Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-11, 20:52   #136
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Otroligt att svenska banor skall vara så dåligt väderbestämdigt sett!!!

Skandal!!!
Ja! Än mer en stor bana som Jägersro, i goaste södra Sverige, vad finns för ursäkt?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 20:55   #137
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Man blir paff när man ser, hur vissa dag efter dag lassar in stora pengar och oftast förlorar.Det finns verkligen pengar därute vill jag säga
Jag tänker mer, de jobbar, har inga barn, röker inte och äger troligtvis inte bil eller hus. Och sen kanske de dragit hem en storkova som de nu ynglar av (?)
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 21:11   #138
 
MickeBadkarstravs avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 91
Sharp$: 253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
2 spikar att inleda V4 med imorrn på lunchen:

Avd 1 nr 9 El Cantante... bara bäst!

Avd 2 nr 11 Withma... brf ro avslutade hästen i överljudfart över upploppet senast!

Varsågoda!
Håller med om 9 men i andra ser 3 svårslagen ut !
(11 avslutade 13.7, 3 avslutade 12.5 näst senast)

Senast redigerad av MickeBadkarstrav den 2014-06-11 klockan 21:13.
MickeBadkarstrav är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 21:13   #139
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4721
Standard

Du e rolig duHur många här tror du dragit in en STORKOVA max 0.7%(utan att veta förstårs).Dom bor nog i tält också och tar del av naturens nyttigheter
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2)
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 21:15   #140
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Jag tänker mer, de jobbar, har inga barn, röker inte och äger troligtvis inte bil eller hus. Och sen kanske de dragit hem en storkova som de nu ynglar av (?)
Jag äger allt jag har, både hus, bilar mm. Inga lån - skönt.
Jobbar minimalt pga det, spelar sparsamt. Gillar hänga med i travet, ytterst sällan något känns klart. Tror jag ser mer trav än 90% här men mest för sporten.

Den dagen jag kliver in med 500V/P, då är det klart. Men då till så sjuka odds så jag inte vågar skriva en rad här. Idiot förklarad är man ju sen innan.

Jag fattar inte heller hur vissa överlever.. och vissa vet jag inte gör det = spelberoende.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2), bullmerca (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 21:23   #141
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Storkovan är ju relativ, 40.000 är storkova nog för mig. Men klart att många har spelat länge och väl och att den ådran har satt sig. Men det finns ju ändå exempel på personer som emellanåt fixar in lite mer utöver det vanliga.

Men det är klart, man skall ju bibehålla en vinst också och det har jag märkt kanske svårare än att vinna den ibland
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 21:25   #142
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4721
Standard

Så är det Helge,finns nog många på denna sajt som bör tänka över sitt spelande.Mina system ala V75 är på max 144rader eller en rak dubbel max 50kr.Känns bara overkligt att sätta 1000+ varje dagx7 som vissa verkar göra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 21:26   #143
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jag äger allt jag har, både hus, bilar mm. Inga lån - skönt.
Jobbar minimalt pga det, spelar sparsamt. Gillar hänga med i travet, ytterst sällan något känns klart. Tror jag ser mer trav än 90% här men mest för sporten.

Den dagen jag kliver in med 500V/P, då är det klart. Men då till så sjuka odds så jag inte vågar skriva en rad här. Idiot förklarad är man ju sen innan.

Jag fattar inte heller hur vissa överlever.. och vissa vet jag inte gör det = spelberoende.
Låter huuur gött som helst att äga allt du har!
Och skönt att höra att du ser sunt på spelet

Du är ju enormt kunnig så man förstår att du har intresset mer än pengatursten
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 21:30   #144
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-06-11
Bana: Täby G, omg. 18
Lopp: 3
Spelform: Komb

1:a 3 Fru Johnsen
2:a 1, 3, 7

Vadet gäller startnummer

2 x 10,00 kr Totalt: 20,00 kr

Kvittonummer: 8740 69AD 8198 1241

Utbetalt: 153,00 kr


Jag spelar inte heller för mycket, spel som dessa är jag enormt nöjd och glad för hehe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 21:34   #145
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sedan så osar det även avundsjuka över att en del kan spela för mer än andra - det mesta beror ju på leverne, hobbys och inkomst... Dessutom finns det ju de som "saltar" sina insatser, en hel del - ingen nämnd, ingen glömd och lägger därtill spel (oftast, eller alltid) i efterhand. Inte svårt att vara vinnande då! Även jag gör detta, egentligen, då jag inte bokför alla spel i något av mina spreadsheets - men, det tror jag ingen gör... ALLA ströspelar bredvid sina sheets, det kan jag garantera...

