![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() V65 Skellefteå 20140621
Dags för Bearhawaii att starta igen och ta en ny seger, denna gång med Ove A
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Vilket underbart midsommarväder skellefteåborna har att se fram emot i kväll när dom traditionellt ska fira midsommar på travbanan med midnattstrav
"Skellefteå: Mycket moln, tidvis regn och 7-11 grader. Nederbörden mattas av till natten, men även då får man räkna med en och annan regnskur. Nattemperatur 0-5 grader. " |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Spiken: Sing a song
Lillspiken: Amazon Am Låset: 3-5-14 (avd4) Dragen: VIGGO LADAY (avd3) Wine and dine (avd4) Hard Livin (avd5) avd1. 3 avd2. 10 avd3. Alla 12. avd4. 3-5-14 avd5. 1-3-4-5-7 avd6. 2-6 = 360 kr DD1. 1 DD2. 2 * 500 DD1. 3-4 DD2. 2 * 100 God tur! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Obs denna tråd angående Skellefteå dina funderingar angående Rättvik :()
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Citat:
Funderar allvarligt på om man verkligen har för avsikt att vinna loppet när man sätter upp Långben.... Senast redigerad av tomtom2 den 2014-06-21 klockan 17:37. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Kan vara så, men då kunnde JH Andersson kört, för långben är inte den kusken som kör försiktigt. Jag tror han kör för vinst. Kanske skulle man kollat upp lägge med Varulv, men jag spikar
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Platsspel lopp 3 på 2 Seachocolate....... borde dubbla pengarna.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Kvällens häst att åter få njuta av är Blended Scotch! ♥ Min chans att vinna pengar på den var i årsdebuten, gick nästan :(
Nästa är förvandlingsnumret hos Bergh, Financial Dust. Ägarna flyttade hästen till slut från Per L. Den var i allt annat än bra skick när den kom till Bergh. Nu är det andra bullar, imponerat i nya regin enormt. Norrlands Grand Prix. Sevärt hoppas jag. Kanske Bearhawaii får rinna undan i spets men hoppas inte det. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Platsspel på Classic Lane
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Näe....bara ren och skär känsla......
![]() Och att den debuterade till en tid som det flesta inte kan stava till i detta lopp. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
(Nästan) alla verkar tro att avd2 skall stå mellan de båda Gulihästarna, men inte så jätteimponerande formrad på Perssons och Guli Storm verkar ju hopplöst osäker även om den säkert är kapabel. Nog borde Blijärven vara värd ett streck också, jag tror inte den direkt är sämre än dom andra två och dessutom ny kusk idag.....Jag streckar iaf
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Citat:
3,5,8 känns spännande. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]()
4,06
![]() Nu vinner 6 Chocolate Crisp! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|