|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-05-03, 10:36 | #1 |
Nytt reduceringsverktyg på webben
Hittade detta, ett ganska basic system men kanske värt att kolla upp. Fördelen som jag ser är att då det är webb-baserat så funkar det oberoende om man har PC eller Mac.
OBS! Dragreglagen för U-hästar funkar dock inte på min iPad, men på Maccen funkar det. Hur man gör för att spara filen och skicka den till ATG på iPhonen vet jag inte heller. Kommer nog att ändras då denna version nu är i beta-läge. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2) |
|
2014-05-03, 10:38 | #2 |
OOOPS |
|
2014-05-03, 11:11 | #3 |
Jag har MAC och orkar inte fixa mer program och grejer till andra produkter. Så kommer definitivt kolla in detta. Tack!
|
|
2014-05-03, 11:20 | #4 |
Testa gärna, man ska dock vara medveten om att det inte finns så många olika varianter på reduceringen som i t ex. Joker utan här kan man bara reducera med poäng och utgångar. Tycker trots allt att man ändå har en fördel med dessa gentemot att spela matematiskt.
Intressant om du lägger in synpunkter så att vi tillsammans kan se om detta är något vettigt. |
|
2015-01-07, 11:09 | #5 |
Någon som testat på ipad på sistone? Eller vet något sätt att spela reducerat från paddan?
|
|
2015-01-07, 14:31 | #6 | |
Citat:
Problemet med Apple-produkter är dock att man inte kan spara ner kupongfilen och lämna in den på atg.se (spelar ingen roll vilket verktyg/webbsida som används). ATG har utlovat att det ska komma en lösning på detta under 2015.