Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-11, 23:25   #166

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Vi verkar ha olika värderingar mina vänner whaoo.... 2000kr nett/dag.Och då måste man ju fråga:Nä jag ångrar mig

Ännu ett inlägg som osar misstänksamhet och missunnsamhet - vad är det du vill ha reda på, egentligen...? Förstår inte... Förklara, är du snäll...

Vad gör du på denna sida, om du inte förstår att det finns både amatörer, småspelare och proffs på denna sida...

Vad skall "man" ångra?

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 23:35   #167

Standard

Citat:
Vi verkar ha olika värderingar mina vänner whaoo.... 2000kr nett/dag.Och då måste man ju fråga:Nä jag ångrar mig

Spelar du, för enkelhetens skull 500 vinnare eller plats på en kuse till 4.00 och detta spel sitter - sedan spelar du för vinsten (1500 kronor) och förlorar resten, så är du redan då uppe i en omsättning på 2000 SEK/dag...

Okey?! Inte mer, inte mindre... Så inga problem att hamna på väldigt höga omsättningssummor på en dag...! Har du flyt så kan du vinna stora summor på en dag - otur, tja, tvärtom då...

Gammal 2014-06-11, 23:38   #168

Melanders avatar

Sharp$: 4746
Standard

Som jag skrev tidigare:Jag funderade hur kan man sätta mellan 1000-2000 kr per dag på travpel "nothing more nothing less".Nu får jag tillbaka saker som misstänksamhet och missunnsamhet,kom igen även du har väl läsförståelse Fulsprit,eller vill du krångla till det ytterliggare. Enl mig finns det bara amatörer och småspelare på denna sida.Du säger proffs ser aldrig att "dom" vinner något.Vilka är proffsen enligt dig,det bör väl inte vara så hemlig eller hur//sköt om dig//Thommy
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 23:40   #169

Melanders avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Spelar du, för enkelhetens skull 500 vinnare eller plats på en kuse till 4.00 och detta spel sitter - sedan spelar du för vinsten (1500 kronor) och förlorar resten, så är du redan då uppe i en omsättning på 2000 SEK/dag...

Okey?! Inte mer, inte mindre... Så inga problem att hamna på väldigt höga omsättningssummor på en dag...! Har du flyt så kan du vinna stora summor på en dag - otur, tja, tvärtom då...

Så djävla dum är jag inte att man kan vinna stort och förlora stort
Gammal 2014-06-11, 23:41   #170

Melanders avatar

Standard

Jag lägger ner nu,lycka till i fortsättningen Fulsprit
Gammal 2014-06-11, 23:45   #171

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Just så dum verkar du faktiskt vara.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 23:56   #172

Standard

Citat:
Som jag skrev tidigare:Jag funderade hur kan man sätta mellan 1000-2000 kr per dag på travpel "nothing more nothing less".Nu får jag tillbaka saker som misstänksamhet och missunnsamhet,kom igen även du har väl läsförståelse Fulsprit,eller vill du krångla till det ytterliggare. Enl mig finns det bara amatörer och småspelare på denna sida.Du säger proffs ser aldrig att "dom" vinner något.Vilka är proffsen enligt dig,det bör väl inte vara så hemlig eller hur//sköt om dig//Thommy

Tror du verkligen att, till och med, de som är proffs ALLTID vinner...? Ingen vinner hela tiden - då skulle ALLA vara miljonärer... Visst fasiken finns det proffs här inne - de kanske bara håller en lägre profil än gemene sharpsare...

Ingen aning om vilka proffsen är, men en aning har man ju, men detta får du komma fram till själv... Alla delar med sig, i viss grad. En del mer, andra mindre...

Du kan inte bara säga att du undrar hur man kan sätta mellan 1000-2000 SEK/dag och sedan komma undan med att jag menade inget med detta... Något vill du ju ha sagt, eller hur? Jag har mycket god läsförståelse - det är därför denna diskussion uppstått. Det är den underliggande tonen i ditt första (samt efterkommande) inlägg som skapat detta debacle...

Jag känner inte dig, men jag känner fasiken igen ett inlägg med underliggande toner...

Gammal 2014-06-12, 00:00   #173

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

Ångrad.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-12, 00:06   #174

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Tror du verkligen att, till och med, de som är proffs ALLTID vinner...? Ingen vinner hela tiden - då skulle ALLA vara miljonärer... Visst fasiken finns det proffs här inne - de kanske bara håller en lägre profil än gemene sharpsare...

Ingen aning om vilka proffsen är, men en aning har man ju, men detta får du komma fram till själv... Alla delar med sig, i viss grad. En del mer, andra mindre...

Du kan inte bara säga att du undrar hur man kan sätta mellan 1000-2000 SEK/dag och sedan komma undan med att jag menade inget med detta... Något vill du ju ha sagt, eller hur? Jag har mycket god läsförståelse - det är därför denna diskussion uppstått. Det är den underliggande tonen i ditt första (samt efterkommande) inlägg som skapat detta debacle...

Jag känner inte dig, men jag känner fasiken igen ett inlägg med underliggande toner...