Jag spelar för mycket ibland, men när kassan är tom tar man en paus och återkommer när man är vid stadd kassa igen...

Jag älskar gambling och spel, tror fasiken det, hehe! Hur skulle vi annars låta spelbolagen gå med plus, hela tiden...?

En tia är en 500ing för en annan, kassamässigt sett! Att tro att alla som spelar högt är losers är att gå för långt, men visst finns detta där, en hel del till och med - detta går inte att sticka under stolen med...

Men, jag är den förste att erkänna att inte fasiken ligger jag plus på spelet, trots en del stora/härliga vinster - dessutom väntar jag på den riktigt stora smällen ännu... I morgon, kanske, hehe?!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tamuli (+3)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 21:35   #146
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Låter huuur gött som helst att äga allt du har!
Och skönt att höra att du ser sunt på spelet

Du är ju enormt kunnig så man förstår att du har intresset mer än pengatursten

Tack vännen. Inget stort jag äger men det är mitt och jag lever billigt iom att jag slipper lån.

Jag är delägare med i en travare som kostat pengar.. helt ok.

Vi var ett gäng på Travpunkten.com som köpte honom. Ser att tanken att köpa Sharps häst finns, why not?

Bara 5% av alla travhästar går i vinst, det ska man ha med sig.
Måste ha plånbok för det med, inte bara spel.

Jaja, vilket utlägg.

Kram på er.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+5), Fulsprit (+1)

Senast redigerad av Helge den 2014-06-11 klockan 21:42.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 21:36   #147
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Så är det Helge,finns nog många på denna sajt som bör tänka över sitt spelande.Mina system ala V75 är på max 144rader eller en rak dubbel max 50kr.Känns bara overkligt att sätta 1000+ varje dagx7 som vissa verkar göra.
Satsar i snitt 1500 per dag och hittills i år ligger jag plus..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1), Tamuli (+1)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 21:44   #148
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Sedan så osar det även avundsjuka över att en del kan spela för mer än andra - det mesta beror ju på leverne, hobbys och inkomst... Dessutom finns det ju de som "saltar" sina insatser, en hel del - ingen nämnd, ingen glömd och lägger därtill spel (oftast, eller alltid) i efterhand. Inte svårt att vara vinnande då! Även jag gör detta, egentligen, då jag inte bokför alla spel i något av mina spreadsheets - men, det tror jag ingen gör... ALLA ströspelar bredvid sina sheets, det kan jag garantera...

Jag spelar för mycket ibland, men när kassan är tom tar man en paus och återkommer när man är vid stadd kassa igen...

Jag älskar gambling och spel, tror fasiken det, hehe! Hur skulle vi annars låta spelbolagen gå med plus, hela tiden...?

En tia är en 500ing för en annan, kassamässigt sett! Att tro att alla som spelar högt är losers är att gå för långt, men visst finns detta där, en hel del till och med - detta går inte att sticka under stolen med...

Men, jag är den förste att erkänna att inte fasiken ligger jag plus på spelet, trots en del stora/härliga vinster - dessutom väntar jag på den riktigt stora smällen ännu... I morgon, kanske, hehe?!


Dig bara älskar jag. Jaha därför du försvinner ibland

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 21:44   #149
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

En sak som jag tycker är lite konstigt och det är det att ATG har tagit betalt för att kunna titta på trav. Dvs de har ''tvingat'' folk till spel även om man bara vill titta, det är snudd på oförskämt tycker jag, att de uppmuntrar till det alltså.
Borde varit gratis för längesedan.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-11, 21:48   #150
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Melander kolla ditt PM!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td