|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-06-05, 21:31 | #76 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+10) |
||
2014-06-05, 21:54 | #77 |
Då skriver vi upp Lovely Morique som följehäst(fart där och dessutom drog hästen töm och hindrades därför över upploppet)... även Flashing Victory ögnar vi extra på en tid (Såg lagom klassig ut på väg mot ledningen för att duga i nollopp...)
... en annan rolig detalj var att Eklundh nöjde sig med hygglig platschans, när han värderade möjligheterna med Hope Bo på twitter... ETT UNDERSTATEMENT! Nu är det väl Karlstedt emot Jerns Vendela i sista loppet? 12 Niveau ska bli intressant med Johan upp. Vann riktigt snyggt med farsan Peter i början av karriären faktiskt. Chansplatsobjekt för den ytterst riskvillige. Jag har lagt 150 spänn nu på 3 starter, men 15,6 är en bra tid i detta lopp och Johan lär hjälpa hästen ytterligare på rätt väg jämfört med Åsa Elofsson... Jag ser sent omsider att Melwin L.A. har slagit Jerns Vendela regelrätt... Jag lirar lite tvilling med olika upplägg... Senast redigerad av Voltstart den 2014-06-05 klockan 21:59. Anledning: Upptäckt! |
|
2014-06-05, 22:04 | #78 |
Usch! Där körde Stolt på tok för tidigt och i onödigt dryga spår... surt om han åkte dit och det är min känsla... invändigt har fördel på Åby i Liven...
|
|
2014-06-05, 22:19 | #79 | |
Citat:
Den hade alla proffs "gungat" in... Hade V men även 100 på tvillingen, inte riktigt nöjd, ändå. Nåja, det kommer nya lopp..!! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1) |
||
|