Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-16, 16:32   #46

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1583
Exclamation

Bortglömd

Letar ni efter en riktig rensare till 2 %.

Odd Fellow gick ca 12 sist efter galoppen. Han slog och tog in ca 40 m
på miljon hästarna som stog 20 m bakom.

Utan galopp hade han garanterat varit med på målfotot och Goops häst har han slagit förut med 20 m.

Läget spelar ingen större roll. Överpace är det ju i varje lopp nuförtiden och litar på att vendi öppnar i överljudsfart . Får sen Odd F en bra rygg att gå i sista varvet. Då är skrällen ett faktum.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+2)
runforhome är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 17:18   #47

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av runforhome Visa inlägg
Letar ni efter en riktig rensare till 2 %.

Odd Fellow gick ca 12 sist efter galoppen. Han slog och tog in ca 40 m
på miljon hästarna som stog 20 m bakom.

Utan galopp hade han garanterat varit med på målfotot och Goops häst har han slagit förut med 20 m.

Läget spelar ingen större roll. Överpace är det ju i varje lopp nuförtiden och litar på att vendi öppnar i överljudsfart . Får sen Odd F en bra rygg att gå i sista varvet. Då är skrällen ett faktum.
2% är för mycket
100% chanslös
Gammal 2014-05-16, 17:34   #48

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1654
Standard

Svårt att välja sista strecket i kallisloppet 3 eller 6 ???
Har redan streck för 1-2-8-11 tror ingenting på 5an och har endast råd med en till.
Nöjer mig med mina streck.......

Senast redigerad av MatsE den 2014-05-16 klockan 17:53.
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 17:47   #49

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Min följare som aldrig vinner sitter snart och då blir det så klart rens. Narold Vox. Tror egentligen att den är chanslös men har man streckat den de senaste typ 72 starterna är det dumt att hoppa. Vill ej bomma den gången han vinner med 100 som bortglömd. Barfota och öppet i morgon. Långsökt men kanske.
Loppet hänger på hur Molle mår. Någorlunda form och han leder det här pissenkelt runt om.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 18:01   #50

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Min följare som aldrig vinner sitter snart och då blir det så klart rens. Narold Vox. Tror egentligen att den är chanslös men har man streckat den de senaste typ 72 starterna är det dumt att hoppa. Vill ej bomma den gången han vinner med 100 som bortglömd. Barfota och öppet i morgon. Långsökt men kanske.
Loppet hänger på hur Molle mår. Någorlunda form och han leder det här pissenkelt runt om.
Har ju hoppat med barfotabalansen när han testat det på slutet nån gång men spåret känns bra nu o om han håller sig i trav så tkr jag det e intressant. Låter bra från stallet, har tävlat på 80-85% i vinter (på ett riktigt bra sätt) o nu ställer vi i ordning mer" lite ändrad träning bla"
Ja draken vi ska nog ta med den iaf om man inte känner sig säker på någon annan som spik.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 18:40   #51

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Känns ju verkligen som att omgången inleds med 2 favoriter i fara, därför plockar jag med 2 Food Money och 4 Long Night utöver Molle C.D i första och i 2:a tänker jag spika emot Coldtown, blir istället spik på Jeppas Maxi.

Systemets andra spik blir i 3 avd där jag tror att det blir för svårt att plocka in Pliggfaksen så spikar utan att blinka där.

Omgången skräll kommer att komma i 5:e. Frågan är bara vem som blir skrällen, jag tror vi kan hitta skrällen i bland någon av 3,6,7,10,13 och sen tar jag självklart med Britt Palema iaf.

Man får inte glömma bort Kadett C.D och Bergh i 6:e kan ju få loppet serverat.
Gammal 2014-05-16, 19:07   #52

drakens avatar

Sharp$: 7915
Standard

Tycker det ser bäddat ut för en hård spetsstrid mellan Molle,Food Money. Long Knight och Vendi. Hoppas Molle har en halvdålig dag.Bättre möjlighet än så här kan de inte få att få loppet kört i halsen för Narold. Jag spikar såklart men står säkert med dumstrut efteråt men då tar jag den med stolthet.
Guld kan också gå rasande fort i början. En del har surrat lite om Porthos som jag också nästan alltid streckar men tror nästan mer på Sisu denna gången. Kan också få det helt servervat. Bara fälla allt.
Detta hade vart rimligt på de flesta banor men nu pratar vi racerbanan Gävle i sommarvärme. Kommer att gå fort men det tråkigaste är att de där framme kommer troligen att hålla. Tycker att jag hade bra drag men troligen chanslösa. Möjligen hyfsade platsspel.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 19:19   #53

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1880
Standard

Ser att Redén spikar sig själv med Molle CD i 5 Tippar V75...så här säger han till "Vi tippa":
...nu kommer han tävla rejält nedtyngd
i ett försök att få honom att fungera
gör chansen att hålla spets
minimal. Jag vill se honom sköta
sig innan jag börjar spänna bågen
och tro på honom för mycket,
säger Daniel Redén. Hmmm...
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 19:23   #54

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2426
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
On Track Piraten är ju inte jättesnabb de första metrarna utan får snarare upp farten efter en bit. Därför missgynnas ju hästen av spår 1.
Gjorde en snabb överslagsräkning som inte ska ses som helt korrekt men FDG borde ha minst 20% vinstchans imorgon.
Långt anlopp på Gävle så alla hästar kommer upp i fart innan bilen släpper sen kommer kurvan fort då det är 1609m. On track piraten är ordentligt gynnad av förutsättningarna imorgon. Håller nog spets ganska enkelt med hjälp av francais du gull...
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 20:51   #55

Lindvallens avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 4170
Standard

Någon som sätt den där fredagsrapporten ifrån VI TIPPA?
Gammal 2014-05-16, 21:25   #56

kockens avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 11655
Standard

Ivars Spik of The Week: Klicka här
kocken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 21:44   #57

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1055
Standard

Hmm, jag har den största respekt för travexpertisen på denna sida: Så därför undrar jag, om jag är helt ute och cyklar när jag fått feeling för att Örjan måttar in Nato Dream i första avdelningen?

Senast redigerad av oinkk den 2014-05-16 klockan 21:52.
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 21:58   #58

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Hmm, jag har den största respekt för travexpertisen på denna sida: Så därför undrar jag, om jag är helt ute och cyklar när jag fått feeling för att Örjan måttar in Nato Dream i första avdelningen?
Är väl inte helt omöjligt. Hästen fungerar ju inte riktigt fullt ut och har uppenbara problem i kurvorna. Men om det är någon som ska lösa det så är det väl Örjan. Kapaciteten finns ju där i alla fall .Frågan är ju bara när/om hästen får ut det i loppen.
oinkk (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 22:18   #59

Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skriks väldigt mycket på Jeppas Maxi 30% denna vecka.
Varför står då Queer Fish i bara 3%. Var ju lika spelad för en månad sedan och vässas upp med jänkar vagn denna gång.
Jag bjuder på den fisken.
Trinity (+1)
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 22:30   #60

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mina spikar blir Mino och OTP, ingen av de blir alltför mycket spelade vilket gör de intressanta
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td