Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-11, 21:49   #151
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Dig bara älskar jag. Jaha därför du försvinner ibland


Nja, finns ju ett liv utanför bettingen, också - familjen skall ha sitt och den senaste pausen var för semester... Men, visst, nog fasiken tar jag vissa breaks när det går dåligt och kassan sinat, det sticker jag inte under stolen med...

Nu är jag tillbaks, för hur länge, det kan bara resultaten visa, hehe...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 21:52   #152
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4721
Standard

"Sedan så osar det även avundsjuka över att en del kan spela för mer än andra" Så är det säkert, men inte för mig,jag skulle lägga dessa pengar på annat med min fru som känns viktigare.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 21:57   #153
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Trodde du var en vinnande spelare Fulsprit, eller jag var ganska säker på detta.

Själv omsätter jag ca 2000kr per dag just nu vilket är långt ifrån att vara någon storspelare.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 21:58   #154
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Nja, finns ju ett liv utanför bettingen, också - familjen skall ha sitt och den senaste pausen var för semester... Men, visst, nog fasiken tar jag vissa breaks när det går dåligt och kassan sinat, det sticker jag inte under stolen med...

Nu är jag tillbaks, för hur länge, det kan bara resultaten visa, hehe...

Precis så, finns annat viktigare.

Som sagt, tänker inte säga det igen.

DU fick all bekräftelse redan

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 22:02   #155
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Trodde du var en vinnande spelare Fulsprit, eller jag var ganska säker på detta.

Själv omsätter jag ca 2000kr per dag just nu vilket är långt ifrån att vara någon storspelare.

DET inlägget är just vad kukmätning betyder.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 22:03   #156
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
DET inlägget är just vad kukmätning betyder.
Jag tar Pilkast just för att vara duktig = vinnande spelare. 2000kr per dag är extremt långt ifrån att vara någon storspelare, folk får nog vakna och inse att det behöver omsättas uppemot millen per månad för att garantera en bra månadslön på betting.

Sen om det är kukmätning eller inte får stå för dig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 22:04   #157
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
"Sedan så osar det även avundsjuka över att en del kan spela för mer än andra" Så är det säkert, men inte för mig,jag skulle lägga dessa pengar på annat med min fru som känns viktigare.

Precis - vi har alla olika prioriteringar, eller hur? Jag gör både ock... Men, om du nu inte var "avundsjuk", varför postade du ditt inlägg?Det lät inte som en fråga, precis. Det osade faktiskt utav missunnsamhet att någon kunde spela för mer pengar än dig, då du de facto undrade hur vissa kunde spela för så mycket...

Sedan intar du en position där du nedvärderar folk som lägger mycket pengar på spel, genom att säga att DU hellre lägger dessa "pengar på annat med min fru som känns viktigare"... Precis som om ingen annan, som spelar hårt, gör detta...

Lägg du dina pengar på vad du anser vara viktigt, på frugan, är inget fel i detta - men, klaga inte på dem som inte gör det, eller gör båda...

För det är väl ingen överraskning, inte ens för dig, att vi alla har olika förutsättningar och intressen/prioriteringar, här i livet, eller...?!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+5), TOBYTYKE (+5), Tamuli (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 22:05   #158
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
"Sedan så osar det även avundsjuka över att en del kan spela för mer än andra" Så är det säkert, men inte för mig,jag skulle lägga dessa pengar på annat med min fru som känns viktigare.

Det finns så mycket idag man borde sålla bort för att lägga tid på det som anses vara viktigt i livet. Och jag tänker inte så mycket på pengarna som man förlorar som tiden man läggee ned på det. Tiden man lägger ned på att skriva här inne, tiden man lägger ned på FB och andra sociala medier.

När jag åker ur V4an så är det inte så mycket för de där 36:- slm jag sörjer över utan hårslitandet fram till de slutgiltiga raderna. Och tiden det tog att analysera.
Har själv inte FB Twitter, har instagram dock som jag mer och mer försvinner ifrån, just för att det liksom annat beroende kräver ett sakta avvänjande, sen är det ett minne blott.

Som nu, hatar att jag fipplar med telefonen för att kika in här.
Tänk på vad ni vill göra med er tid istället säger jag och fyll den inte med onödigheter
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 22:06   #159
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4721
Standard

Vi verkar ha olika värderingar mina vänner whaoo.... 2000kr nett/dag.Och då måste man ju fråga:Nä jag ångrar mig
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 22:08   #160
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Melander

Vi har som sagt olika prioriteringar men 2000 omsättning per dag är en piss i havet om du har några tankar på att leva på betting. Som jag tidigare sa, uppemot miljonen i månaden krävs då du endast är tillåten att spela vissa sidor och marknader.

Vi har olika förutsättningar, inget att vara avundsjuk på. Så länge man har tak över huvudet, mat på bordet och är lycklig med tillvaron.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 22:09   #161
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Vi kan ju fråga vår vän Varulv vad han omsätter i månaden tex, inte landar det under millen?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 22:11   #162
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4721
Standard

#Det lät inte som en fråga, precis. Det osade faktiskt utav missunnsamhet att någon kunde spela för mer pengar än dig, då du de facto undrade hur vissa kunde spela för så mycket..#För det första du känner inte mig,hur jag känner och tycker okey.För det andra var jag bara intresserad av hur man kan spela för dessa summor,inget konstigt med det eller.Tänk om tänk rätt nästa gång innan du vräker ur dig påståenden om mig som du har noll koll på.MVH Thommy

Senast redigerad av Melander den 2014-06-11 klockan 22:12.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 22:15   #163
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4721
Standard

Hej.Jag ger upp denna diskussion eftersom det kommer inte att leda någonstans.Ha det gott och sov så gott//Thommy
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 22:16   #164
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

"När argumenten tar slut tar bingen vid". Sov gott!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 22:20   #165
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
#Det lät inte som en fråga, precis. Det osade faktiskt utav missunnsamhet att någon kunde spela för mer pengar än dig, då du de facto undrade hur vissa kunde spela för så mycket..#För det första du känner inte mig,hur jag känner och tycker okey.För det andra var jag bara intresserad av hur man kan spela för dessa summor,inget konstigt med det eller.Tänk om tänk rätt nästa gång innan du vräker ur dig påståenden om mig som du har noll koll på.MVH Thommy

Vad ville du då med ditt inlägg?

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+3)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td