Jag tycker du förstorar någonting här Fulsprit. Han undrar hur man med kanske 16.000:- in i månaden och räkningar på det lyckas spela för tusenlappar. Inget konstigt. Han kanske redan vet svaret, att folk har lånat pengar Eller vunnit pengar eller tar sig råd. Vad vet vi.

Själv undrar jag hur folk kan spela på så många olika sporter och spel, och dessutom verka vara insatta i det med. Alltså hur hinns det undrar jag. Men antar att man anammar att tänk med tiden och man ser saker lättare i spelet. Jag vet inte, men för mig är travet efter en kväll tömmande nog, rent energimässigt.
Gammal 2014-06-12, 00:12   #175

Standard

Till spelets försvar, så vill jag bara säga att platsspel måste vara bland det bästa när det gäller alla spelformer. Så glad att jag hittat till platsspelet. Vinner jag så är det genom platsspelet och jag kommer definitivt fortsätta med just platsspel (enligt min mening såklart)

Senast redigerad av Flickepojken den 2014-06-12 klockan 00:13.
Gammal 2014-06-12, 00:16   #176

sirlarssons avatar

Standard

Jag gillade också platsspelen först i början, variansen var inte så hög heller. Nu har jag dock märkt att vinnarspelen är helt överlägsna sett till ROI.
Gammal 2014-06-12, 00:19   #177

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Jag gillade också platsspelen först i början, variansen var inte så hög heller. Nu har jag dock märkt att vinnarspelen är helt överlägsna sett till ROI.
Kan instämma där, då man inte behöver satsa så mycket. Har ett öga åt detta spel med. Men jag är riktigt feg i mitt spelande till stor del, därav platsspel

Fast nu när jag ser vad jag har skrivit så verkar det ju inte vara så fegt att välja spelformen som kräver en högre insats. Men ni fattar vad jag menar. ROI vet jag inte vad det är ens hehe

Senast redigerad av Flickepojken den 2014-06-12 klockan 00:21.
Gammal 2014-06-12, 00:24   #178

sirlarssons avatar

Standard

Variansen är oftast lägre på platsspelen så det kan väl kallas "fegare" om det nu är rätt uttryck.
Gammal 2014-06-12, 00:36   #179

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Jag tycker du förstorar någonting här Fulsprit. Han undrar hur man med kanske 16.000:- in i månaden och räkningar på det lyckas spela för tusenlappar. Inget konstigt. Han kanske redan vet svaret, att folk har lånat pengar Eller vunnit pengar eller tar sig råd. Vad vet vi.

Själv undrar jag hur folk kan spela på så många olika sporter och spel, och dessutom verka vara insatta i det med. Alltså hur hinns det undrar jag. Men antar att man anammar att tänk med tiden och man ser saker lättare i spelet. Jag vet inte, men för mig är travet efter en kväll tömmande nog, rent energimässigt.

Nej, förstorar absolut ingenting... Påstår någon hur någon kan ha en omsättning på x antal tusen kronor på en dag/kväll och sedan försöker pådyvla dessa att det, underförstått, vore bättre att lägga dessa pengar på aktiviteter tillsammans med frugan, så undrar jag självklart varför! Vissa har möjligheten att göra bara det ena, andra både ock! Ingen har ju en aning om hur den andre lever...

Jag har klart mer in i månaden än 16 000 (var kom denna siffra ifrån?), men kommer inte skryta med hur mycket... Detta får då till följd att jag, troligtvis, har större kassa än de flesta - detta gör mig INTE per automatik till en vinnande och/eller bättre spelare, men det gör att jag kan ha en större omsättning än de flesta... Och så är det för flera här inne.

Därmed inte sagt att flera inte spelar över sin förmåga/kassa - det gör jag med ibland... Jag borde helt klart ha en bättre money management än vad jag har, ibland. Ja, jag ligger inte plus på det stora hela (hela livet), men jag går minst lika mycket stort som jag går minus ibland, på senare tid...

Sett till hela livet, som sagt, ligger jag helt klart minus, men om man ser till tiden efter jag ex. kommit till sharps, så ligger jag MYCKET plus - detta då jag inte bara har pengarna att förlora utan även mitt lilla "anseende" på sajten! Jag har helt enkelt skärpt till mitt spel!

Mina pauser på sajten beror både på förlustperioder såsom planlagda semestrar - så inget konstigt där...

Ingen vinner hela tiden, så enkelt är det! Förutsättningarna för det är bara olika... Och vi gillar väl olika, allesammans - det har PK-polisen lärt mig...

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+3)
Gammal 2014-06-12, 00:44   #180

Standard

Platsspelen på nätbolagen, alltså inte ATG, är oftast skyhögt över vad staten (ATG) erbjuder och är därmed mycket spelvärda. Kan skilja på uppemot 2, 3 ggr på en favorit, om man spelar när oddsen släpps... Skrällarna skall vi inte ens tala om... Samma med vinnarspelen!

På H2H kan nätbolagen även hamna otroligt fel - fick in ett spel nyligen som gav 3.50 i odds där min idé var favorit på vinnarspelet (ATG) när starten gick!

Gäller bara att vara ute i tid, många gånger...

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+3)
Svara

td