Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-17, 21:32   #76

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Förstår dig.

Den enkla förklaringen är att jag inte var riktigt påläst inför omgången och tyckte det lät som om Checkpoint var en riktig kanon. Förstod samtidigt att risken för misslyckande var stor men då hästen var så bra i grunden och min favoritkusk satt upp chansade jag genom att spika Checkpoint, vilket jag fortfarande tycker var en bra chansning då hästen varken ströks eller galopperade.

Hade jag inte spikat Checkpoint hade det nog fått bli Jartinec eller New Approach men då ingen av de vann spelade de ju ingen roll.

Nöjd med 1715 kr men framförallt är jag nöjd med den grymma hästsporten denna kväll! Fortsätt köra Solvalla/Jägersro på tisdagarna och låt båda banor ha V64 varannan vecka så blir jag extremt glad! Kanontrevlig travkväll!

Grattis! Håller med trevlig travkväll och Hans-Ove värmer mest

I morgon V86 på Vaggeryd i slowmotiontakt blir trevligt som omväxling med.
Hinner både gå på toan och hämta kall öl.
Ses fram emot.

Höres!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+10)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-17, 21:38   #77

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Gooooooooooooooooooop!

Mästerstyrning!!!!!!!!!! What a driver! Först Rite on Win och nu Cummin. INGEN annan kusk hade rattat in båda dessa idag, dessutom med finess!

Hehe, ja det var en styrning (Cummin) man sent kommer glömma - ett konstverk, rakt igenom... Var på ICA MAXI och skulle köpa jordgubbar och stannade, såklart, vid spelhörnan där. Ögnade snabbt igenom kommande lopp och skulle satsa 400 kronor, tänkte jag.

Till min fasa var de i volten när jag stod och fyllde i kupongen, som tur är blev det ju två omstarter. Ytterligare dramatik då det är kö och endast en som betjänar. Jag står trea i kön, när de första är klara så frågar jag fräckt den kvinnan framför mig om jag får tränga mig före för att loppet snart går - hon såg lite förvånat på mig, men sade ja.

Jag slängde fram lappen och sa att han skulle köra den två gånger - hade fyllt i 200, vet inte varför jag inte spelade för femhundra, men, men... Tyvärr hann han bara köra kupongen en gång, den andra gick inte igenom systemet. Men, jag var nöjd ändå. Och när sedan Goop briljerade så kändes det djävligt skönt över mål, trots att det var omöjligt att se vem som var först - känslan sa dock Goop och efter att knappt hunnit lämna in och sedan vinna på målfoto efter en magnifik styrning, kändes ju enbart otroligt skönt - det blev billiga jordgubbar!

Voltstart (+10), alle (+10), Helge (+10), AndyMart (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-17, 21:38   #78

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Oki I Can har varit förkrossande bra... ändå spikar jag emot på snacket ifrån ryttarens sida om alldeles för kort distans. Det känns redan innan start som ett korkat beslut!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-17, 21:48   #79

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hehe, ja det var en styrning (Cummin) man sent kommer glömma - ett konstverk, rakt igenom... Var på ICA MAXI och skulle köpa jordgubbar och stannade, såklart, vid spelhörnan där. Ögnade snabbt igenom kommande lopp och skulle satsa 400 kronor, tänkte jag.

Till min fasa var de i volten när jag stod och fyllde i kupongen, som tur är blev det ju två omstarter. Ytterligare dramatik då det är kö och endast en som betjänar. Jag står trea i kön, när de första är klara så frågar jag fräckt den kvinnan framför mig om jag får tränga mig före för att loppet snart går - hon såg lite förvånat på mig, men sade ja.

Jag slängde fram lappen och sa att han skulle köra den två gånger - hade fyllt i 200, vet inte varför jag inte spelade för femhundra, men, men... Tyvärr hann han bara köra kupongen en gång, den andra gick inte igenom systemet. Men, jag var nöjd ändå. Och när sedan Goop briljerade så kändes det djävligt skönt över mål, trots att det var omöjligt att se vem som var först - känslan sa dock Goop och efter att knappt hunnit lämna in och sedan vinna på målfoto efter en magnifik styrning, kändes ju enbart otroligt skönt - det blev billiga jordgubbar!

Chef
Fulsprit (+1)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-17, 21:53   #80

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Grattis! Håller med trevlig travkväll och Hans-Ove värmer mest

I morgon V86 på Vaggeryd i slowmotiontakt blir trevligt som omväxling med.
Hinner både gå på toan och hämta kall öl.
Ses fram emot.

Höres!
Japp, Hans Owe unnar man verkligen denna framgång

Tycker det ska bli skönt med lite lugnare tempo så man kan göra lite annat mellan loppen, jag ser hellre loppen med en stunds mellanrum än som det varit på sistone så man både kan ta sig en runda i trädgården och samtidigt hinna kolla in loppet efter, vilket i princip är omöjligt med V86 Express om man nu inte ligger inne med en extremt liten trädgård och en hypersnabb dator.

Ha en trevlig kväll!

Måste även tillägga att Fulsprits historia var en rolig en hehe, det där vinnarliret verkar ha kostat dig blod, svett och tårar.
Helge (+10), Fulsprit (+5)

Senast redigerad av AndyMart den 2014-06-17 klockan 21:54.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-17, 22:18   #81

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Japp, Hans Owe unnar man verkligen denna framgång

Tycker det ska bli skönt med lite lugnare tempo så man kan göra lite annat mellan loppen, jag ser hellre loppen med en stunds mellanrum än som det varit på sistone så man både kan ta sig en runda i trädgården och samtidigt hinna kolla in loppet efter, vilket i princip är omöjligt med V86 Express om man nu inte ligger inne med en extremt liten trädgård och en hypersnabb dator.

Ha en trevlig kväll!

Måste även tillägga att Fulsprits historia var en rolig en hehe, det där vinnarliret verkar ha kostat dig blod, svett och tårar.

Japp han sliter ut sig och kommer riskera dö i förtid om han lirar på det sättet.

Man unnar honom lite frid - ro och lugn....

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-17, 22:31   #82

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2397
Standard

Tror man tjänar på att inte lyssna på allt jävla bladder alla kuskar snackar om.Björn Goop dribblade bort 2 hästar idag.han trodde inte på chans med någon.Dåliga lägen mm.Hans-Owe i sista v6..han sa inget bra läge för min häst.Dom som körde som skollade troll med sina hästar o vann..Stäng av när dom släpper intervjuerna..Man bli så jävla besviken på dom.
lelle_16 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 00:26   #83

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2567
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lelle_16 Visa inlägg
Tror man tjänar på att inte lyssna på allt jävla bladder alla kuskar snackar om.Björn Goop dribblade bort 2 hästar idag.han trodde inte på chans med någon.Dåliga lägen mm.Hans-Owe i sista v6..han sa inget bra läge för min häst.Dom som körde som skollade troll med sina hästar o vann..Stäng av när dom släpper intervjuerna..Man bli så jävla besviken på dom.
Har Björn Goop nånsin sagt nåt vettigt och värdefullt i nån intervju? Brukar mest vara utslätat och totalt ointressant nonsens, alltid lika korrekt, väluppfostrat och urtråkigt.
Fulsprit (+5)
tomtom2 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td