|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-07-16, 10:16 | #121 | |
Citat:
Enligt travbanechefen på banan, Jan Quicklund, var den berusade mannen som våldgästade Östersundstravet från Norge och han kanske inspirerades av den norske banreferenten Kurt Hellas, som i helgen stal rubrikerna när det kördes stortrav i Jarlsberg... http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle19229715.ab Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2) |
||
2014-07-18, 19:00 | #122 |
Har inte sett att någon nämnt Caballions positiva dopingtest. http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle19241800.ab
|
|
2014-07-22, 09:25 | #123 |
Såg att ATG tänker testa tidigarelagt spelstopp med T-30 sekunder senare i höst.
22 september ska de ha en test-dag för att sedan utvärdera!! Det går att förändra travspelsvärlden.....men det är ett j-a slit!
2014-07-22, 09:32 | #124 | |
Citat:
Ännu värre nästan om det är av den anledningen som jag förmodar, att de ger efter för några enstaka foliehattar som fått för sig att man systematiskt kan lira efter loppstart eftersom de ser att oddsen förändrar sig efter att loppet gått.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Stekel den 2014-07-22 klockan 09:33. |
||
2014-07-22, 09:53 | #125 | |
Citat:
Sånt kan fortfarande hända och det är snarare där man borde lägga krutet. Att bygga om infrastrukturen så att det inte räcker med att spelen är reggade hos samarbetspartnern. Att det skulle vara "enstaka foliehattar" håller jag inte med på. Det knorras i var och varannan spelbutik och oavsett om det är verkligheten eller inte så är det en typ av förtroendefråga. Och ATG behöver varenda gnutta förtroende som de kan komma åt.
2014-07-22, 10:07 | #126 | |
Citat:
Ser jag på min egen omsättning kommer jag säkert gå ner med minst 10% då jag är en tidsoptimist och även vill lämna in så sent som möjligt. Kommer missa inlämning på streckspelen många gånger innan jag justerat mig. Sista sekunden-spelen efter intrycken när de sluter upp bakom bilen, eller efter att ha hittat något annat intressant i oddslistorna i sista sekunden kommer nästan helt försvinna försvinna. Där droppar nog 5% av min omsättning permanent.
2014-07-22, 10:28 | #127 | |
Citat:
2014-07-22, 11:19 | #128 |
Jag uppfattade det som att man vill testa en dag och se vad som händer. Man kommer inte att acceptera några större speltapp, och med facit i hand av vad spelarkåren gör så går det ju att ställa krav på ATG om snabbare och tätare uppdateringar.
Rent personligt tycker jag att starten är en del av loppet, och att spelstopp borde vara när startbilen sätter sig i rörelse eller när kommandot Klart kommer i voltstart. Sedan tycker jag också, utan att det känns som att jag har folie runt skallen, att det är besvärande med stora oddssänkningar en bit in i loppet på den som tagit ledningen.
2014-07-22, 11:31 | #129 |
Vart är de man hittar vilka hästar som har kvalet in till kommande finaler. Letade lite snabbt på svenska travsport sida men hittade inget. Letade säkert inte så noga, men gissar att nån här inne har bättre koll på de.
|
|
2014-07-22, 11:34 | #130 |
Det här håller jag helt med om, och att lägga spelstoppet här vore en mycket bättre idé än att ha den 30 sekunder innan. På bilstart speciellt, då man har nedräknare på bilen och nedräkning av speakern. På volt kanske det är vettigt att lägga spelstoppet när de deklarerar "klart för start", så håller man det någorlunda konsekvent. För det finns ju ingen nedräkning som slutar på kommandot klart.
2014-07-22, 11:35 | #131 |
Vinnare från försöken är väl de enda som blir klara tidigt, sen hänger det på poäng för övriga. Poängsystemet är jag dock inte helt påläst på ska erkännas.
2014-07-22, 13:48 | #132 | |
Citat:
|
||
2014-07-24, 01:14 | #133 |
En fråga, jag brukar ta ut eventuell vinst dagen innan så att man får den in på kontot dagen efter, men nu har jag lagt märke till att det tar två dagar innan de kommer över, är det något nytt och är det någon mer som har märkt att det tar mer än en dag?
|
|
2014-07-24, 01:24 | #134 |
Beror nog på bank?
|
|
|