|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-06-17, 21:32 | #76 | |
Citat:
Grattis! Håller med trevlig travkväll och Hans-Ove värmer mest I morgon V86 på Vaggeryd i slowmotiontakt blir trevligt som omväxling med. Hinner både gå på toan och hämta kall öl. Ses fram emot. Höres! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+10) |
||
2014-06-17, 21:38 | #77 | |
Citat:
Hehe, ja det var en styrning (Cummin) man sent kommer glömma - ett konstverk, rakt igenom... Var på ICA MAXI och skulle köpa jordgubbar och stannade, såklart, vid spelhörnan där. Ögnade snabbt igenom kommande lopp och skulle satsa 400 kronor, tänkte jag. Till min fasa var de i volten när jag stod och fyllde i kupongen, som tur är blev det ju två omstarter. Ytterligare dramatik då det är kö och endast en som betjänar. Jag står trea i kön, när de första är klara så frågar jag fräckt den kvinnan framför mig om jag får tränga mig före för att loppet snart går - hon såg lite förvånat på mig, men sade ja. Jag slängde fram lappen och sa att han skulle köra den två gånger - hade fyllt i 200, vet inte varför jag inte spelade för femhundra, men, men... Tyvärr hann han bara köra kupongen en gång, den andra gick inte igenom systemet. Men, jag var nöjd ändå. Och när sedan Goop briljerade så kändes det djävligt skönt över mål, trots att det var omöjligt att se vem som var först - känslan sa dock Goop och efter att knappt hunnit lämna in och sedan vinna på målfoto efter en magnifik styrning, kändes ju enbart otroligt skönt - det blev billiga jordgubbar!
2014-06-17, 21:38 | #78 |
Oki I Can har varit förkrossande bra... ändå spikar jag emot på snacket ifrån ryttarens sida om alldeles för kort distans. Det känns redan innan start som ett korkat beslut!
|
|
2014-06-17, 21:48 | #79 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
||
2014-06-17, 21:53 | #80 | |
Citat:
Tycker det ska bli skönt med lite lugnare tempo så man kan göra lite annat mellan loppen, jag ser hellre loppen med en stunds mellanrum än som det varit på sistone så man både kan ta sig en runda i trädgården och samtidigt hinna kolla in loppet efter, vilket i princip är omöjligt med V86 Express om man nu inte ligger inne med en extremt liten trädgård och en hypersnabb dator. Ha en trevlig kväll! Måste även tillägga att Fulsprits historia var en rolig en hehe, det där vinnarliret verkar ha kostat dig blod, svett och tårar. Senast redigerad av AndyMart den 2014-06-17 klockan 21:54. |
||
2014-06-17, 22:18 | #81 | |
Citat:
Japp han sliter ut sig och kommer riskera dö i förtid om han lirar på det sättet. Man unnar honom lite frid - ro och lugn....
2014-06-17, 22:31 | #82 |
Tror man tjänar på att inte lyssna på allt jävla bladder alla kuskar snackar om.Björn Goop dribblade bort 2 hästar idag.han trodde inte på chans med någon.Dåliga lägen mm.Hans-Owe i sista v6..han sa inget bra läge för min häst.Dom som körde som skollade troll med sina hästar o vann..Stäng av när dom släpper intervjuerna..Man bli så jävla besviken på dom.
|
|
2014-06-18, 00:26 | #83 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
||
|