Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-14, 16:04   #76

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Ser ingen egentlig möjlighet för Queasy att vinna loppet. Han kan inte öppna, risken är stor för galopp bakom bilen, ställer queasy frågan så tror jag inte att BBS Mandarino är speciellt sugen på att släppa. Som bäst kan Queasy få ligga dödens eller andra par utvändigt och då ska han vara bra för att vinna loppet.

Avvaktar med att ge det fulla avslaget men jag tror det blir svårt och till 33% favorit ser jag honom som sårbar.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-14, 16:12   #77

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Jag tror inte att man ska spika Bandit Hornline på hörsägen. Hästen är mycket bra men ingen vinnare direkt. Kan rent utav bli enormt överstreckad. Tycker nog att man bör gardera på en seriös lapp. 9,10,11 bör väl vara med och kanske några susare där framme. 1 och 2 kanske.
Första kan bli en riktig fartfest. Tresor kommer öppna som ett spjut för att få överta. Troligen sitter han i spets efter några 100meter men det kan kosta rejält. Nästan inne på att det kan skrälla i första.
Andra tror jag att Fonzan vinner från spets om den går felfritt vilket den troligtvis inte gör. Det öppnar upp loppet totalt. Joy Ribb är nog mest favorit för att hon vann senast. Var bra men står egentligen stenhårt inne och vet i fan om det är en bra favorit. Ska nog ta massor.
Op:s Flirt tror jag är bästa hästen i 3dje men från bakspår vinner man inte på beställning.
4e tror alla att det står mellan 3 och 4. Vad händer om Bergarn svarar ut favoriten från start. Det går fort utav helvete första 500 och plötsligt är nästan alla borta när de stapplar in som 7 och 8 i mål.
Kallbloden ser ut som att Flex kommer att komma rätt bra på det från start. Var riktig fin senast. Börjar lukta lite spik.
Sista vet i fan vem som vinner. Hoppas att Raja gör det men har haft med den 7011ggr utan framgång. Nu tar jag nog bort den helt så det är troligen dagens bästa spik.
Lycka till gubbar och gummor.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-14, 16:42   #78

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58365
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
ALLA spikar Bandit Hornline??? 1 seger på 25 försök brukar betyda något...

Adrian klarar aldrig att hålla Raja i första sväng! Occhione Jet är stenklar, spets och slut!

F ö är det sorgligt att Bodentravet strösslar pengar i ett lopp ingen vill åka till! Sänk prispengarna till t ex 700 000 i 1:a och hyr ett flyg så har ni ett bättre lopp!
Där är du väl ändå ute och cyklar. Att Boden kan erbjuda otroliga 1 mkr till vinnaren i Norrbottens stora pris beror på att man varit mycket duktiga på att jaga lokala sponsorer från näringslivet som gått in med pengar. Skulle banan själv stått för prispengarna hade förstapriset inte varit 1 mkr.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-14, 16:48   #79

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Där är du väl ändå ute och cyklar. Att Boden kan erbjuda otroliga 1 mkr till vinnaren i Norrbottens stora pris beror på att man varit mycket duktiga på att jaga lokala sponsorer från näringslivet som gått in med pengar. Skulle banan själv stått för prispengarna hade förstapriset inte varit 1 mkr.
Man väljer väl vart man lägger pengarna? Sponsorerna får väl samma exponering oavsett förstapris. Däremot blir loppet mer attraktivt om det är bättre hästar. Så varför inte lägga "sponsorernas" pengar på ett flyg istället. Underkänt för banans ledning är mitt betyg.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-14, 17:08   #80

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 259

Standard

Hörde lite smått att Svante sa att Joy ribb varken ätit eller druckit bra på hela dagen. Ungen störde mig, var ju där för glassköp och inte trav. Någon som kan bekräfta?
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-14, 17:21   #81

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Spolar Joy Ribb helt som står heltokigt till, och spikar Birmingham som kanske leder från start till mål. Målar resten. Lycka till!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-14, 17:26   #82

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Standard

Compassion Frecia har växt fram för mig under dagen, tror den tar spets och sen bara vinner, mycket bättre än de andra på startvolten enligt mig och de på tillägg skrämmer inte.

