, 1 Al Dente och 3 Digital Frame. 1 Al Dente kommer väl troligtvis sitta i ledningen igen men denna gång är jag rädd för att hästen inte kommer att få bestämma då Veijo lovar offensiv styrning med Valentino Strix, och då är jag inte säker på att Al Dente klarar det om den får konstant massage loppet igenom av Veijos. Tar därför med Digital Frame som mycket väl kan plocka ner Al Dente till slut! Veijo tror jag inte på, kanske mosar han Al Dente men vinner gör han inte ändå, han är för kass som kusk.

V75-7

Här kommer omgångens roligaste drag och det är Ruth Reerstrup. Hästen är riktigt bra vilket den bevisade på Bjerke senast och den är kraftigt gynnad av körspö. Jag är ganska säker på att det blir körning där framme mellan Betterthancheckers, Vici Lane och O.P's Flirt och då är det upplagt för de som sitter i tredje, fjärde ytter. De hästarna tror jag blir Costatantisoldi och Ruth Reerstrup och jag tror de är dessa som gör upp om segern, dock blir Ruth den som avgör till slut hoppas jag! Chansspik, annars lås 2-9 eller 2-4-5-7-9!

Lycka till!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 12:55   #95

whatons avatar

Sharp$: 1361
Standard

stig h är kung " favoriten dödade andra handaren i loppet "
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 13:02   #96

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 332
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whaton Visa inlägg
stig h är kung " favoriten dödade andra handaren i loppet "
Andrahandaren tror vi iofs att han sa.
CVic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 13:09   #97

mr_kusks avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1275
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Haha, han verkar vara för go. Kollade igenom hans twitter och det är inte mycket som stämmer..

så sant
mr_kusk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 13:12   #98

mr_kusks avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1275
Standard

Omgångens bästa spikar vendi och costantantisoldi
mr_kusk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 13:12   #99

whatons avatar

Sharp$: 1361
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CVic Visa inlägg
Andrahandaren tror vi iofs att han sa.
oj förlåt att ja särskriver ibland ska sluta skriva
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 13:31   #100

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Om man ska tro att dagen ska fortsätta som V4 gjort så blir det favoritbetonad V7 idag också...
Gammal 2014-06-28, 13:33   #101

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 79
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Finns på Service Plays nu.

okej det låter härligt men kan tyvärr inte hitta det
Morrisl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 13:35   #102

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morrisl Visa inlägg
okej det låter härligt men kan tyvärr inte hitta det

In på Forum, sedan högst upp. (samma startsida som du hittade in här på)

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 13:36   #103

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

vart väldigt imponerad av kadett cd sist på långt. fint spår i volten och det är bara att chanspika i ett jämnstreckat lopp.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 13:36   #104

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2528
Standard

4 Hannibal i avd 5 får bli min spik! Lycka till med era spel!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 13:42   #105

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Så här blev mitt bolagssystem:

1) 5
2) 2,3,4,5
3) 8,9,10,12,13
4) 2,3,7,9,11,12
5) 6
6) 1,3,4,5,7,8