|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-06-17, 00:33 | #46 | |
Citat:
Tack så mycket för ditt svar! Fint och ärligt skrivet, som vanligt Att ha sjukdomsinsikt över lag är nog bra, inte bara när det kommer till spel. Och det kanske inte är svårare än att säga stopp när man väl har vunnit, vilket jag egentligen inte har något problem med. Men så kommer den där räven fram emellanåt som vill leva farligt för en stund, och kanske så behövs han också ibland, dvs släppa loss lite hehe. Jag tycker detta är roligt just för att möjligheten faktiskt finns. Hade den inte funnits så hade jag inte lagt ned en minut på detta. Och egentligen vet man ju vart skon klämmer så att säga, men jag är ändå intresserad utav ämnet. För jag är ju faktiskt en annan person helt plötsligt när det kommer till spel, har jag märkt. Jag får la nypa mig i armen när jag börjar hysta in mer pengar än nödvändigt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
||
2014-06-17, 00:52 | #47 | |
Citat:
Det är sällan någon bra spelstrategi. Men jag tror nog ändå att du är klok nog att undvika dom värsta spelfällorna flickepojken För övrigt var det många kloka ord från Fulsprit i hans analys. |
||
2014-06-17, 01:00 | #48 | |
Citat:
Senast redigerad av NicklasJ den 2014-06-17 klockan 01:02. |
||
2014-06-17, 01:05 | #49 | |
Citat:
Riktigt intressant måste jag säga. Senast redigerad av Flickepojken den 2014-06-17 klockan 01:25. |
||
2014-06-17, 01:12 | #50 | |
Citat:
Just det var som hände mig idag "bli övermodig och satsa högre belopp än man brukar. " Jag tycker trav är roligt, men pengar det är allvar för mig. Så i regel så har jag svårt att se spelandet som rent ploj bara. Jag är här för en anledning, visst skaffar jag mig ett nytt intresse så är det bonus, men målet är ändå att gå med plus om det så är småsummor. |
||
|