4 %!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-14, 17:28   #83

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5437
Standard

Efter onsdagens dunderdrag 5 Zinedine Bob så kommer här lite lördagsdrag,
hemma efter jobbet bland kastrullerna och slänger ut mina ideer helt utan att läst några inlägg idag
Avd 1 lås på 8,9
Avd 2 A häst15 Anastacia trot en häst med bra form och skalle
Avd 3 A häst 11 Paying guest
Avd 4 A 9 Tobbe Dreamcatcher
Avd 5 Spik Farmbaron
Avd 6 A 7 Raz Mackensie
Avd 7 A Uncle Peter

Nu blir det duschen sen systemkonstruktion.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-14, 17:30   #84

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Man väljer väl vart man lägger pengarna? Sponsorerna får väl samma exponering oavsett förstapris. Däremot blir loppet mer attraktivt om det är bättre hästar. Så varför inte lägga "sponsorernas" pengar på ett flyg istället. Underkänt för banans ledning är mitt betyg.
Näe, jag tror inte Bodens sponsorer tycker det är lika roligt om pengarna hamnar hos flygbolagen istället för hos hästägarna. Jag är till och med skeptisk till att ha ännu ett fjäsklopp med inbjudningar mitt bland alla andra. Finlandia, Elitloppet, Copenhagen, Oslo och Kymi är alla inbjudningslopp, och det räcker mer än väl. Det blir inte fler hästar att tillgå bara för att man gör ett inbjudningslopp av det.

I Frankrike skulle man inte komma på tanken att göra PdA eller något annat lopp till inbjudningslopp och betala flygtransporter.
Gammal 2014-06-14, 17:32   #85

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 286
Standard

birmingham vinner med hundra ikväll
Pappersnunnan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-14, 17:51   #86

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

får lov att lämna in nu, dags för käk åt barnen och sen börjar ju fotbollen på tv:n, blir till att kika på liven och fotbollen samtidigt ikväll

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-06-14
Bana: Boden
Spelform: V75, omg. 29

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 8 Tresor d'Inverne (5)
2 6, 7, 9, 11, 12, 14 (1)
3 2, 7, 9, 12 (4)
4 3, 4 (9)
5 2, 11, 12, 13 (6)
6 10 Maverick Man (11)
7 2, 3, 5, 9 (4)

Vadet gäller startnummer

768 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 384,00 kr

Kvittonummer: 6F
Gammal 2014-06-14, 17:59   #87

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Näe, jag tror inte Bodens sponsorer tycker det är lika roligt om pengarna hamnar hos flygbolagen istället för hos hästägarna. Jag är till och med skeptisk till att ha ännu ett fjäsklopp med inbjudningar mitt bland alla andra. Finlandia, Elitloppet, Copenhagen, Oslo och Kymi är alla inbjudningslopp, och det räcker mer än väl. Det blir inte fler hästar att tillgå bara för att man gör ett inbjudningslopp av det.

I Frankrike skulle man inte komma på tanken att göra PdA eller något annat lopp till inbjudningslopp och betala flygtransporter.
Varför skulle det bli ett inbjudningslopp bara för att man fixar flyg? Varför tror du t ex Timoko väljer Finland istället för Boden trots lägre prispengar?
Gammal 2014-06-14, 18:13   #88

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Hur kan Erik välja QPQ före Occhione Jet? Vilken kalkon..
Tycker inte jag. Svante Båth rycker skorna idag på QPQ
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-14, 18:17   #89

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Tycker inte jag. Svante Båth rycker skorna idag på QPQ
Det där var faktiskt min första reaktion för en vecka sedan

Tycker fortfarande han valde fel men absolut ingen kalkon ..
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-14, 18:21   #90

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Det där var faktiskt min första reaktion för en vecka sedan

Tycker fortfarande han valde fel men absolut ingen kalkon ..
Välja och välja? Erik är en av få catchdrivers som håller vad han lovar. Ett föredöme och hedersman!
Svara

td